Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka alkaa haista nopeasti pahalta??

Vierailija
26.02.2022 |

Vaikka kävisin siuhkussa koko ajan, hikoilen hirveästi ja hiki haisee pahalle!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä peseydyt liikaa.

miten muuten panostat hygieniaan?

Vierailija
2/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hikoilen kans hirveesti, vaihdevuodet sen tekee, monta kertaa miettiny että mitä järkee käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteet, ku voi olla minuutin päästä suihkun jälkeen tulee hirveet hikipuuskat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla päässä vikaa sulla...

Vierailija
4/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä peseydyt liikaa.

peseydyn aamulla, kainaloita pesen tarvittaessa, käytän dödöä, jne. Normaalisti. Ruokavalio on myös kunnossa ja juon paljon vettä. 

Vierailija
5/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tunnen oloni ällöksi koko ajan. Varsinkin sen jälkeen kun nukkuu ja vähän hikoilee niin olo on aivan tahmainen.

Vierailija
6/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes?

Vierailija
7/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, joiden iho haisee ihan kissankuselle. Ei kiva. Johtunee ihon pH -arvosta tai jotain.

Vierailija
8/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihmisiä, joiden iho haisee ihan kissankuselle. Ei kiva. Johtunee ihon pH -arvosta tai jotain.

Mulle on sanottu että mussa on "jännä ominaistuoksu" Oikeastaan äitini sanoi, kukaan muu ei ole kai kehdannut. Haistan kyllä itsekin jos nuuskin vaatteita. 

Vierailija
9/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo kissankusi ilmiö. Taisin sille löytää syynkin. Jos deodorantissa ei ole alumiinia niin haju pääsee läpi. Hikeni haisee täsmälleen samanlaiselle kuin parikymppisen poikani.  Ja se on hirveä haju.

Vierailija
10/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä peseydyt liikaa.

peseydyn aamulla, kainaloita pesen tarvittaessa, käytän dödöä, jne. Normaalisti. Ruokavalio on myös kunnossa ja juon paljon vettä. 

"Ruokavalio kunnossa" ei kerro mitään. Tarkenna. Syötkö paljon maustettua ruokaa? Paljon lihaa? Sokerituotteita? Juotko maitoa tai kahvia? Käytätkö alkoholia? Tupakoitko?

Ja kuinka usein vaihdat ja peset vaatteesi ja vuodevaatteesi sekä pyyhkeet?

Vierailija
11/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Joku voisi keksiä dödön myös tuonne nivusiin ja pilluhuulien päälle jotka alkaa hiota jo heti suihkusta päästyä. Hirveää olla kenenkään lähettyvillä kun haisee kissan kuselle. Ja ei, en ole läski vaa normaalipainoinen.

N.30

Vierailija
12/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Joku voisi keksiä dödön myös tuonne nivusiin ja pilluhuulien päälle jotka alkaa hiota jo heti suihkusta päästyä. Hirveää olla kenenkään lähettyvillä kun haisee kissan kuselle. Ja ei, en ole läski vaa normaalipainoinen.

N.30

Eiköhän nivusiin ja ulkosynnyttimiin (=normaalille iholle) voi käyttää ihan normaaleita ihonhoito- ja hygieniatuotteita. Limakalvot ovat eri juttu.

Vierailija
13/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että se johtuu jostain tietystä bakteereista, joka reagoi hien kanssa. Itsellä on ollut kausia elämässä, että hiki haisee hirveältä vaikka peseytyisi sopivasti. Joskus se loppuu itsestään, joskus on auttanut esim antibiootit jotka määrätty toiseen vaivaan!

Vierailija
14/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että se johtuu jostain tietystä bakteereista, joka reagoi hien kanssa. Itsellä on ollut kausia elämässä, että hiki haisee hirveältä vaikka peseytyisi sopivasti. Joskus se loppuu itsestään, joskus on auttanut esim antibiootit jotka määrätty toiseen vaivaan!

Mun pitää aina suihkussa käyttää kuorinta ainetta kainaloissa että hienhaju lähtis niistä. Ainakin tepsii vähäksi aikaa,mutta sitten hikoilen ja parin tunnin päästä tuoksun taas

Vierailija
15/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.30

Talkkia

Vierailija
16/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.30

Talkkia

Talkista on tosi moni saanut syövän. En suosittele.

Vierailija
17/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lemuvittu kirjoitti:

Hiki ei haise enkä haise muutenkaan mutta vitttu alkaa haista heti pesun jälkeen, valuttaa sellaista kirkasta todella kitkerän hajuista vuotoa. Ei auta vaikka pesisi 3krt päivässä. Olen ihan ihmeissäni tästä vitunlemusta ja niin on miehenikin.

Ootko käynyt gynellä? 

Vierailija
18/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivusiin voi laittaa talkkia

Vierailija
19/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista alapäähajuista. Tässä muutama vinkki:

- Pitäkää karvat todella lyhyinä tai kokonaan pois. Usein ne karvat haisee, ei itse alapää

- Käyttäkää vain 100% puuvillahousuja. Ei stringejä

- Peskää vain vedellä tai alapäälle tarkoitetulla saippualla. ACO:lla on todella hyvä tuote (ACO INTIM CLEANSING OIL HAJUSTEETON) jättää sellaisen "kalvon" ihon päälle. 

Vierailija
20/52 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haisen antibioottikuurin aikaan aivan järkyttävältä. Se lääkkeen haju tuntuu pursuvan joka huokosesta läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi