Muita, jotka alkaa haista nopeasti pahalta??
Vaikka kävisin siuhkussa koko ajan, hikoilen hirveästi ja hiki haisee pahalle!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Noista alapäähajuista. Tässä muutama vinkki:
- Pitäkää karvat todella lyhyinä tai kokonaan pois. Usein ne karvat haisee, ei itse alapää
- Käyttäkää vain 100% puuvillahousuja. Ei stringejä
- Peskää vain vedellä tai alapäälle tarkoitetulla saippualla. ACO:lla on todella hyvä tuote (ACO INTIM CLEANSING OIL HAJUSTEETON) jättää sellaisen "kalvon" ihon päälle.
Miten nää neuvot auttaa siihen pillun ja nivusten liikahikoiluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Joku voisi keksiä dödön myös tuonne nivusiin ja pilluhuulien päälle jotka alkaa hiota jo heti suihkusta päästyä. Hirveää olla kenenkään lähettyvillä kun haisee kissan kuselle. Ja ei, en ole läski vaa normaalipainoinen.
N.30
Talkkia
Onpa ihastuttava ajatus että se talkki siellä jalkovälissä karisee sinne housuihin ja pilluvakoon sisälle asti tuntuen kuin olisi hiekkaa pillussa. Kyllä edelleen odotan innolla sitä pilluhuulille tarkoitettua dödöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Pitäkää karvat todella lyhyinä tai kokonaan pois. Usein ne karvat haisee, ei itse alapää
- Peskää vain vedellä tai alapäälle tarkoitetulla saippualla. ACO:lla on todella hyvä tuote (ACO INTIM CLEANSING OIL HAJUSTEETON) jättää sellaisen "kalvon" ihon päälle.
Ei mitenkään. Eka ohje vaan pahentaa tilannetta, kun ei ole karvoja ilmastoimassa paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttää ei-puuvillahousuja niin ne itseasiassa pahentaa sitä hikoilua, koska alapäässä ei pääse ilma kiertämään.
Oikeanlainen kalvo auttaa hikoilussa. Sama oikeanlaisissa vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Joku voisi keksiä dödön myös tuonne nivusiin ja pilluhuulien päälle jotka alkaa hiota jo heti suihkusta päästyä. Hirveää olla kenenkään lähettyvillä kun haisee kissan kuselle. Ja ei, en ole läski vaa normaalipainoinen.
N.30
Mikä estää laittamasta puhtaisiin nivusiin deodoranttia tai talkkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.30
Talkkia
Onpa ihastuttava ajatus että se talkki siellä jalkovälissä karisee sinne housuihin ja pilluvakoon sisälle asti tuntuen kuin olisi hiekkaa pillussa. Kyllä edelleen odotan innolla sitä pilluhuulille tarkoitettua dödöä.
Etupäässä sitä talkkia käytetään hikoileviin nivusiin, ei tietenkään emättimeen.
Talkki imee kosteuta ja pitää ihoa kuivana ja terveempänä.
Käytetäänhän sitä talkkia vauvoillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.30
Talkkia
No ei minun käyttämäni talkki karise yhtään mihinkään. Ei sitä edes mitenkään kokkareina käytetä.
Vierailija kirjoitti:
Nivuset kannattaa kyllä pestä ihan tavallisella ja tehokkaalla saippualla. Eihän kainaloitakaan kukaan, toivottavasti, pese pelkällä vedellä.
Ootko varma että haiset? Mäkin haistelin jatkuvasti itseäni ja ravasin suihkussa kun olin varma että haisen vaikka muut ei haistanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttää ei-puuvillahousuja niin ne itseasiassa pahentaa sitä hikoilua, koska alapäässä ei pääse ilma kiertämään.
Oikeanlainen kalvo auttaa hikoilussa. Sama oikeanlaisissa vaatteissa.
Jos käyttää jotain polyesteripöksyjä haju voi olla niissä jo valmiina. Kun kangas vähänkin kostuu, haju pääsee valloilleen. Lisäksi tekokuidut itsessään ovat hiostavia.
Oma ongelmani on kainaloiden stressihiki. On mennyt tekokuituisia vaatteita pilalle, kun ne alkavat heti haista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, joiden iho haisee ihan kissankuselle. Ei kiva. Johtunee ihon pH -arvosta tai jotain.
Luulen että se johtuu jostain tietystä bakteereista, joka reagoi hien kanssa. Itsellä on ollut kausia elämässä, että hiki haisee hirveältä vaikka peseytyisi sopivasti. Joskus se loppuu itsestään, joskus on auttanut esim antibiootit jotka määrätty toiseen vaivaan!
Mun pitää aina suihkussa käyttää kuorinta ainetta kainaloissa että hienhaju lähtis niistä. Ainakin tepsii vähäksi aikaa,mutta sitten hikoilen ja parin tunnin päästä tuoksun taas
Et tuoksu, vaan haiset.
Vaikka kuinka ois positiivinen, ylipaino tuo kaikenlaista vaivaa aina.
Talkkia käytän itsekin suihkupuhtaisiin kuiviin nivustaipeisiin, en sen aloittamisen jälkeen kestä muuten. Ihana tunne kun olen koko päivän freesi :)
Helteellä tämäkään ei auta jos en ole ilmastoiduissa tiloissa. Ei silti tulisi mieleenkään laittaa sitä alapäähän.
Alapäätä huuhtelen vessassa bideesuihkulla päivän mittaan ja kuivaan taputellen paperiin. En haise sieltäkään normioloissa ikinä ja ennen seksiä pesen vielä intiimipesuun sopivalla pesunesteellä edestä ja takaa.
(Minulla tulee hiivainfektio jos käytän näitä helliäkin pesuaineita päivittäin.)
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, joiden iho haisee ihan kissankuselle. Ei kiva. Johtunee ihon pH -arvosta tai jotain.
Joo , ja jos polttaa päivittäin kannabista niin hiki alkaa erittää kannabiksen vahvaa hajua. Kainalot haisee kannabikselle :D
Absolut Torr. Itse käyttänyt jo 15 vuotta, ukolle ostin kissanpissahikeen joululahjaksi ja siihen auttanut todella paljon. Ei suositeltavaa kuitenkaan pilluhielle.
Mä katoin googlesta, niin kyllä on saatavilla jotaki dödöä alapäähän ja nivusiin
Heh heh, olipas kattava vastaus!