Onko teillä mikään käynnistänyt synnytystä? Kotikonsti..
La meni ja tusksstuttaa, viikko jo unettomia öitä takana..
Kommentit (13)
Jos olisi joku takuuvarma keino kenenkään synnytys ei kestäisi edes laskettuun saakka =D
On kyllä:) normi kotitöiden jälkeen meet vaikka sohvalle lepämään niin sen jälkeen homma lähtee käyntiin, koska ennen synnytystä kehon pitää levätä.
Ei ole auttanut mikään. Rakastettiin kolmannen lapsen kohdalla 2 kertaa joka päivä viimeiset 2 viikkoa! Aamuin illoin siis, en usko sen vaikuttaneen mitenkään, koska meni melkein viikon yli lasketun ajan. Kolme lasta, kaikki synnytykset alkaneet yllättäen, ei ole siivous, sauna, seksi tai kävelylenkit auttaneet!!!!
Koeta rentoutua. Ei mikään eläinkään ala stressissä synnyttää. Luonto hoitanut niin et kun turvallinen ja rento olo niin sit voi homma käynnistyä. Siksihän joillekin pysähtyy synnytetys kun sairaalaan mennään stressaamaan
Terkka neuvo mua hieromaan nännejä, se kuulemma saattaa aiheuttaa supisteluja ja synnytyksen. Ei tosin toiminut mulla, niin kuin ei nuo muutkaan niksit, ei seksi, siivous, sauna.. 11 päivää meni yli.
Koita olla miettimättä, ja nauti siitä ettei tarvii tehdä mitään! Senkun oot, huilaat ja rentoudut! Tsemppiä loppupäiviin!
Joo, stressi pois. Vaikka onkin tuskainen olo, koita saada itsesi rauhoitettua ja nautit vain itsestäsi. Herkuttele, katso leffaa, ole mukavasti! Esikoista odottaessa kyllä kokeilin kaikki keinot, jynssäsin saunan lauteita, rakastelin mieheni kanssa paljon... Kaikki mitä keksittiin. Eipä auttanut, vauva tuli kun oli tullakseen :) tiedän kyllä että on hankala ottaa rennosti, mutta ei enää kauaa kuitenkaan!
Mene katolle, roiku antennista ja laula O sole mio, niin kovaa kuin ahtautetuista palkeista lähtee. Toimii varmasti!
Jos et osaa sitä, niin ukko nooa käy sekin, mutta teho on paljon huonompi.
Britanniassa uskotaan tuliseen ruokaan, joten mieheni teki mulle illallisekei tosi tulisen curryn. En tiedä vaikuttiko se, mutta lapsivesi meni klo 6 aamulla. Tässä keinossa parasta on, ettei se ole rasittavaa eikä vaatallista :-)
Vauva tulee maailmaan kun on valmis. Ei mikään auta siihen ja se on vaarallista yrittää käynnistää synnytystä väkisin. Lepo auttaa hormoonit vapautumaan.
Mulla käynnistyi kun pitelin ystävän vastasyntynyttä sylissä. Jotenkin hormonit alkoivat hyrrätä, maitoakin jo tuli joitakin tippoja. Toki voi olla hankala saada vastasyntynyt tähän hätään syliin :)
Rakastele ja ota spermat sisään. Lääkäri kehotti ja autto