Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä KOIRAROTU sopisi meille?

Vierailija
27.09.2006 |

Auttakaa! Minkä rotuinen koira sioisi meidän perheelle kun olosuhteet ovat seuraavat;

- saisi olla paljon ulkona, mielellään myös päivät kun ollaan töissä/koulussa (2000m2 aidattu piha)

- olisi melko rauhallisesti/arvokkaasti käyttäytyvä - ei missään nimessä turhaan haukkuva

- hyvä lasten kanssa

- ei mikään pikkukoira, muttei myöskään jättirotu

- terverakenteinen, ei paljon sairastelua

- " siisti" , eli ei kauheata karvanlähtöä ym.

Itsellä käynyt mielessä airedalinterrieri ja keskikokoinen snautseri. Tuleeko mieleen muita??

Kiitos!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää kuitenkin selventää hiukan:

- Koira ei olisi tarhassa! Koko tontti on aidattu ja siellä saisi vapaasti kuljeskella.

- Emme hae täysin ulkokoiraa. Haluamme, että se on ihan tavallinen perhekoira, mutta ei saisi olla kovin herkkä kylmälle, eikä muutenkaan, jotta se sitten myös viihtyisi ulkona mahdollisimman paljon. Kovimmilla talvipakkasilla koiran ei tarvitsisikaan olla päiviä ulkona. Olen miettinyt, että onkohan mahdollista tehdä koiralle jonkinalainen oma " luukku" , että se pääsisi itse ulos kun sitä huvittaa?

- Samojedi on IHANA, mutta asumme sen verran tiiviisti rakennetulla alueella, että pystykorvaa en uskalla sinne ottaa... Basenji taas on liian pikkuinen ja varmaan aika herkkä kylmälle... Tuo Kooiker kuulostaa mielenkiintoiselta! Nyt yritän googlettaa sitä.

Kiitos!!!

Vierailija
22/23 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä on toivonut ulkokoiraa ilman turkkia?? En ainakaan minä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kai ei kauhestai hauku?