Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kissa-paralleni!

Vierailija
18.07.2015 |

Huomasin tänään kissallani yläselässä aivan karvattoman kohdan, noin. 3cm läpimitaltaan, joka on todella suuri pienikokoiselle kissalle. Iho ei ole mennyt rikki, mutta märkii selvästikkin pahanhajuista mätää. Kissan koko yläselkä on arka eikä anna yhtään koskea. Kissa yrittää kovasti raapia selkäänsä ja saakin sieltä aina lisää karvaa tuppoina irti. Varmaan kissa itse raapimisellaan saanut koko märkivän alueen aikaan, mutta mistä sitten raapiminen johtuisi. Onko kellään ollut mitään samankaltaista kissallaan. Tarvitsen nyt jotain apua. Olisiko paras vain soittaa eläinlääkäriin heti maanantaina ja varata aika, vai olisiko jotain mitä voisin nyt kotona kokeilla. Kauheata katsoa miten oma kullanmuru huutaa kivusta, eikä anna edes minun koskea itseensä.3

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanomistaja, pystytkö itse lopettamaan kissasi kärsimykset, jos tilanne niin vaatii? Kuvitellaan, että siisti sisäkissasi on karannut ja jotunut auton tönäisemäksi paikassa, jossa eläinlääkäri on kaukana ja autoakaan ei ole sinulla käytössä. Yliajaja on tietenkin paennut paikalta. Kissan selkä on selkeästi mennyt pahasti poikki, vääntynyt. Soitat eläinlääkärille, joka vammojen perusteella pystyy kertomaan, että kissan pelastamiseksi ei ole mitään tehtävissä. Mahdollisimman nopea elämän päättäminen on paras ratkaisu.

Pystytkö itse tappamaan kissasi?

Vierailija
62/63 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:29"]

Kissanomistaja, pystytkö itse lopettamaan kissasi kärsimykset, jos tilanne niin vaatii? Kuvitellaan, että siisti sisäkissasi on karannut ja jotunut auton tönäisemäksi paikassa, jossa eläinlääkäri on kaukana ja autoakaan ei ole sinulla käytössä. Yliajaja on tietenkin paennut paikalta. Kissan selkä on selkeästi mennyt pahasti poikki, vääntynyt. Soitat eläinlääkärille, joka vammojen perusteella pystyy kertomaan, että kissan pelastamiseksi ei ole mitään tehtävissä. Mahdollisimman nopea elämän päättäminen on paras ratkaisu.

Pystytkö itse tappamaan kissasi?

[/quote]

Vaikeaa se olisi, mutta jos ei olisi muuta vaihtoehtoa niin pakkohan se olisi pystyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos tuntisin ko. 17-vuotiaan ja hänen perheensä, sanoisin kasvokkain. Mutta epäilen, että heillä on täällä jo toiset avunpyynnöt:

miksi kakka on ruskeaa, puolitatko leikkeleet, onko joulupukki homo, monelta heräätte, kekä tykkää jennivartiaisest, onko ruotsalaiset tyhmiä, kuinka käytän dödöä, mitä mieltä reisistäni, mix mulla ei oo kavereita, ottaisitko maatiaisen vai rotukissan"

Tää naurattaisi. Jos ei itkettäisi.

Voi ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi