Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko narsisti???

Vierailija
18.07.2015 |

Tykkään viettää aikaa peilin edessä ihaillen kasvojani. Olen aika itsekeskeinen. On mukava tunne kun huomaan että vaikutan ihmisiin oli se positiivista tai negatiivista. Olen usein myös aika ylimielinen ja itsevarma. Tykkään että minua palvellaan ja saan ihmiset palvelemaan minua. Minuu ihastutaan helposti mutta monet heistäkin tuntuvan lopulta pelkäävän minua. Ihmiset myös ärsyyntyvät minusta helposti. Tunnen olevani usein muiden yläpuolella, erityislaatuinen ihminen. Olen myös melko röyhkeä tietyissä asioissa. Monet pitävät minua viehättävänä ulkonäöltäni ja olemukseltani mutta tutustuessaan minuun useimmat sanovat minun olevan kusipää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt sanoisi että narsisti, mutta itsekäs ja omaat minäminä -ajatusmaailman

Vierailija
2/5 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asiaan perehtyneeltä psykiatrilta. En luottaisi av:n diagnooseihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tunteesi? Pystytkö aidosti eläytymään vaikka toisen onneen, olemaan onnellinen toisen puolesta tai toisaalta aidosti pahoillasi toisen epäonnesta tai sairaudesta tms?

Vierailija
4/5 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Narsistit eivät pidä itseään narsisteina. Sairaudentunto siis puuttuu. Eivät näe käytöksessään mitään väärää tai epänormaalia.

Vierailija
5/5 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti? Tuskin. Ihan vain talous kusipää? Melko varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän