Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittoi viestin, että tulee vasta huomenna harrastamasta..

Vierailija
18.07.2015 |

Mies laittoi äsken viestin, että tulee vasta huomenna harrastukseltaan kotiin. Minulla on huomenna syntymäpäivä ja mies vakuutti tulevansa jo tänään illalla ja sanoi, että huomenna teemme yhdessä jotain mukavaa. Mutta tänään oli kuulemma liian kova tuuli harrastukseen ja ääni kellossa muuttunut huomisen suhteen. Selitti vielä että pakko jäädä huomiseksi kun sitten ensi viikonloppuna meidän täytyy lähteä mökille hänen äitinsä kanssa. Voin kertoa että olen ihan raivona. Vastasin vain että "Jaha. No jokainen valitsee juuri sen mikä itselleen on tärkeää :)"

Olemme muuttaneet nykyiseen asuntoon kesäkuun alussa ja ehtineet herätä ainoastaan yhtenä aamuna yhdessä tästä kodista. Kaikki arkiviikot mies herää aikaisemmin ja lähtee töihin, perjantaina illalla kutsuu harrastus ja sieltä hän palaa sunnuntaina. Mutta huom. ensi viikonloppuna lähdemme hänen äitinsä kanssa mökille ja sitä varten hän aikoo ottaa oikein kaksi vapaapäivääkin töistä. Jos minä, hänen vaimonsa, kysyisin samaa, ei ikinä onnistuisi. Harrastuksenkin voi silloin unohtaa, voihan sitä nyt yhden viikonlopun kesästä pitää taukoa äidin vuoksi!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustis, ehkä syystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi