Mitä tehdä kun naapuri huutaa?
Naapurin muija huutaa kovempaa kuin sen lapset. Aloittavat koko porukka aamunsa hirveällä huudolla, johon me kaikki herätään. Lapset valitettavasti etenkin. Ymmärtäisin vielä sen, että lapset huutavat mutta muijan karjunta ja kiroilu kuuluu päällimmäisenä. Mitä voin tehdä? Auttaisiko isännöitsijälle valittaminen?
Kommentit (29)
Olisiko ensimmäinen askel käydä ihan itse juttelemassa hänen kanssaan? Ystävällisenä naapurina:).Kerrot asian ja jos ei ymmärrä, niin sitten isännöitsijälle. Älä ainakaan poliisia rasita.
Voi luoja! Ootko sä kotona 24/7 kun noin häiritsee? Mitäs muutitte kerrostaloon. Vittu mitä pikku kitisijöitä!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:31"]Naapurin muija huutaa kovempaa kuin sen lapset. Aloittavat koko porukka aamunsa hirveällä huudolla, johon me kaikki herätään. Lapset valitettavasti etenkin. Ymmärtäisin vielä sen, että lapset huutavat mutta muijan karjunta ja kiroilu kuuluu päällimmäisenä. Mitä voin tehdä? Auttaisiko isännöitsijälle valittaminen?
[/quote]
Tämä on Rassssissmi.
Kyllä muakin niin häiritsee lasten kiljunta ja huuto kun leikkivät tuossa taloyhtiön pihalla! Oma pikku Yannica herää aina kesken unien näihin huutoihin ja kiljuntoihin. Mitäs sitä pitäis tehdä? Isännöitsijään yhteys?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:37"]
Voi luoja! Ootko sä kotona 24/7 kun noin häiritsee? Mitäs muutitte kerrostaloon. Vittu mitä pikku kitisijöitä!
[/quote]
Kyllä mä olen kotona aamulla kello 6 jolloin tämä alkaa. Teen vuorotyötä, joten olisi ihan kiva saada nukkua kaikessa rauhassa iltavuoron jälkeen. Ottaa päähän tuollainen välinpitämöttömyys muista ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:33"]
Teet kirjallisen valituksen. Mihin aikaan huutaa? Toistuvasti?
[/quote]
Joka ikinen aamu. 6-7 aikaan alkaa huuto, paukutus ja muijan karjunta.
6 aikaa aamulla huutaa ja karjuu?
AI tuossa tulikin vastaus! Näköjään herättää kakarat armeija tyylillä :D
Tekninen isännöitsijä on yleensä insinööri eikä ihmissuhdekonsultti.