Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisittekö tälläiseen suhteeseen?

Vierailija
18.07.2015 |

Vuosi oltu "yhdessä". Miehen suhtautuminen vaihtelee kausittain. Välillä ei voisi vähempää kiinnostaa, välillä taas on niin rakastuneen oloinen. 

Mitään ei oikein haluaisi tehdä yhdessä. Koskaan ei ehdota mitään (tai jos jokus harvoin ehdottaa, niin peruu jossain vaiheessa)

Minä koitan ehdotella kaupunkireissuja, hyvää ruokaa, matkustelua, leffailtaa tms. mutta ei oikein innostu mistään. Jos joskus harvoin saan miehen suostumaan jonnekin, niin käyttäytyy koko ajan niin kuin hänellä olisi hirveän tylsää ja haluaa mahdollisimman nopeasti pois. On kyllä sanonut ettei tykkää esim. pidempiaikaisesta matkustelusta tai "turhasta pyörimisestä", mutta kavereidensa kanssa kyllä reissaa ja tekee pidempiäkin reissuja. 

Olen monta kertaa sanonut että minusta olisi tosi kiva tehdä jotain yhdessä, mutta ei koskaan pyydä minua minnekään kun lähtee reissuun ystäviensä kanssa, vaikka siellä olisi muidenkin tyttöystävät mukana. 

En enää jaksa edes ehdottaa mitään kun aina peruu tai vaikuttaa siltä että olen pakottamassa häntä mukaan. 

Ja mukavin puoli tässä kuviossa on se, että tapasin muutama kuukausi sitten toisen miehen, johon olen nyt ihastunut, koska tämä oma suhteeni on suoraan sanoen aivan perseestä. :(

Mies osaa kyllä olla ihana silloin kun sille päälle sattuu, mutta yleensä joudun tarkkailemaan hänen mielialojaan todella tarkkaan ja tunnen vain olevani hänen riesanaan. 

Sanoo rakastavansa ja osoittaa hellyyttä paljon, mutta minusta ei oikeasti tunnu siltä. Ei ole vielä edes ilmaissut haluavansa seurustella kanssani. Itse otin asian puheeksi jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen ja hän jotenkin järkyttyi ja sanoi, että ei voi vielä edes ajatella sellaista. 

Tunnen hirveää syyllisyyttä siitä että olen ihastunut tähän toiseen mieheen, enkä edes osaa olla ruokkimatta sitä tunnetta, koska hän on ainoa jota tuntuu menemiseni edes kiinnostavan..

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin suhteen tänään :( Pahalta tuntuu ja mieskin vaikutti järkyttyneeltä ja ihan kuin olisi ollut erosta vielä enemmän pahoillaan kuin minä. Ei varmaan siis tahallaan käyttäytynyt noin.

Toivottavasti en tehnyt virhettä päättäessäni suhteen..

Vierailija
42/46 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:09"]

Päätin suhteen tänään :( Pahalta tuntuu ja mieskin vaikutti järkyttyneeltä ja ihan kuin olisi ollut erosta vielä enemmän pahoillaan kuin minä. Ei varmaan siis tahallaan käyttäytynyt noin.

Toivottavasti en tehnyt virhettä päättäessäni suhteen..

[/quote]

Et tehnyt. Varsinkin jos olet nuori. Vaikka ei tekisi tuollaista tietoisesti, niin ei se siitä tule muuttumaan. Et halua olla jumissa tuollaisessa suhteessa vielä kymmenenkin vuoden jälkeen, oli mies miten ihana tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että mies ei pidä tuota edes suhteena. Vain idiootti pitäisi.

Vierailija
44/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeekohan mies av-palstaa. Laittoi nimittäin heti viestiä ja kyseli olenko kiireinen ja haluanko viettää huomenna aikaa hänen kanssaan. :D Ja kyse siis miehestä joka ei koskaan ehdottele mitään oma-aloitteisesti.

Vierailija
45/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:50"]

Ootte eri tyyppisiä ihmisiä. Onko se mies introvertti ja sä ekstrovertti tms? Eihän tuo miehen käytös nyt kuulosta mitenkään ihan mahdottomalta, mutta jos kerran sulla ei ole tunteita niin minkäs sille mahtaa. Kyllä mies kuitenkin ansaitsee naisen joka häntä rakastaa takaisin, eikä vaan kuolaa naapurin Eskoa.

[/quote]

Itseasiassa minä olen enemmän introvertti ja mies on ekstrovertimpi. Hänellä on paljon kavereita ja on tosiaan paljon reissaamassa heidän kanssaan. On myös valmis singahtamaan baariin minuuteissa, jos kaveri sinne pyytää. 

Vierailija
46/46 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:50"]

No, minun mieheni on vähän tuollainen, mutta niin olen minäkin ja se sopii molemmille. Tykkään matkustaa naispuolisten ystävieni kanssa, tykkään käydä syömässä ja leffoissa naispuolisten ystävien kanssa, tykkään käydä viihteellä naispuolisten ystävien kanssa jne. Mies taas tykkää tehdä ja harrastaa jätkien kanssa. Tosin kyllä me joskus käymme miehenikin kanssa esimerkiksi ravintolassa. Muuten vietämme arjen yhdessä ja on kiva viettää myös omaa aikaa erillään. Mutta ap, jos tuo ei sulle sovi, niin erotkaa.

[/quote]

No me kun ei nimenomaan edes vietetä mitään arkea yhdessä, kun pelkkä kyläilykin tuntuu välillä niin mahdottoman vaivalloiselta ja mies ei ota juurikaan edes yhteyttä. Silloin saattaa viestittää, jos en ole noteerannut häntä vaikka viikkoon, kuten hän minulle yleensä tekee.
[/quote]

No, eihän tuossa sitten ole mitään järkeä?? Ettehän te periaatteessa ole edes parisuhteessa ja jos sulla on uusi mieskin kiikarissa :D hei oikeasti... Minä olen juurikin tuo, joka tykkää tehdä vain naispuolisten ystävien kanssa noita reissuja ym., mutta me nyt näemme miehen kanssa kuitenkin joka arkipäivä, vaikka töissä ollaankin ja asutaan saman katon alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi