Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten urheilutuotteet (vaatteet & välineet) on aina PINKKEJÄ?

Vierailija
18.07.2015 |

Oli kyse sitten suksista, kuoritakista, polkupyörästä tai sykemittarista, niin aina aina aina naisille suunnitellussa mallissa on jotain pinkkiä roiskittu tehosteväriksi. Miksi?! Onko tosiaan niin, että naiset ehdottomasti haluaa jokaiseen tuotteeseen vähän kivaa piristettä pinkin sävyssä, vai onko kyseessä vain suunnittelijoiden stereotyyppinen oletus naisasiakkaiden toiveista? Itse jätän aina kaikki pinkit tuotteet kauppaan ja olen mieluummin sitten vaikka ilman.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään pinkistä, mutta voisihan niitä värivaihtoja olla joskus enemmänkin. Ja muutakin kuin mustaa.

Vierailija
22/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en käytä pinkkiä väriä normaalissa arkipukeutumisessa (tai muitakaan räikeitä värejä), niin on kiva käyttää räikeää urheilussa. Mukavan pirtsakka väri ja piristää mieltä kovin harmaassa Suomessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä ihan sininen takki, mustat housut, naisten sadeasu ja tuo toinen ulkoilupuku violetti-musta. Jumppahousuja on vain mustia ja harmaita. Polkupyöriä en edes muista pinkkejä nähneeni kuin Jopoja. Sykemittarini on musta, katselin tässä valkoista aktiivisuusmittaria tänään. 

Vierailija
24/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:51"]

Naurattaa aina ryhmäliikuntatunneilla, kun 50% kävijöistä on pinkki toppi ja mustat trikoohousut. Usein ne samat Niken kengätkin... muistaako joku mikä malli se on? :)

[/quote]

Mulla on aika suosittu Niken malli, mutta ne olivat ainoat varmaa 10 sovittamastani, mitkä olivat sopivat jalkaan hyvin, koska mulla on hankala leveälestinen jalka. Mutta pinkkejä toppeja näkee kyllä vain muutamalla, muuten on vaikka mitä värejä. Mustia urheiluhousuja on tarjolla eniten, muita on alkanut vasta viime aikoina tulla. Itse en tykkää shortseista. 

Vierailija
25/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta aika kausittain kai menee. Minä kun uusin tuossa muutaman vuoden aikana kamppeitani, niin turkoosi oli tehostevärinä. Olin onnellinen, se on lempivärini. Mutta kyllä minä pinkistäkin tykkään. Vihreää minusta tyrkytetään jatkuvasti, siitä väristä en niin välitä.

Vierailija
26/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:51"]

Pinkki on pikkutyttöjen väri ja aikuisella jotenkin säälittävän tekopirteä. Samoin nämä liilat. Uusin kamaluus on nämä neonfucsianväriset lenkkarit! Tulee mieleen alehintalaput. Yhtäkkiä kaikilla on järjestään jalassa näitä, aikamoista sopulilaumaa. Samoin nämä "kevyt untuvatakit" kaikilla. Mitä seuraavaksi? Ja jengi ostaa. Itse en periaatteessa osta mitään mikä on juuri tällähetkellä "muotia".

[/quote]

No mikäs sulle kelpaa? :) nuo kevytuntsikat on oikeesti käteviä takkeja, ostaisin kyllä vaikkei olisi muotiakaan.

Vierailija
27/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki taitaa olla väri, jota ilman myynti vähenee. Kun katsoo mallien asujen värejä eri muotinäytöksissä tai lehdissä, aika harvoin näkyy pinkkiä. Kaupassa melkein joka vaatteesta löytyy se pinkki versio.

pinkki on vähän kuin mansikka eri elintarvikkeissa. Sen menekki on melkein taattu.

Vierailija
28/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää yhtään siitä kirkkaasta neonpinkistä tai fuksiasta mutta liilaa rakastan. Juuri niitä eri sävyjä, violettia, vaalean violettia ja laventelin liilaa. :) ja oon ainaki ite huomannu että ne värit on suosittuja

Vierailija
29/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:27"]

Oikeestiko te muut naiset haluatte nimenomaan sitä pinkkiä joka tuotteeseen?! ap

[/quote]

Minä en. Inhoan pinkkiä ja muita muka pirteitä värejä. Joku verenpunainen on kiva väri.

[/quote]

Mä en myöskään suostu ostaa mitään pinkkiä, ei oo vaan mun väri. 

Limenvihreästä ja keltasesta tykkään, niitä sais olla enemmän. Myös tuo tumman(veren/viinin)punainen kävisi loistavasti.

Kaikki vihreällä ja keltasella tehostetut vaatteet ja välineet ovat kyllä aina miehille. :(
[/quote] ja juoksutossutkin on trendikkän pinkkejä yök. Ennen kun juoksu ja juoksutaphtumat ei olleet trendilaji, sai kunnon neutraali värisiä juoksutossuja

Vierailija
30/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:27"]

Oikeestiko te muut naiset haluatte nimenomaan sitä pinkkiä joka tuotteeseen?! ap

[/quote]

Mäpä lähden kohta urheiluliikkeeseen katsomaan onko sitä pinkkiä todella joka tuotteessa. Haiskahtaa vahvasti liiottelulta.

Vierailija
31/32 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki, musta ja sininen on ne "pakolliset" juoksuvaatevärit naisilla, niitä löytyy kaupasta aina... Tosin itse olen tänä kesänä löytänyt onneksi muitakin värejä. Nyt on oranssia, minttua ja keltaista juoksupaidoissa. Ja limen vihreät kengät! Pääsääntöisesti kylläkin urheiluvaatteeni on mustia tai sinisiä. Joku oma mieleyhtymäni määrittää kokonaan pinkit tai musta-pinkit vaatteet heikkolaatuisiksi. Eikä tälle ole mitään perustetta. Muille sopii, itse kestän pinkkiä pienissä määrissä, jos vaatteessa on muitakin värejä. Lilasta ja violetista tykkään myös.

Vierailija
32/32 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut naista tai edes tyttöä joka pitää pinkistä niin että kaikki pitää olla pinkkiä. Kaipa se sitten myy, jos naisten on pakko ostaa (esim. sopivan koon takia) mikäli mielii yhtään mitään harrastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi