Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Montako tuntia vietät lapsesi kanssa arkisin?

Vierailija
15.08.2008 |

Eli aika hoidon jälkeen lapsen nukkumiseen asti. Tunnetko syyllisyyttä liian vähästä ajasta lapsen/lasten kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne syyllisyyttä. Mielummin nuo lapset leikkii keskenään kuin minun kanssa.

Vierailija
2/10 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tunne syyllisyyttä, pitäisi lähteä useammin jonnekin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin viitisen tuntia minäkin (arkisin)

Vierailija
4/10 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 - 20/21.

Vierailija
5/10 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se tuntuu liian vähältä. Töistä kun tulee, niin mukelot jo kohta meneekin nukkumaan. Tosin itse kyllä tulen usein vasta 6:n pintaan...

Vierailija
6/10 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli kolmelta haen hoidosta ja yhdessä ollaan koko aika siihen asti, kun lapsi menee nukkumaan eli 20.30-21.00 asti. Mielestäni ollaan ihan riittävästi yhdessä...

Vierailija
7/10 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla en näe lasta, koska isä vie hänet myöhemmin hoitoon eli kahdeksaksi. Itse pääsen töistä klo 17 ja samantien haen pph:lta. Yhteistä aikaa vain noin klo 17-19.30 (20.00). Eli aivan liian vähän :( Lapsi on 2v.

Vierailija
8/10 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas kello 17 eteenpäin. Lapset 6 ja 4 joten tuo on ihan ok, eivät mene edes kovin aikaisin nukkumaan.

Vierailija
9/10 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kieltämättä tunnen hiukan syyllisyyttä. En esimerkiksi tällä hetkellä koe tarvetta harrastaa kodin ulkopuolella, koska sekin olisi pois ajasta lasten kanssa. Haaveilen saavani työasiat sellaiselle tolalle, että voisin ruveta tekemään lyhennettyä työpäivää. Kokeilin sitä viime kevään ja se oli aivan ihanaa aikaa.

Vierailija
10/10 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vuorotyötä, samoin mies ja lapsi hoidetaan vuorotellen kotona.

Mielestäni olen liian vähän lapsen kanssa. Mutta määrällisesti varmaan enemmän kuin moni muu, koska kun töitä on niin saatan tehdä pitkääkin päivää, mutta vastaavasti on sitten pitkiäkin vapaita.

Haluaisin kuitenkin olla enemmän lapsen kanssa ja siihen tuleekin toiv. muutos kun toivon mukaan syksyllä minä voin vähentää työntekoa ja mies lisätä.