Tarjoan koiralle kakkoskodin!
Jos elämäntilanteesi vuoksi tarvitset tällaista järjestelyä, niin olen käytettävissä Länsi-Helsingissä.
Olen aikuinen nainen, jolla on vankka koirakokemus bichon friseestä saksanpaimenkoiriin. Kyse ei olisi "hoitoon" tulosta ja en siis ottaisi mitään maksua, vaan aidosti toisesta kodista koiralle pidempien periodien aikana: työmatkat, lasten sairastelut ym.
Teen töitä lähinnä kotona, joten minulla on paljon aikaa koiran tarpeille. Minkälainen koira tahansa käy. Täällä on hulppeat lenkkeilymaastot, ja ulkoiluttaminen on suoranainen intohimoni. Ainoastaan sisähaukkujaa en voi ottaa, jos koira on pentu, niin minulla on resursseja panostaa sisäsiisteyden kasvattamiseen. Asun kerrostalon alimmassa kerroksessa vehreän puistopihan ääressä kahden teini-ikäisen kanssa.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:12"]
Mikset hanki omaa koiraa?
[/quote]
Sekin on mahdollista kyllä! Tällä tavalla voi kuitenkin auttaa ihmisiä, joiden koira mahdollisesti on jopa lopettamisuhan alla pitovaikeuksien takia. Ja auttaa siis tietysti koiraa samalla.
Eli en nyt ihan pentua lähde ottamaan. Ehkä esim. erilaisten koirajärjestöjen kautta sitten. Esim. löytökoira Espanjasta, Romaniasta tai Viipurista. Katson, etten nyt tue välttämättä sitä, että on enemmän koiria, vaan autan valmiiksi tässä maailmassa olevia.
-ap
Saatan tietää Malminkartanosta koiran, joka on juuri tätä palvelua vailla. Äiti saa kohta kaksoset ja isä muilla teillä. Ei halua luopua missään nimessä koirastaan kokonaan.
Kyselen ja vinkkaan tätä ketjua. Eli palaa vaikka huomenna tähän.
Ihana :) harmi, että minun koirani on liian monta kertaa kotia vaihtanut arka tapaus, puolustautuu puremalla, eikä varsinkaan lasten kanssa tulisi toimeen yhtään. Tällaisille hoitajille kyllä on tarvetta! Kannattaa laittaa johonkin hääfoorumille, esim. naimisiin.info, siellä juuri häämatkojen ajaksi ihmiset etsivät hoitajia, kun eivät mihinkään häkkihoitolaan tahdo viedä.