Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sydän murskana :(

Vierailija
18.07.2015 |

Kaipaisin kipeästi tukea ja viisaita sanoja tässä tilanteessa jossa tuntuu että sekoan :(
Olen lähes 2 vuotta seurustellut ulkomaalaistaustaisen miehen kanssa. Alku oli kuin sadusta..jossain vaiheessa paljastui että asuu edelleen (kuulemma) ex vaimonsa kanssa..Mutta uskoin selitykset ja tarinat siitä kuinka syyt ovat puhtaasti taloudelliset ja ikäero niin suuri että luulenko tosiaan hänen voivan ajatella tätä naista ns. Naisena . Vuoden kuluttua kaikki sitten romahti kun hän päätti ruveta rehelliseksi ja kertoi että ei voi lähteä mihinkään ehkä pitkään aikaan ja ei ole valmis. Olin tietysti jättämässä hänet tässä vaiheessa. Mutta tunteet olivat niin vahvat että lopulta jäin kuitenkin. Ajattelin vielä että minulle sopii kyllä se ettei olla kokoajan yhdessä ja uskoin miehen sepustukset jälleen kerran..ja anelut. Koko ajan enenevissä määrin mies on ollut todella julma minua kohtaan. .Olen kuunnellut haukkumista, raivoamista ja good byeta varmaan yli 50 kertaa . Koskaan mikään ei ole hänen vikansa. .Kuten toissapäivänä, en muuta ehtinyt kuin vastata puhelimeen
.äänensävyni oli kuulemma väärä ja siitä alkoi hillitön huutaminen ja minun haukkuminen. Sitten kuulinkin taas kuinka olen epänormaali ja fuck you ym. Hän haluaa eroon minusta jne.Myöhemmin hän toki selitti kuinka ei tarkoittanut..mutta pahoillaan hän ei ollut vaan minun olisi pitänyt ottaa hänet avosylin vastaan ja kuuntelin muistutuksia siitä että minun pitää vain lopettaa hänen suututtamisensa. Olla normaali...? Eilen hän soitti illalla ja kun sanoin ihan positiivisella ajatuksella että olisin voinut illalla ajella moikkaamaan häntä sinne työpaikalleen
.alkoi hillitön huutamin en taas, mitä mä yritän..älä vainoa häntä jne. Hetken kuluttua minäkin sitten suutuin ihan todella
.sen lisäksi menin ikäänkuin paniikkiin tästä kohtelusta ja yritin puhua. .Mutta homma päättyi siihen että hän ilmoitti : go to hell ja hän ei halua enään koskaan nähdäkkään minua..Hän ei tarvitse agressiivista naista?? Olen epänormaali ja pelkkää paskaa hänelle. Se hätä mikä minulle iski tässä vaiheessa...Yritin rauhoitella häntä jne. Mutta hän vain raivostui enemmän ja enemmän..Se meni jo täysin mielipuoliseksi. Jossain vaiheessa suljin puhelimen mutta hän soitti useita kertoja perään..siinä vaiheessa oli mennyt lyömään jotain seinää tms . Ja murtanut kätensä..Minun syynI. Koska hän ei voinut mennä töihin niin minun syyni. .Minä tuhosin hänen psyykkeensä yms
Missään vaiheessa ei mennyt perille että mitä hän oikein kuvittelee jos hän on se joka alkaa raivoamaan ilman syytä..ja sitten kun minä suutun, niin minä olen sitten se hullu ja agressiivinen..kai jokainen tuollaiseen reagoi ?? Lopulta hän sitten jätti minut. Olen niin hajalla :( miksi en lähtenyt aikaa sitten..Olen kuunnellut tätä haukkumista ja lyttäämistäni liian kauan. Minulle oli aikaa kerran viikossa keskellä yötä muutama tunti..muuten ei, minä en toki voinut soitella..Hän soitti 5 min puhelun päivässä. Ja kun olin onneton ja masennun hiljalleen ...Hän haukkui minut alimpaan helvettiin, mutta koskaan mikään ei ollut hänen syytänsä. Yritin puhua miten pahaltq tuntuu kun vaikuttaa ettei hän välitä yhtään..kuuntelin kuinka hän ilmoitti että pidä nenäsi pois hänen asioistaan, hän saa tehdä mitä haluaa... fb löytyi useampi profiili, minä olin yhden valeprofiilin kaveri.Minä tuhosin rakkauden ja suhteen..Minun olisi pitänyt katsoa peiliin...Kertokaa mulle mikä tuollainen ihminen on ? Narsisti? Psykopaatti?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako olis kiva ylläri.

Vierailija
2/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä narsistiselta. Katkaisehan välit nyt kerrasta - kuten itsekin tiedät, se olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten.

Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että siitä mitään enään edes kuuluu...mua niin raivostuttaa että kun hän on se joka aloittaa nuo järjettömät tilanteet raivoamalla, haukkumalla. .niin minä olen sitten syyllinen kaikkeen ja se agressiivinen, epänormaali..

Vierailija
4/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen suhde ei tee hyvää sinulle. Ahdistut, suutut, pahoitat mielesi, takerrut, you name it. On olemassa ihmisiä, joissa on valloittavia puolia mutta joskus he voivat olla sellaisia ettei heitä voi ymmärtää vaikka yrittäisi, heidän kanssaan ei voi elää arkea. Ajattele nyt itseäsi, arvosta ja älä ota paskaa vastaan rakkauden tai suhteen nimissä. Älä syytä itseäsi, katso nyt eteenpäin.

Vierailija
5/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityt kertomuksessasi teidän riitelyynne ja miehen tuhoavaan käytökseen. Se on ymmärrettävää, koska kerrot tilanteestanne ulkopuolisille. Kuitenkin se voi heijastella myös ajatuksiasi, jotka ehkä kiertävät samaa rataa näiden riitojen ja tyhjien lupausten ympärillä - siis ajattelet miestä ja siten kaikkea negatiivista, vaikka ainoa tie ulos tilanteesta on, että alat ajatuksissasi keskittyä asioihin, jotka eivät ole negatiivisia, ja joihin mies ei liity mitenkään.

Voisit esimerkiksi suunnitella tulevaisuuttasi, miettiä millaisena sen näet (äläkä ota tuota miestä mukaan näihin suunnitelmiin) tai oikeastaan: millaiseksi haluat sen tehdä.

Vierailija
6/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:48"]

Vaikea uskoa että siitä mitään enään edes kuuluu...mua niin raivostuttaa että kun hän on se joka aloittaa nuo järjettömät tilanteet raivoamalla, haukkumalla. .niin minä olen sitten syyllinen kaikkeen ja se agressiivinen, epänormaali..

[/quote]

Toivottavasti hänestä ei kuulukaan enää mitään.

Vierailija
7/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistilta kuullostaa... Mun neuvoni sulle on että unohtaisit koko miehen. Älä soita tai mene tapaamaan, ja jos soittaa niin et vastaa. Tuollainen ihminen saa sinut vaan täysin romuksi. Oliskos sulla jotain hyviä ystäviä joitten kanssa voisit keksiä jotakn kivaa menoa. Menkää esim. kylpylään rentoutumaan, leffaan, syömään mitä tahansa joka veisi ajatukset muualle. Yritä miettiä niitä positiivisä asioita mitä sulla on elämässä, ja unohtaa vähäksi ajaksi ne negatiiviset. Kyllä kaikki aina järjestyy, kunhan nyt ensimmäiseksi unohdat tuon ääliön.

Kaikkea hyvää sulle :)

Vierailija
8/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinäkin tyhmä olet ollut. Onko oleskeluluvalla tekemistä sen kanssa, että miehellä on selvästi vanhempi vaimo?

Vierailija
9/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset sanat jotka sen huutamisen keskeltä kuulin olivat että minun pitää muuttaa kaikki itsessäni..Kukaan mies ei kestä tuollaista naista..no ei kukaan aiemmin olekkaan jatkuvasti raivonnut ja haukkunut minua :( hän ei käsitä mistä surullisuus ja lopulta oma suuttumiseni johtuu, ei ole ns. Turvallista kiintymystä..samantien kun tulee riita niin uhataan erolla. Toki olen itsekin joskus aloittanut sanaharkat, Mutta jos hän syystä tai toisesta ilman syytä aloittaa näin älyttömän raivoamisen niin en suostu ottamaan syytä niskoilleni siitä että hermostun

Vierailija
10/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalainen mies on? Hyvä vaan että pääsit eroon tässä vaiheessa, vaikka pahalta tietenkin tuntuukin. Nyt tuntuu tietenkin kauhealta, mutta pikku hiljaa se siitä iloksi muuttuu. Selvästi joku luonnevikainen mies kyseessä. Äläkä moiti turhaan itseäsi, kaikki tekevät virheitä. Nokka kohti tulevaa vain. :)

Vierailija
11/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka normaali ihminen jättää toisen tosta vaan kun itse aloittaa sen riitelyn ja kohtuuttoman syyllistämisen? Se rupesi sekoamaan siellä toisessa päässä lopulta. ..puhui itsekseen, nauroi, itki..huusi..sanoi että tee mitä haluat, et tee mitään..soitan, en soita...

Vierailija
12/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:59"]

Viimeiset sanat jotka sen huutamisen keskeltä kuulin olivat että minun pitää muuttaa kaikki itsessäni..Kukaan mies ei kestä tuollaista naista..no ei kukaan aiemmin olekkaan jatkuvasti raivonnut ja haukkunut minua :( hän ei käsitä mistä surullisuus ja lopulta oma suuttumiseni johtuu, ei ole ns. Turvallista kiintymystä..samantien kun tulee riita niin uhataan erolla. Toki olen itsekin joskus aloittanut sanaharkat, Mutta jos hän syystä tai toisesta ilman syytä aloittaa näin älyttömän raivoamisen niin en suostu ottamaan syytä niskoilleni siitä että hermostun

[/quote]

Toi kuullostaa tutulta. Ihan selvä paha narsisti. Isälläni oli juuri tuollainen vaimo (narsisti siis). Viisi vuotta hän katteli sitä, sitten loppui onneksi. Nin hirveä tyyppi, osasi esittää ihanaa, mutta oli oikeasti hirviö. Pahin asia on, että heillä on yhteinen lapsi, ja tämä nainen muutti lapsen kanssa toiselle puolelle Suomea ettei isäni näkisi lasta...

Vierailija
13/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen ..ja todella toivon että ei ole jo seuraava uhri kerroksissa, minuakin varmasti petti. Tiedän vallan hyvin että siellä grillillä ramppasi naisia koska tämä taatusti flirttaili vähän kaikkien kanssa. Tekisi mieli kirjoittaa mikä grilli ja mahdollisesti pelastaa joku joutumasta samaan ansaan..mutta ei taida olla sallittua.

Vierailija
14/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jo se että asuu toisen naisen kanssa..Minä olen salaisuus, ettei nainen vain saa vihiä..valehtelI tälle sujuvasti päivittäin, kerran nainen näki viestini ja sain sitten muutaman viestin..silloinkin minun olisi pitänyt pelastaa mies ja valehdella olevani veljen tyttöystävä. Mikään mikä parisuhteeseen kuuluu ei koskaan toteutunut..Mutta kun valitin niin minähän se hullu olin.

Vierailija
15/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti, kokemusta on. Olet ollut liian kiltti nielessä kaiken ja olet sallinut ylikävelemisen. Katkaise kaiken yhteydenpidon, koveta itsesi ja huomaat kuinka helppoa siitä on jatkaa ilman k..ipäätä kun olet päässyt vauhtiin. Vähän ajan pääsä kun olet saanut kunnolla etäisyyttä, huomaat minkälainen idiootti ootkaan ollut.

Vierailija
16/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigerialainen mies?

Vierailija
17/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis todennäköisesti tässä käy niin että kun huomaa etten soita ja anele hänen peräänsä..alkaa minun vainoamiseni. Ainakin mitä olen narsisteista kuullut, siinä se temppu onkin olla vastaamatta enään mihinkään. Mietin myös sitä että kirjoitan tälle ex vaimolle ja lopetan miehen valehtelun ja pelit tähän paikkaan.

Vierailija
18/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen ja Satakunnasta.

Vierailija
19/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aggressiivinen*

Vierailija
20/33 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta! Onkohan meillä ollut sama mies? Lopetettiin yhteydenpito vuosi sitten kun selvisi että eihän se ex-vaimo ollutkaan mikään ex. Tee itsellesi palvelus ja jätä se sika sekä jos olet rohkea niin kysy "ex-vaimolta" onko hän tietoinen tilanteesta että on melkein ex..