Anoppi ikkunan takana
Kiinnostaa tietää onko muilla mitään vastaavia kokemuksia.Asumme omakotitalossa.Anoppi aloitti jo viime kesänä oudon tavan, johon en kyllä keksi oikein mitään järkevää selitystä. Viime kesän helteillä olin vähissä vaatteissa keittiössä.Sitten yhtäkkiä, kun katsahdin ikkunaan niin siellä anoppi kurkki sisään.säikähdin kyllä melkoisesti.sama toistui monta kertaa viime kesänä ja nyt eilen taas.Olin siivonnut ja istuin keittiön pöydän ääressä lukemassa lehteä niin keittiön ikkunan takana oli anoppi.Hän ei huomannut minua vaan jatkoi talomme kiertämistä ja ikkunoista kurkkimista.menin sitten ulos ja hän alkoi jotain taas selitellä, että olitte te kotona.joo olimme kotona, kun autot ovat pihassa ja mieheni kolisteli vielä melkoisesti autotallissa.en siis tajua mitä tuo talon kiertäminen ja ikkunoista kurkkiminen oikein tarkoittaa.käyttäytyisi normaalisti, kun tulee meille niin soittaisi ovikelloa kuten muutkin vieraat.olenko ainoa jolla on näin outo anoppi??!!!
Kommentit (14)
No kysy suoraan, kun on kerran jäänyt rysän päältä kiinni.
Anoppi seurailee, että käykö joku vieras mies nussimassa sinua isolla kyrvällä. Asia ratkaistu.
Tarkastaa ikkunoiden siisteyden, että onko ikkunat pesty ajallaan vai jäänyt väliin kun laiska miniä vain lipittää siideriä.
Voi ei :D. Mutta juu vakavammasti voi olla alkava Alzheimer. Yrittäkää saada testeihin.
Anopin hieromasauva on kadonnut. Hän etsii sitä.
Kysy suoraan. Mun anoppikin on vähän "outo", olen kyllä itsekin. Mutta ei hän kurki ikkunoiden takana, jos niin tekisi niin ihan varmasti kysyisin, että miksi.
Samaa vikaa. Tää tapaus kiertää takapihalle kurkkimaan olohuoneen ikkunoista "ettei koirat hauku ovikelloa". Niin, koirat sitten parin varoitushaukun sijaan louskuttaa minuuttikaupalla kun anopin pärstä ikkunaan läsähtää. Jännityksellä odotellaan milloin verhojen raoista saa kurkittua meidät nussimassa sohvalla, lasten päiväunia tulee hyödynnettyä ;) Eiköhän se kurkkiminen siihen lopu. Appiukko onkin odottanut etupihalla siitä asti kun näki mut hellepäivänä sohvalla rötköttämässä majava pikkareista pursuten.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:42"]
Samaa vikaa. Tää tapaus kiertää takapihalle kurkkimaan olohuoneen ikkunoista "ettei koirat hauku ovikelloa". Niin, koirat sitten parin varoitushaukun sijaan louskuttaa minuuttikaupalla kun anopin pärstä ikkunaan läsähtää. Jännityksellä odotellaan milloin verhojen raoista saa kurkittua meidät nussimassa sohvalla, lasten päiväunia tulee hyödynnettyä ;) Eiköhän se kurkkiminen siihen lopu. Appiukko onkin odottanut etupihalla siitä asti kun näki mut hellepäivänä sohvalla rötköttämässä majava pikkareista pursuten.
[/quote]
:D
ai ai, alko otsikko naurattaan jo ennen kuin luin alotusta. Kiitos. Mielikuva anopista vahtaamassa ikkunan takana.
Voi miksi mulle sattui se normaali, umpitylsä anoppi.. teillä muilla ei ainakaan tule elämästä tylsää tuollaisrn loisto-anopin kanssa! :) olen kade!
Asenna sälekaihtimet ikkunoihin tai kalvot puoleenväliin ikkunoita niitä ettei ulkoa näe sisään. Mä antaisin kipakkaa palautetta ikkunasta kurkkijalle oli se kuinka läheinen ihminen tahansa.
Mitään kalvoja kannata tuollasen takia laittaa. Mene ap tuijottamaan takaisin, aina kun tulee sinne kurkkimaan niin tuijotat ikkunan toiselta puolelta takaisin. Hihkase tuuletusikkunasta että niin? Oliko asiaa? Tuskin kovin montaa kertaa enää tulee kurkkimaan.
Ap tässä.mieheni jo viime kesänä kerran tiuskaisi äidilleen,että mitä sä hiippailet siellä?vastaus oli jotain epämääräistä selittelyä.pitää ilmeisesti meikäläisen ottaa tiukka linja ja säikyttää anoppi, jos tuo kurkkiminen sitten loppuisi.
kerro anopille, että teidän talon ympärillä on riistakameroita, kun olette kuulleet ihme hiippareista. että niihin taltioituu kaikki liikkuva, esim. eläimet. että lapsetkin oikein odottaa mitä eläimiä siellä liikkuu.. jne.