Mies saa parisuhteen heti kun haluaa.
Kuten tiedämmä, että miehet juoksevat aina pillun perässä ja naiset taas vakavan suhteen perässä. Eli mies saa parisuhteen (mutta ei välttämättä seksiä) heti kun haluaa ja nainen taas seksiä heti kun haluaa.
Kommentit (35)
Vähän ehkä kärjistettyä, mutta olen huomannut, että mies löytää parisuhteen tosi helposti verrattuna naisiin. Kaikki entiset säädöt olivat suhteissa viimeistään kolmen kuukauden jälkeen meidän jutun loputtua.
Naiset saa kyllä sen parisuhteenkin helpommin. Ainakin alle 50v.
Miten mulla on sellanen tunne, että näistä aiheista olis joskus palstalla keskusteltu? ;*)
Ei mul muuta, jatkakaa.
Niinhän se menee. Siksi toisaalta monet parisuhteista on pelkkää paskaa, koska miehet suostuvat virallistamaan huononkin suhteen (ilman rakkautta tai aikomusta mennä naimisiin) vain saadakseen vakipillua.
Nuoret naiset saavat helpoiten niin seksiä kuin suhteitakin. Samoin vanhat miehet, jos vielä seksi onnistuu.
Oma lukunsa on sitten se, millaiset kriteerit on tulevalle kumppanille. Jos etsii täydellistä, menee siinä aikaa. Tunnen yhden miehen, joka on seurustellut koko ajan 15-vuotiaasta nelikymppiseksi. Viitisen kumppania, pisin aika kumppanien välissä ehkä kuukausi. Ja kaikki edellisen eron jälkeen baarista löydettyjä. Kaikki perusnättejä naisia, sama hiusten väri, harrastuksena jokin urheilulaji.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:56"]
Kuten tiedämmä, että miehet juoksevat aina pillun perässä ja naiset taas vakavan suhteen perässä. Eli mies saa parisuhteen (mutta ei välttämättä seksiä) heti kun haluaa ja nainen taas seksiä heti kun haluaa.
[/quote]
No ei kyllä todellakaan saa parisuhdetta. Sitä saa vielä heikommin kuin sitä seksiä. Jos se samainen nainen ei harrasta seksiä jonkun miehen kanssa niin ei se sen kanssa seurustelekkaan
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:59"]
Vähän ehkä kärjistettyä, mutta olen huomannut, että mies löytää parisuhteen tosi helposti verrattuna naisiin. Kaikki entiset säädöt olivat suhteissa viimeistään kolmen kuukauden jälkeen meidän jutun loputtua.
[/quote]
Ei vaan miehille kelpaa nainen kuin nainen. Et sinä saa parisuhdetta kun sinulla on niin naurettavat vaatimustasot siihen verrattuna mitä itse pystyt tarjoamaan.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:01"]
[/quote]
Ei vaan miehille kelpaa nainen kuin nainen. Et sinä saa parisuhdetta kun sinulla on niin naurettavat vaatimustasot siihen verrattuna mitä itse pystyt tarjoamaan.
[/quote]
Itseasiassa asia on päinvastoin. Silloin kun nainen arvostaa itseään ja edellyttää kunnon tasoa tulee saamaan aina miehen. Sen sijaan kriteerittömyys, alhainen itsearvostus ja jokaisen miehen ottava nainen ei saa edes sitä paskinta vaihtoehtoa miehistä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:58"]Joo, varmaan saa jos on töitä ja komea tms. En mä vaan saa ketään, vaikka mitä tekisin.
[/quote]
Saatpas.. Älä huoli!
[/quote]
No säädöt olivat varmaankin tositarkoituksella liikkeellä. En ole nettikaudella deittaillut, mutta veikkaisin että varsin nopeasti nainen saa haarukoitua joukon potentiaalisia ihmisiä, jos kelpuuttaa vaikka lyhyet silmälasipäiset perusrauhalliset insinöörit. Niistä sitten ottaa sen, kenen kanssa juttu luistaa parhaiten, ja katsoo miten tunteet alkavat kehittyä. Nopeaa.
Itse olen naisena aina harrastanut halolla päähän -ihmerakastumisia. Niitä on sattunut 30-vuotiaaksi mennessä kolme tai neljä. Hidasta. Onneksi miehet ovat olleet pääosin suostuvaisia.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:05"]
[/quote]
[/quote]
Itseasiassa asia on päinvastoin. Silloin kun nainen arvostaa itseään ja edellyttää kunnon tasoa tulee saamaan aina miehen. Sen sijaan kriteerittömyys, alhainen itsearvostus ja jokaisen miehen ottava nainen ei saa edes sitä paskinta vaihtoehtoa miehistä.
[/quote]
Hauskaa miten alapeukkuja.
Itse nostin huimasti deittailemieni miesten tasoa ja heti löysin hyvän miehen parisuhteeseen :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:19"]
Mun lähipiirissä on monenlaisia eri ikäisiä naisia, mutta useimmilla ei ole parisuhdetta vaikka ovat fiksuja, koulutettuja, eivät etsi kuuta taivaalta eivätkä hypi sängystä sänkyyn.
Ongelma on se, että jokaisella naisella on oma elämä, ura ja kiinnostuksen kohteet. He eivät etsi miestä (vain) perheen perustaakseen tai petikumppaniksi, saati elättäjäksi, eivätkä seuraksi, koska pelkäisivät yksinoloa.
He etisvät aikuista miestä, jonka kanssa voisi olla ystävä, seurustella ja olla romanttisessa suhteessa. Siis miestä, jonka kanssa voisi keskustella, matkustaa ja harrastaa, ja jota ei tarvitsisi passata ja paapoa ja jonka sanaan ja neuvoihin voisi luottaa.
Tarjolla olevien miesten vaatimukset ovat paljon yksinkertaisemmat, heitä kiinnostaa vaan käyttää hyväkseen naisia joko seksiin, kodinhoitoon tai itsensä hoitoon (jos iäkkäämpi sairas mies). Naiset etsivät siis parisuhdetta ja ystävyyttä, miehet enemmänkin hakevat naista tehtäviin, josta yleensä maksettaisiin palkka.
Mielestäni aika merkittävä ero toiveissa.
[/quote]
Myönnät siis, että seksistä ja kotitöistä maksetaan yleensä palkka. Taitaa olla niin, että nämä mainitsemasi naiset ovat itse nuorena rahoittaneet opintonsa tällaisella tehtävällä, joista yleensä maksetaan palkka (enkä tarkoita nyt kotitöitä). Ja vaikka eivät olisikaan myyneet seksiä, niin ovat kuitenkin nuorena harrastaneet paljon yhden yön juttuja nimenomaan niiden miesten kanssa, joiden kanssa eivät nyt halua parisuhdetta. Aika harvalla miehellä on niin olematonta ylpeyttä, että ottaisi tuollaisen naisen.
Mun lähipiirissä on monenlaisia eri ikäisiä naisia, mutta useimmilla ei ole parisuhdetta vaikka ovat fiksuja, koulutettuja, eivät etsi kuuta taivaalta eivätkä hypi sängystä sänkyyn.
Ongelma on se, että jokaisella naisella on oma elämä, ura ja kiinnostuksen kohteet. He eivät etsi miestä (vain) perheen perustaakseen tai petikumppaniksi, saati elättäjäksi, eivätkä seuraksi, koska pelkäisivät yksinoloa.
He etisvät aikuista miestä, jonka kanssa voisi olla ystävä, seurustella ja olla romanttisessa suhteessa. Siis miestä, jonka kanssa voisi keskustella, matkustaa ja harrastaa, ja jota ei tarvitsisi passata ja paapoa ja jonka sanaan ja neuvoihin voisi luottaa.
Tarjolla olevien miesten vaatimukset ovat paljon yksinkertaisemmat, heitä kiinnostaa vaan käyttää hyväkseen naisia joko seksiin, kodinhoitoon tai itsensä hoitoon (jos iäkkäämpi sairas mies). Naiset etsivät siis parisuhdetta ja ystävyyttä, miehet enemmänkin hakevat naista tehtäviin, josta yleensä maksettaisiin palkka.
[/quote]
Jep. Yksinkertaisesti se oma elämä on niin onnellista, tyydyttävää ja rikasta, että sen potentiaalisen miehen tulisi olla täysin omalla tasolla.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:14"]
[/quote]
Myönnät siis, että seksistä ja kotitöistä maksetaan yleensä palkka. Taitaa olla niin, että nämä mainitsemasi naiset ovat itse nuorena rahoittaneet opintonsa tällaisella tehtävällä, joista yleensä maksetaan palkka (enkä tarkoita nyt kotitöitä). Ja vaikka eivät olisikaan myyneet seksiä, niin ovat kuitenkin nuorena harrastaneet paljon yhden yön juttuja nimenomaan niiden miesten kanssa, joiden kanssa eivät nyt halua parisuhdetta. Aika harvalla miehellä on niin olematonta ylpeyttä, että ottaisi tuollaisen naisen.
[/quote]
Harrastivat komeiden miesten kanssa yhden yön juttuja ilmaiseksi ja rikkaiden miesten kanssa samaa maksua vastaan, kuten lähes kaikki opiskelijanaiset (minä mukaan lukien). Sen sijaan ne rumat opiskelijamiehet, joita suurin osa miesopiskelijoista on, eivät harrastaneet mitään. Useimmat heistä lopettivat opiskelun juuri taloudellisista ja mieleterveydellisistä syistä.
Jos mies saa helpommin parisuhteen naiseen, niin miehiä ja naisia on silloin saman verran. Puhutko homoista?
[/quote]
[/quote]
Sinä ilmeisesti tunnet minut viimeisen lauseesi perusteella? Jos vaatisin samaa, mitä itse pystyn tarjoamaan, niin olisin loppuelämäni yksin. Saisin miehen, jos alkaisin deittailla mielenterveys- tai päihdeongelmallisia miehiä, syrjäyyneitä ja muuten vain vinksahtaneita, mutta anteeksi nyt vain, joku rima saa naisellakin olla.
Haha, mitä skeidaa. Ei naiset tunnu haluavan parisuhteita, vaan seksiä mahdollisimman monen eri miehen ja naisen kanssa ja tämä on totuus.
Unohdit sanoa että heti kun on rikas.
[/quote]
niin, ne parhaat miehet. Ehkä se viidesosa, jolla on kunnon tutkinto, työpaikka ja vielä vähän luonnetta ja lookkia.
Joo, varmaan saa jos on töitä ja komea tms. En mä vaan saa ketään, vaikka mitä tekisin.