Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies saa parisuhteen heti kun haluaa.

Vierailija
18.07.2015 |

Kuten tiedämmä, että miehet juoksevat aina pillun perässä ja naiset taas vakavan suhteen perässä. Eli mies saa parisuhteen (mutta ei välttämättä seksiä) heti kun haluaa ja nainen taas seksiä heti kun haluaa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kelpaa lähes kuka tahansa nainen seksiin ja naisille kelpaa lähes kuka tahansa mies parisuhteeseen. Tämä osoitaa sen että miehet ovat parisuhteessa vain sellaisten naisten kanssa, joista he oikeasti tykkäävät ja naiset harrastavat seksiä vain sellaisten miesten kanssa, joista he oikeasti tykkäävät. Vastaavasti taas naiset eivät välttämättä tykkää miehestä, jonka kanssa he ovat parisuhteessa eivätkä miehet välttämättä tykkää naisesta, jonka kanssa he harrastavat seksiä.

AP

Vierailija
22/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:59"]

Vähän ehkä kärjistettyä, mutta olen huomannut, että mies löytää parisuhteen tosi helposti verrattuna naisiin. Kaikki entiset säädöt olivat suhteissa viimeistään kolmen kuukauden jälkeen meidän jutun loputtua. 

[/quote]

Ei vaan miehille kelpaa nainen kuin nainen. Et sinä saa parisuhdetta kun sinulla on niin naurettavat vaatimustasot siihen verrattuna mitä itse pystyt tarjoamaan.

[/quote]

Itseasiassa asia on päinvastoin. Silloin kun nainen arvostaa itseään ja edellyttää kunnon tasoa tulee saamaan aina miehen. Sen sijaan kriteerittömyys, alhainen itsearvostus ja jokaisen miehen ottava nainen ei saa edes sitä paskinta vaihtoehtoa miehistä. 

[/quote]

Totta. Tosin sekään ei auta vaikka tällainen nainen muuttaa käytöstään ja alkaa arvostaa itseään. Ei sitä silti saa parisuhdetta ja kunnon miestä. Ainoastaan varatut miehet ehdottelee salasuhdetta tai kertapanoa ja muille on kuin ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä se on. Kaikenmaailman valehtelevat siat, pettäjät ja muuten vain kusipäämulkut miehet ovat suhteissa. 

Vierailija
24/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä suhteen saa vaikka heti, jos haluaa. Mäkin saisin varmaan 10 miestä heti tuosta lähikuppilasta, jos sinne menisin. Ei vaan kiinnosta sellaset tyypit yhtään. Munan kipeä kyllä olen, mutta haluan seksiä vain sellaisen kanssa, johon olen vähintään ihastunut. Mieluummin vaikka ilman niinkuin olen ollutkin.

Vierailija
25/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään vedättää naisia, lupaan kuun taivaalta ja parisuhteen ,mutta oikeasti haluan vain lämmintä koloa heh heh.. ;-)

M24

Vierailija
26/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:01"]

Vähän ehkä kärjistettyä, mutta olen huomannut, että mies löytää parisuhteen tosi helposti verrattuna naisiin. Kaikki entiset säädöt olivat suhteissa viimeistään kolmen kuukauden jälkeen meidän jutun loputtua. 

[/quote]

Ei vaan miehille kelpaa nainen kuin nainen. Et sinä saa parisuhdetta kun sinulla on niin naurettavat vaatimustasot siihen verrattuna mitä itse pystyt tarjoamaan.

[/quote]

Itseasiassa asia on päinvastoin. Silloin kun nainen arvostaa itseään ja edellyttää kunnon tasoa tulee saamaan aina miehen. Sen sijaan kriteerittömyys, alhainen itsearvostus ja jokaisen miehen ottava nainen ei saa edes sitä paskinta vaihtoehtoa miehistä. 

[/quote]

Totta. Tosin sekään ei auta vaikka tällainen nainen muuttaa käytöstään ja alkaa arvostaa itseään. Ei sitä silti saa parisuhdetta ja kunnon miestä. Ainoastaan varatut miehet ehdottelee salasuhdetta tai kertapanoa ja muille on kuin ilmaa.

[/quote]

Mulle on käynyt ihan samoin. Nuorempana tuli oltua ihan väärien miesten kanssa, jälkikäteen ei voi kuin ihmetellä mitä sitä niistä suhteista on kuvitellut saavansa. Olihan ne joo ehkä jänniä ja komeita ja sai vähän näyttää kavereille, mutta ei ne ihan oikeasti napanneet edes silloin. Nyt sitten on selkeytynyt millaisen suhteen sitä ihan oikeasti haluaa. Eikä haussa tosiaan ole kuu taivaalta, vaan ihan perusparisuhde tavallisen miehen kanssa. Tämä sitten onkin harvinaisen hankalaa löytää. Ei miehiä tunnu tosiaan kiinnostavan kuin seksi, oli ne sitten varattuja tai ei. Parisuhdetta ei tunnu kukaan haluavan.

Vierailija
27/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:26"]Miehelle kelpaa lähes kuka tahansa nainen seksiin ja naisille kelpaa lähes kuka tahansa mies parisuhteeseen. Tämä osoitaa sen että miehet ovat parisuhteessa vain sellaisten naisten kanssa, joista he oikeasti tykkäävät ja naiset harrastavat seksiä vain sellaisten miesten kanssa, joista he oikeasti tykkäävät. Vastaavasti taas naiset eivät välttämättä tykkää miehestä, jonka kanssa he ovat parisuhteessa eivätkä miehet välttämättä tykkää naisesta, jonka kanssa he harrastavat seksiä. AP [/quote] Ei jumaliste mitä paskaa! ! En kyllä tunne yhtäkään naista joka ei rakastaisi omaa miestään. Ei me naiset nyt niin tyhmiä olla että ollaan parisuhteessa vaan sen suhteen vuoksi vaikkei tykättäis kyseisestä miehestä. Hohhoijaa. Tää sun kommentti perustui varmasti oikeaan asiantuntemukseen.

[/quote]

Minä tunnen naisia, jotka ovat menneet ilman rakkautta avioon. 

Vierailija
28/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissä on monenlaisia eri ikäisiä naisia, mutta useimmilla ei ole parisuhdetta vaikka ovat fiksuja, koulutettuja, eivät etsi kuuta taivaalta eivätkä hypi sängystä sänkyyn.

Ongelma on se, että jokaisella naisella on oma elämä, ura ja kiinnostuksen kohteet. He eivät etsi miestä (vain) perheen perustaakseen tai petikumppaniksi, saati elättäjäksi, eivätkä seuraksi, koska pelkäisivät yksinoloa.

He etisvät aikuista miestä, jonka kanssa voisi olla ystävä, seurustella ja olla romanttisessa suhteessa. Siis miestä, jonka kanssa voisi keskustella, matkustaa ja harrastaa, ja jota ei tarvitsisi passata ja paapoa ja jonka sanaan ja neuvoihin voisi luottaa.

Tarjolla olevien miesten vaatimukset ovat paljon yksinkertaisemmat, heitä kiinnostaa vaan käyttää hyväkseen naisia joko seksiin, kodinhoitoon tai itsensä hoitoon (jos iäkkäämpi sairas mies). Naiset etsivät siis parisuhdetta ja ystävyyttä, miehet enemmänkin hakevat naista tehtäviin, josta yleensä maksettaisiin palkka.

Mielestäni aika merkittävä ero toiveissa.

Vierailija
29/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Se on näin. Olen mies ja minulle kelpaisi seksikin mutta en ole saanut seksiä vaikka olen hakenut. Haluisin naisen viereeni nyt. Kaipaan naista paljon. Minulla on todella yksinäistä ja himoitsen naista paljon.

Vierailija
30/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:26"]Miehelle kelpaa lähes kuka tahansa nainen seksiin ja naisille kelpaa lähes kuka tahansa mies parisuhteeseen. Tämä osoitaa sen että miehet ovat parisuhteessa vain sellaisten naisten kanssa, joista he oikeasti tykkäävät ja naiset harrastavat seksiä vain sellaisten miesten kanssa, joista he oikeasti tykkäävät. Vastaavasti taas naiset eivät välttämättä tykkää miehestä, jonka kanssa he ovat parisuhteessa eivätkä miehet välttämättä tykkää naisesta, jonka kanssa he harrastavat seksiä.

AP
[/quote]

Ei jumaliste mitä paskaa! ! En kyllä tunne yhtäkään naista joka ei rakastaisi omaa miestään. Ei me naiset nyt niin tyhmiä olla että ollaan parisuhteessa vaan sen suhteen vuoksi vaikkei tykättäis kyseisestä miehestä. Hohhoijaa.

Tää sun kommentti perustui varmasti oikeaan asiantuntemukseen.

Vierailija
31/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:32"]

[/quote]

niin, ne parhaat miehet. Ehkä se viidesosa, jolla on kunnon tutkinto, työpaikka ja vielä vähän luonnetta ja lookkia.

[/quote]

Ainakin mun tuntemat, aina suhteissa olevat on olleet niin perusmiehiä kun olla ja voi. Ja niiden naiset myös. Ei lähellekään parhaimpia muttei huonoimpiakaan, keskitasoa.

Vierailija
32/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:58"]Joo, varmaan saa jos on töitä ja komea tms. En mä vaan saa ketään, vaikka mitä tekisin. [/quote] Saatpas.. Älä huoli!

[/quote]

No ok, sinäkö tarjoudut mulle? Vai miten mä saan?

Vierailija
33/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nettiin vaan ilmoitus, että oon mies ja haluun parisuhteen. Heti tärppää, eiku.

Taitaa tulla yhtä paljon vastauksia naisilta kuin seksinhakuilmoituksella. Nolla.

Vierailija
34/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:09"]

Joo, nettiin vaan ilmoitus, että oon mies ja haluun parisuhteen. Heti tärppää, eiku.

Taitaa tulla yhtä paljon vastauksia naisilta kuin seksinhakuilmoituksella. Nolla.

[/quote]

Näinhän siinä taitaa usein käydä. Itse poistin eilen profiilini Suomi24:sta. Se oli käytössä viimevuoden toukokuusta ja tänä aikana ilmotus oli luettu vajaat 300 kertaa. Vastauksia tuli 0 kpl.

m50

Vierailija
35/35 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:26"]Miehelle kelpaa lähes kuka tahansa nainen seksiin ja naisille kelpaa lähes kuka tahansa mies parisuhteeseen. Tämä osoitaa sen että miehet ovat parisuhteessa vain sellaisten naisten kanssa, joista he oikeasti tykkäävät ja naiset harrastavat seksiä vain sellaisten miesten kanssa, joista he oikeasti tykkäävät. Vastaavasti taas naiset eivät välttämättä tykkää miehestä, jonka kanssa he ovat parisuhteessa eivätkä miehet välttämättä tykkää naisesta, jonka kanssa he harrastavat seksiä. AP [/quote] Ei jumaliste mitä paskaa! ! En kyllä tunne yhtäkään naista joka ei rakastaisi omaa miestään. Ei me naiset nyt niin tyhmiä olla että ollaan parisuhteessa vaan sen suhteen vuoksi vaikkei tykättäis kyseisestä miehestä. Hohhoijaa. Tää sun kommentti perustui varmasti oikeaan asiantuntemukseen.

[/quote]

Mutta eivät kuitenkaan tykkää miehistään niin paljon kuin niistä miehistä, joiden kanssa he harrastavat seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi