Onko ok kutsua vain polttareihin?
Mieheni kutsuttiin kuukausi sitten tuttavansa polttareihin, mutta kutsua häihin ei sitten tullutkaan. Onko tämä ihan yleinen tapa? Minusta vaikuttaa aika... oudolta? Polttareihin meni kuitenkin yli 100 euroa rahaa kultakin, ja (kaikki?) muut polttarivieraat kutsuttiin myös häihin.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 08:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:52"]
Mieheni kutsuttiin kuukausi sitten tuttavansa polttareihin, mutta kutsua häihin ei sitten tullutkaan. Onko tämä ihan yleinen tapa? Minusta vaikuttaa aika... oudolta? Polttareihin meni kuitenkin yli 100 euroa rahaa kultakin, ja (kaikki?) muut polttarivieraat kutsuttiin myös häihin.
[/quote]
mut on ainakin 3 krt pyydetty polttareihin mutta ei häihin.
yhdet oli selkeä rahastus, pari pv ennen polttareita mutta 1 oli tosi ikävä. Minun entinen, hyvin hyvin läheinen ystäväni pyysi yhdessä kaasonsa kanssa, jonka myös tunsin, auttamaan polttareissa koska kaaso ei kerkeä, eikä oikeastaan osaakaan.
perustumme oman fb ryhmän ja kun kutsut tuli, tajusin että jopa vanha opiskelijakaveri vuosien takas, jonka kanssa ei suoranaisesti olla oltu missään tekemisissä opiskeluiden jälkeen oli kutsuttu mutta mua ei.
kun morsiamelta tätä suoraan kysyin, selitys oli kun me nähdään muutenkin.
kerroin polttariporukalle en saanut kutsua, joten mun osalta juhlien suunnittelu jää tähän. Olin morsiamen elämässä ollut toistakymmentä vuotta, eli tunsin kaikki ryhmästä hen koht,
polttareissa oli morsian valittanut kun olin kaason jättänyt pulaan ja en viitsinyt osallistua. Muut olivat minua puolustellut.
eipä ole hirveesti nähty morsiamen eikä kaason kanssa sen jälkeen,
nyt kesälomalla löysin laatikon, joka oli täynnä isoja pampuloita, jotka olin tehnyt häihin koristeiksi . Morsian oli niitä toivonut ja mulla löytyi tylliä. No, myin kirpparilla ne ja sain nekin pois elämästäni,
[/quote]
Mä käsitin tuon kyllä niin että kun näette muutenkin niin sulle riittää suullinen kutsu.
Hääkutsu on saattanut kadota miehen povariin jo postilaatikolla ja siitä kulkeutua hissukseen roskiin..