Nyt ei kannata matkustaa lomalle ulkomaille.
Euroopan tilanne nyt niin epävarmaa, että parempi pysyä kotimaassa. Pian voi käydä niin, ettei pääse takaisin.
Kommentit (24)
No mitä se haittaa jos ei pääse takaisin? Terkut Kanarialta!
Putler on muuten kasannut tuohon naapuriin nyt niin ison p-kasan, että haju leviää takuulla pian myös Suomeen. Ulkomaille nimenomaan kannattaisi suunnata, TAI sitten: nyt se NATO-hakemus sisään saman tien.
Venäjän passilla ei tosiaan kannata nyt matkustaa lomalle.
Venäjän ilmatilaan ei ainakaan kannata mennä — eikä ne kohta päästäkään. Goodbye, Aasian lomakohteet.
Meillä huomenna lähtö Ukrainaan. Kaksi viikkoa rantalomaa tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi pysyy, syyt vaihtuu.
Tämäkin oltaisi vältetty, jos kaikki olisivat ottaneet rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan haluaisi jäädä joltain rantalomalta Kanarialle. Kai sitä nyt haluaisi olla järjestelemässä asiat parhain päin, jos lähteä pitää..
Vain niin. Minä lennänkin viikon päästä Kuubaan parin viikon lomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan haluaisi jäädä joltain rantalomalta Kanarialle. Kai sitä nyt haluaisi olla järjestelemässä asiat parhain päin, jos lähteä pitää..
Mitä järjestelemistä sinulla on? Minulla on passi ja pankkikortti, se riittää järjestelyiksi :)
Vierailija kirjoitti:
Arvaamaton on Puten pään sisältö.
Pidä sinä pikkuinen pääsi kiinni, jos olet noin pelokas, ettet uskalla edes mainita tarkoittamasi henkilön oikeaa nimeä. Parempi kun lopetat uutisten seurannan ja poistut kaikista aihetta koskevista keskusteluista.
Olet pieni mimosa, jonka hermot ei yksinkertaisesti kestä painetta ja sitten hermoromahduksen vuoksi jokellat mitä jokellat.
Homma on aikuisten asia. Sinä voit keskittyä vaikka kylpyhuoneen siivoukseen ja edetä sieltä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi pysyy, syyt vaihtuu.
Tämäkin oltaisi vältetty, jos kaikki olisivat ottaneet rokotteen.
Totta. Korona olisi saatu aisoihin jo ajat sitten ja elämä normalisoitunut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Samat ihmiset jotka hermoili koronasta siirtää traumansa nyt Ukrainan kriisiin jotta voivat jatkaa kahdessa vuodessa jo tutuksi tulleessa pahoinvoinnissa oloaan. Sen sijaan että käsittelisi järjettömiin mittasuhteisiin menneitä pelkotilojaan jatketaan keinotekoisesti uudella kriisillä, kun koronasta ei saa enää samoja fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä sinä pikkuinen pääsi kiinni, jos olet noin pelokas, ettet uskalla edes mainita tarkoittamasi henkilön oikeaa nimeä. Parempi kun lopetat uutisten seurannan ja poistut kaikista aihetta koskevista keskusteluista.
Olet pieni mimosa, jonka hermot ei yksinkertaisesti kestä painetta ja sitten hermoromahduksen vuoksi jokellat mitä jokellat.
Homma on aikuisten asia. Sinä voit keskittyä vaikka kylpyhuoneen siivoukseen ja edetä sieltä muualle.
Enpä nähnyt sinunkaan mainitsevan kertaakaan PUTINIA! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan Putte possulta.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän ilmatilaan ei ainakaan kannata mennä — eikä ne kohta päästäkään. Goodbye, Aasian lomakohteet.
Venäjän ilmatilassa on ihan turvallista. Mutta se on totta, ettei ole kirkossa kuulutettu, miten kauan sinne edes pääsee lentelemään. Yhdeltä lentoyhtiöltä pääsy on jo kielletty, muttei tietenkään siksi, ettei olisi turvallista. Ja se lentoyhtiö on shokissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järjestelemistä sinulla on? Minulla on passi ja pankkikortti, se riittää järjestelyiksi :)
Aika naivia kuvitella, että seinästä saa rahaa koko ajan.
Riippuu mihin matkustaa. Venäjän tai Itä-Euroopan läpi ei kiinnosta lentää.
Vai niin.