Mitä lahjaksi 12-vuotiaalle tytölle?
Olen menossa kummityttöni syntymäpäiväjuhliin ja pitäisi tytölle keksiä jotain lahjaa. Mistä tämän ikäiset nuoret tytöt pitävät ja mitä voisi lahjaksi antaa? On kiinnostunut vaatteista ja kosmetiikasta sekä lukemisesta, harrastaa cheerleadingia. Auttakaa minua, itselläni kun on vain kaksi poikaa. :)
Kommentit (14)
Minkä värinen on punainen paita?
"On kiinnostunut vaatteista, kosmetiikasta ja lukemista, mitä ostaisin?" NO ÄLY HOI, ÄLÄ JÄTÄ!
Rahaa tai lahjakortteja liikkeisiin, joissa tiedät hänen käyvän.
Pari hauskaa kynsilakkaa ja joku kynsikoristejuttu, tarroja, kynä tms. JA kunnollinen päällyslakka joka kiinnittää teokset niin että kestävät lohkeilematta.
Lahjakortti vaateliikkeeseen, kenkäkauppaan tai kirjakauppaan, nuorten kirja, dvd-leffa, poskipuna, luomivärisetti, puuteri, koruja, huivi, pipo, Demin vuositilaus, hajuvesi, laukku, koru kultaa tai hopeaa, kasa "rihkamakoruja", hiuslakkaa, muotovaahtoa, kasvonaamio, ylellinen rasva, kynsilakkaa, ausvaatesetti, pusero, kollarit tai urheilutrikoot, rahaa.
Kaikki meikit (esimerkiksi.huulipuna ja huulikiilto), lahjakortti seppälään, ginatrickot, cubus tms. Tai sitten jos halvempaa lahjaa niin esimerkiksi hiuskoristeita!
Jenni Pääskysaaren kirja Tyttö, sinä olet. On pehmeäkantinen, edullinen. Meillä tykättiin kovasti.
Kynsilakkailija jatkaa:
Lukemisesta kiinnostuneelle nuorelle ehdottomasti kirjoja. Mistä tykkää? Mitä on jo lukenut? Onko niin lukutoukka että lukee suosikkejaan vaikka muilla kielillä? Onko Kindliä? Lahjakortti?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:38"]
Kaikki meikit (esimerkiksi.huulipuna ja huulikiilto), lahjakortti seppälään, ginatrickot, cubus tms. Tai sitten jos halvempaa lahjaa niin esimerkiksi hiuskoristeita!
[/quote]
Meikkejä ei kannata ostaa, jos ei tiedä mitä käyttää. Meillä tytöllä käytössä pelkästään ripsiväri ja kulmavaha.
Itse olen ostanut kummitytölle seuraavia juttuja:
11v. merkkireppu
12v. Huppari, piirustusvihko ja värikynät
13v. Muumimuki ja joku tv-sarja-boxi, en muista mikä se oli
14v Demin tilaus
rippilahjaksi: läppärin
15v. conversen tennarit
16v. lahjakortti Intersportiin
Nyt tulossa 17 vuotta likalle mittariin ja olen harkinnut lahjakorttia Stockmannille tai sitten ostan risteilyn meille.
Itse aina kyselen toiveita ja hankin sen mukaan. Kannattaa sinunkin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:43"]
[/quote]
Meikkejä ei kannata ostaa, jos ei tiedä mitä käyttää. Meillä tytöllä käytössä pelkästään ripsiväri ja kulmavaha.
[/quote]
Tyttösi on kehari.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:43"]
[/quote]
[/quote]
Tyttösi on kehari.
[/quote]
Jos 9,4 keskiarvolla on kehari, niin kyllä kai sitten.
Stringejä muutamat.
Lyhyitä minishortseja (niitä jotka juuri ja juuri peittävät persaukon, huom: persAUKON)
Postimerkkitissiliivejä.
Ylipiukkoja tuubitoppeja.
Ripsien- ja hiustenpidennykset.
Silikonit (väh. 85D)
Botoxit huuliin.
Kasvojenkohotus.
22cm korkkarit.
Paljon meikkejä.
Lopuksi dildo.
7 tuuman tekopeenis.