Olenkohan ottanut selfiet aina väärällä tavalla...?
En siis käytä koskaan sitä kameraa, joka on näytön puolella vaan otan kuvan takakameran kautta. Se on paljon tarkempi ja muutenkin laadukkaampi kamera kuin etukamera. Plus inhottaa nähdä oma naama kuvaushetkellä siitä etukamerasta. Aina hätkähdän kun laitan sen vahingossa päälle. Ottaako muut selfien etu- vai takakameralla? :D
Kommentit (8)
Etukameralla koska muuten saa ottaa 200 kuvaa ennen kuin yksikään onnistuu :D
No sillä etukameralla saat niinq ilmeet ja dukfacet yms säädettyä just kohilleen. Tajuux??
Mut sillä takakameralla kandee sit ottaa semmoset pyllykuvat peilin kautta niin tulee parempii.
Lähes aina otan takakameralla. Etukamera tuntuu kuvaavan liiankin läheltä ja jotenkin ahdistaa... Vain pari kertaa saanut sillä ok kuvan.
Pakko ottaa etukameralla. Omassa samsungissa kun takakameralla kuvatessa täytyy kuva ottaakseen painaa alanäppäintä näytössä, omat sormet ei vaan siinä onnistu ja kuvista tulee tärähtäneitä, ei ota kuvaa tai niistä tulee muuten väärissä kohdissa otettuja. Jos sen kuvan sais painamalla sitä yhtä 'oikeaa' näppäintä näytössä olis eri juttu.
mä otan etukameralla, koska muuten kuvista ei saa selvää ;)
Ps. Mä laitoin kaikkiin ylänuolen :D
Mä en oo ikinä ottanut selfietä kännykällä.
Etukamera vai takakamera..? Huulet törrölleen vai vähän auki? Voi teitä....😂
Mulla ainakin se etukamera vääristää tosi paljon eli nenä on valtavan kokoinen verrattuna muuhun naamaan. Eli takakameralla ottaisin jos ottaisin selfieitä, joskus siis tarkistan lähinnä meikkiä tms että sen takia kuvaan selfieitä :)