Tässä ketjussa saa kysyä tyhmiä kysymyksiä
Mulla on tylsää jalkakipuisena, joten tuli mieleen tämmöinen. Ei saa sanoa Kvg, mutta muuten saa vastata. Katsotaan onnistuuko. Kysy ihan mitä vaan typerää, ja toiset saavat vastata mitä osaavat, tietävät tai luulevat. Älkää haukkuko ketään tai ruetko asiattomaksi, vaan nyt saa heittäytyä tyhmäksi. Kokeillaan jos ketään kiinnostaa.
Aloitan malliksi. Miksi kastunut paperi käpristyy kuivuessaan?
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:54"]Onko Islannissa aaseja? Saako Islantiin viedä aaseja?
Tiedän, että hevosten ja ponien maahanvienti on kielletty.
[/quote]
On aaseja mutta ei saa viedä.
Mite kerron äitille et menkat alko?
Aina mun pitää vastata tyhmiin kysymyksiin? Miksette kato kuukkelista?
Mitä hyvää artisokasta voisi tehdä? Sitä aina kehutaan Masterchef Australiassa...
Paljon kysymyksiä ilman vastauksia
Mikä on pitkähihainen t-paita? Miten se eroaa pitkähihaisesta paidasta?
Mikä idis niissä kapriksissa on? Tykkääkö joku oikeasti, maistuu mielestäni jollekin kynsilakalle tms.?
Miksi Suomessa ei asu lumileopardeja vaikka sään puolesta olisi hyvät olosuhteet? Voisiko niitä istuttaa suomeen vai veisiko laji ilveksen ekolokeron?
Miksi hämähäkit on puistattavia, mutta lukit on sympaattisia?
Miksi hinnat nousee koko ajan, vaikka minun kk-palkkani pysyy samana?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:53"]
[/quote]
Se on kuten T-paita, mutta hihat ovat pitkät. T-paita on puuvillatrikoota ja siinä ei ole kaulusta. Pitkähihainen t-paita kuuluu laajempaan yläluokkaan pitkähihaiset paidat, mutta se kuuluu myös yläluokkaan t-paidat.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:47"]Aina mun pitää vastata tyhmiin kysymyksiin? Miksette kato kuukkelista?
[/quote]
Ei katsota kuukkelista, koska ketju on tyhmille kysymyksille
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:45"]
Mite kerron äitille et menkat alko?
[/quote]
Mulla oli samat vaikeudet aikoinaan vuosia sitten, kun ujostutti kertoa. Annoin äidille koulussa annetun esitteen ja sanoin, että mulla on tällainen ongelma. Jos sulla ei ole esitettä, etsi netistä joku aiheen sivu. Mutta jos minä olisin äitisi, voisit tulla kertomaan, että äiti, tarvitsen terveysiteitä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:47"]
Aina mun pitää vastata tyhmiin kysymyksiin? Miksette kato kuukkelista?
[/quote]
Koska me olemme tyhmiä.
Mistä t-paidan (t-shirt) nimi on tullut? T-kirjaimen muodostako? Onhan monet muutkin paidat t:n muotoisia.
Onko Islannissa aaseja? Saako Islantiin viedä aaseja?
Tiedän, että hevosten ja ponien maahanvienti on kielletty.