Mitä mies haluaa?
Eräs työkaverini on alkanut facen kautta viestitellä niitä näitä.Ensin artikkeleita jne.,nyt kirjoittelee menojaan jne.emme ole erityisen läheisiä olleet,muutamia työtehtäviä hoidettu yhdessä.Haluaako jotain vai jutteleeko vain ajan kuluksi?En haluaisi kuitenkaan loukata häntä,mutta tietää kyllä,että olen varattu.
Kommentit (9)
Tämän foorumin perusteella haluaa että joku nainen dildottaisi häntä anaaliin. Jos se sitä haluaa niin käy dildottamassa. En laskisi pettämiseksi jos hieman auttavaisesti kaverin perärööriä rassaat.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:38"]Tämän foorumin perusteella haluaa että joku nainen dildottaisi häntä anaaliin. Jos se sitä haluaa niin käy dildottamassa. En laskisi pettämiseksi jos hieman auttavaisesti kaverin perärööriä rassaat.
[/quote]
Olen väsynyt,joten ei voinut kuin nauraa!
Ap
Noloa on lähteä selittämään,että tiedäthän,että olen varattu,enkä sillä lailla "otettavissa",jos vain jutteleekin muuten vain.
Ap
Seksiä ja salarakas hänellä on hakusessa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:38"]Tämän foorumin perusteella haluaa että joku nainen dildottaisi häntä anaaliin. Jos se sitä haluaa niin käy dildottamassa. En laskisi pettämiseksi jos hieman auttavaisesti kaverin perärööriä rassaat. [/quote] Olen väsynyt,joten ei voinut kuin nauraa! Ap
[/quote]
No mene nukkumaan. :3
Miksi olette facessa kavereita jos ei voi jutella??
Olen monenkin kanssa kaveri eikä jutella lähes joka päivä...
Ap
On ihastunut sinuun...