Kisa! Kuka on syönyt tänään oudoimmat safkat?
Kommentit (41)
Olen juonut kaksi kuppia kahvia ja syönyt noin viisi salmiakkikarkkia. Toivon että teini herää kohta ja ajattelin ehkä kokeilla sen jälkeen tehdä tomaattikeittoa.
Aamulla nektariini, kirsikoita, hunajamuroja ja maitoa. Sit kahvia ja 1/3 B&J -jätskistä. Sit puoli pussia ykkösrinkeleitä ja mansikoita. Sit almond crunch -snackseja ainakin puoli pussia. Sit vikat 1/3 siitä jätskistä ja pari voileipää.
Joo ei menny ihan nappiin tää päivä syömisten suhteen...
Oon syönyt vain pistaasipähkinöitä. Juonut vettä ja pari kaljaa.
Ei kai tässä sinänsä mitään outoa? Ei vain ole mikään oikein maittanut. Laiha olen kuin luuranko ja ei mitään anoreksiaa. Ei vain ole ruokahalua.
Aamulla kaksi ruisleipää voilla ja juustolla, aamupäivällä lautasellinen pyttipannua, iltapäivällä hesessä hamppariateria, illan mittaan irtokarkkeja, äsken syötiin uusia perunoita, uunilohta ja salaattia.. :) kohta otan jälkkäriksi jäätelöä ja mansikoita! Neljännellä kuulla raskaana, niin ruoka maistuu :D
Nakkeja ja valkohomejuustoa, nami nami,
kaurapuuro ja voisilmä, vähän mansikoita, pari guteenitonta näkkäriä joiden päällä meetvursti ja margariinia, vähän jukurttia ja tuoreita mansikoita, paistettua kanaa ja riisiä, pakastepitsaa, croissant, mandariini, tuoremehua, lonkeroa, punaviiniä,shottilasi ja kalja,vettä, maitoa
Hmmmh... tullee itelle varmaan paha mieli tästä listasta kun pitäs laihduttaa mutta...
Aamiaiseksi teetä, 2 realia voin ja savukinkun kanssa, saksanpähkinöitä. Omena.
välipalaksi 2 realia savukinkulla ja puolikas ällöttävä Lidlin kinkkuvoisarvi kahden päivän takaa.
Snickers.
Päivälliseksi ABC:llä pysähtyessä VuohenjuustoBroileri kasviksilla ja appelsiini.
Snickers ja kourallinen M&M rakeita.
Kaikesta suklaasta ypläkkä olo :/
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:42"]
Ei kai tässä sinänsä mitään outoa? Ei vain ole mikään oikein maittanut. Laiha olen kuin luuranko ja ei mitään anoreksiaa. Ei vain ole ruokahalua.
[/quote]
Miten saa tuon tilan itselleen? Koko ajan nimittäin tekee mieli syödä ja olen ylipainoinen.
Hesen kanatortillla ateria
Jäätelöä
Persiljaa
Ruohosipulia
Suklaata ja jääkahvia
Aamulla puuro auringonkukansiemenillä ja lasi maitoa, kahvia
Lounaaksi 2 makkaraa ja pillimehu
Välipalaksi pistaasijäätelöä ja kahvi
Päivälliseksi hampurilaisateria
Iltapalaksi kahvi
Maitorahkaa, omenan, viinirypäleitä, kinkkua, kalapullia, salmiakkia, tomaattia, kurkkua, puolukkakiisseliä, riisikakkuja.
Kaurapuuroa vadelmakeitolla ja kuppi teetä
Grillimakkara
Frittimuikkuja ja lohkoperunoita
Grillimakkara
Popcornia ja pari olutta
Terveellistä :D
Teetä paljon
Mössö: tonnikalaa, makaronia, tomaattia, ketsuppia
Pähkinöitä pikku kourallinen
2 isoa jäätelöpuikkoa
Aion vielä syödä lisää jäätelöitä ja suklaata myös.
Varmaan kesän epäterveellisimmät syömiseni tänään. Kuuma päivä, niin ei oikein maistunut "oikea ruoka".
- kahvia
- omena
- teetä
- nuudeleita ja kalapuikkoja
- jugurttia, mysliä ja mansikkakiisseliä
No tuota..
Aamupalaksi kaurapuikula juustolla. Töissä tauolla suklaadonitsi..
Töistä kun pääsin niin kävin ostamassa 300g irtokarkkeja sekä homejuusto-ananas leipäsen Prismasta. Hesestä vielä soijatortilla mukaan.
Nuo kaikki melkein jo syöty. Pienen jätskinkin vedin. Puolustelen tätä sillä että vapaailta miehestä niin saan mässätä :D
Aamupala: Näkkäri, juustoa, nektariini, kahvia
Lounas: Proteiinipatukka salilta treenin jälkeen, kahvia
Välipala: Nektariini
Päivällinen: 2 munan munakas, kurkkua reilu pala, arkijuustoa, jälkkäriksi pieni annos appelsiinijäätelöä, kahvi
Liian vähän ja liian vähän vihanneksia, sekä liikaa hiilareita, tiedän, on vain laiskottanut. Varsinkin kun ottaa huomioon kunnon treenin ja 10 km pyöräilyn sekä siivouksen päivän aikana, olisi pitänyt syödä tuplasti enemmän. Lähdenkin tästä tekemään iltapalaksi salaatin, sillä nyt vasta itsekin tajusin miten vähän olen syönyt.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:47"]Aamulla kaksi ruisleipää voilla ja juustolla, aamupäivällä lautasellinen pyttipannua, iltapäivällä hesessä hamppariateria, illan mittaan irtokarkkeja, äsken syötiin uusia perunoita, uunilohta ja salaattia.. :) kohta otan jälkkäriksi jäätelöä ja mansikoita! Neljännellä kuulla raskaana, niin ruoka maistuu :D
[/quote]
Jaa minä oon kahdeksannella ja oon syöny palan kuivakakkua ja lasin maitoa aamulla, paistettuja muikkuja ja tomaattia päivällä ja äsken hedelmäsalaattia (omena-persikka-ananas, tuoreita ei mitään säilykkeitä). Ei oikeen maistu mikään ruoka, odottelen edelleen niitä raskausajan mielitekoja ja valtavaa ruokahalua... :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:42"]
[/quote]
Miten saa tuon tilan itselleen? Koko ajan nimittäin tekee mieli syödä ja olen ylipainoinen.
[/quote]
En osaa sanoa. Aina olen ollut sellainen "pieniruokainen". Mutta nyt on tilanne, että ihan saa pakottaa itsensä syömään.
Jotain lievää masennustakin tässä nyt on meneillään. Se pahentaa asiaa. Puolikas leipäkin menee vaivoin alas.
Tajuan, että jotain on syötävä, että hengissä pysyy.
Purkillinen oliiveja,
vihreää kasvissosekeittoa kookosmaidolla ja perjantaipizzan reunat
porkkana ja hummusta
Koskenlaskija-juustoa kesäkurpitsaviipaleella.
Kuinka sattuikaan. Juuri tänään aamupäivällä söin lempiruokaani eli kylmää pannukakkua ja sinappia. Kokeilkaa ihmeessä ja kertokaa mitä piditte.