Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kisa! Kuka on syönyt tänään oudoimmat safkat?

Vierailija
17.07.2015 |

Listaa päivän ruokavaliosi tänne! :)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sattuikaan. Juuri tänään aamupäivällä söin lempiruokaani eli kylmää pannukakkua ja sinappia. Kokeilkaa ihmeessä ja kertokaa mitä piditte.

Vierailija
2/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut kaksi kuppia kahvia ja syönyt noin viisi salmiakkikarkkia. Toivon että teini herää kohta ja ajattelin ehkä kokeilla sen jälkeen tehdä tomaattikeittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla nektariini, kirsikoita, hunajamuroja ja maitoa. Sit kahvia ja 1/3 B&J -jätskistä. Sit puoli pussia ykkösrinkeleitä ja mansikoita. Sit almond crunch -snackseja ainakin puoli pussia. Sit vikat 1/3 siitä jätskistä ja pari voileipää.

Joo ei menny ihan nappiin tää päivä syömisten suhteen...

Vierailija
4/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt vain pistaasipähkinöitä. Juonut vettä ja pari kaljaa. 

Ei kai tässä sinänsä mitään outoa? Ei vain ole mikään oikein maittanut. Laiha olen kuin luuranko ja ei mitään anoreksiaa. Ei vain ole ruokahalua. 

Vierailija
5/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaksi ruisleipää voilla ja juustolla, aamupäivällä lautasellinen pyttipannua, iltapäivällä hesessä hamppariateria, illan mittaan irtokarkkeja, äsken syötiin uusia perunoita, uunilohta ja salaattia.. :) kohta otan jälkkäriksi jäätelöä ja mansikoita! Neljännellä kuulla raskaana, niin ruoka maistuu :D

Vierailija
6/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkeja ja valkohomejuustoa, nami nami,

Vierailija
7/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaurapuuro ja voisilmä, vähän mansikoita, pari guteenitonta näkkäriä joiden päällä meetvursti ja margariinia, vähän jukurttia ja tuoreita mansikoita, paistettua kanaa ja riisiä, pakastepitsaa, croissant, mandariini, tuoremehua, lonkeroa, punaviiniä,shottilasi ja kalja,vettä, maitoa

Vierailija
8/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmh... tullee itelle varmaan paha mieli tästä listasta kun pitäs laihduttaa mutta...

Aamiaiseksi teetä, 2 realia voin ja savukinkun kanssa, saksanpähkinöitä. Omena.

välipalaksi 2 realia savukinkulla ja puolikas ällöttävä Lidlin kinkkuvoisarvi kahden päivän takaa.

Snickers.

Päivälliseksi ABC:llä pysähtyessä VuohenjuustoBroileri kasviksilla ja appelsiini.

Snickers ja kourallinen M&M rakeita.

Kaikesta suklaasta ypläkkä olo :/

Vierailija
9/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:42"]

Ei kai tässä sinänsä mitään outoa? Ei vain ole mikään oikein maittanut. Laiha olen kuin luuranko ja ei mitään anoreksiaa. Ei vain ole ruokahalua. 

[/quote]

Miten saa tuon tilan itselleen? Koko ajan nimittäin tekee mieli syödä ja olen ylipainoinen. 

Vierailija
10/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen kanatortillla ateria
Jäätelöä
Persiljaa
Ruohosipulia
Suklaata ja jääkahvia

Vierailija
11/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puuro auringonkukansiemenillä ja lasi maitoa, kahvia

Lounaaksi 2 makkaraa ja pillimehu

Välipalaksi pistaasijäätelöä ja kahvi

Päivälliseksi hampurilaisateria

Iltapalaksi kahvi

Vierailija
12/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitorahkaa, omenan, viinirypäleitä, kinkkua, kalapullia, salmiakkia, tomaattia, kurkkua, puolukkakiisseliä, riisikakkuja.

Vierailija
13/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa vadelmakeitolla ja kuppi teetä
Grillimakkara
Frittimuikkuja ja lohkoperunoita
Grillimakkara
Popcornia ja pari olutta

Terveellistä :D

Vierailija
14/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä paljon

Mössö: tonnikalaa, makaronia, tomaattia, ketsuppia

Pähkinöitä pikku kourallinen

2 isoa jäätelöpuikkoa

Aion vielä syödä lisää jäätelöitä ja suklaata myös.

Varmaan kesän epäterveellisimmät syömiseni tänään. Kuuma päivä, niin ei oikein maistunut "oikea ruoka".

Vierailija
15/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kahvia

- omena

- teetä

- nuudeleita ja kalapuikkoja

- jugurttia, mysliä ja mansikkakiisseliä

Vierailija
16/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota..
Aamupalaksi kaurapuikula juustolla. Töissä tauolla suklaadonitsi..
Töistä kun pääsin niin kävin ostamassa 300g irtokarkkeja sekä homejuusto-ananas leipäsen Prismasta. Hesestä vielä soijatortilla mukaan.

Nuo kaikki melkein jo syöty. Pienen jätskinkin vedin. Puolustelen tätä sillä että vapaailta miehestä niin saan mässätä :D

Vierailija
17/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: Näkkäri, juustoa, nektariini, kahvia

Lounas: Proteiinipatukka salilta treenin jälkeen, kahvia

Välipala: Nektariini

Päivällinen: 2 munan munakas, kurkkua reilu pala, arkijuustoa, jälkkäriksi pieni annos appelsiinijäätelöä, kahvi

Liian vähän ja liian vähän vihanneksia, sekä liikaa hiilareita, tiedän, on vain laiskottanut. Varsinkin kun ottaa huomioon kunnon treenin ja 10 km pyöräilyn sekä siivouksen päivän aikana, olisi pitänyt syödä tuplasti enemmän. Lähdenkin tästä tekemään iltapalaksi salaatin, sillä nyt vasta itsekin tajusin miten vähän olen syönyt. 

Vierailija
18/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:47"]Aamulla kaksi ruisleipää voilla ja juustolla, aamupäivällä lautasellinen pyttipannua, iltapäivällä hesessä hamppariateria, illan mittaan irtokarkkeja, äsken syötiin uusia perunoita, uunilohta ja salaattia.. :) kohta otan jälkkäriksi jäätelöä ja mansikoita! Neljännellä kuulla raskaana, niin ruoka maistuu :D
[/quote]

Jaa minä oon kahdeksannella ja oon syöny palan kuivakakkua ja lasin maitoa aamulla, paistettuja muikkuja ja tomaattia päivällä ja äsken hedelmäsalaattia (omena-persikka-ananas, tuoreita ei mitään säilykkeitä). Ei oikeen maistu mikään ruoka, odottelen edelleen niitä raskausajan mielitekoja ja valtavaa ruokahalua... :D

Vierailija
19/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:42"]

[/quote]

Miten saa tuon tilan itselleen? Koko ajan nimittäin tekee mieli syödä ja olen ylipainoinen. 

[/quote]

En osaa sanoa. Aina olen ollut sellainen "pieniruokainen". Mutta nyt on tilanne, että ihan saa pakottaa itsensä syömään. 

Jotain lievää masennustakin tässä nyt on meneillään. Se pahentaa asiaa. Puolikas leipäkin menee vaivoin alas. 

Tajuan, että jotain on syötävä, että hengissä pysyy. 

Vierailija
20/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkillinen oliiveja,

vihreää kasvissosekeittoa kookosmaidolla ja perjantaipizzan reunat

porkkana ja hummusta

Koskenlaskija-juustoa kesäkurpitsaviipaleella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi