Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisiin salaa

Vierailija
27.07.2015 |

Ollaan varattu salaa maistraattiin aika naimisiin menoa varten josta ei olla kerrottu kellekkään. Ei oteta omia todistajiakaan mukaan vaan lasten kanssa siellä piipahdetaan. Tarkoitus olisi samana iltana juhlia "kesän päättäjäisiä" kavereiden ja sisarustemme kesken. Tietenkin oikeasti olisi tarkoitus kertoa uutisesta mutta pohdimme miten sen tekisimme. Kertokaa siis tapoja jolla olette kertoneet/kuulleet tai muuten vain ideoita :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se menee omalla painollaan sitten :) vanhemmille kerrotaan kun lapset menee hoitoon :D

Vierailija
2/6 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoatte juhlien aluksi lasilliset kuohuviiniä vieraille, kerrotte uutisen ja kohotatte maljat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteeko sitä sen kummemmin mainita, kun kerran salaa menettä?

Itse en kertonut. Lähisuku oli todistamassa ja se riitti mulle. Tottahan puskaradio meni päälle kun pappi sai sanottua "aamen".

Vierailija
4/6 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat voivat vaivaantua, koska oikeasti tulivat juhlimaan jotain muuta. Hieno idea mutta... itse haluaisin vaikka viestin "illalla on yllätys luvassa". Saisin vähän valmistautua. Antakaa lastenne kertoa sitten vieraille :)

Vierailija
5/6 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien ei ole tarkoitus olla kotona vaan menevät famolle kun meinattiin alkoa ottaa :)

Vierailija
6/6 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätte bileet ja laitatte sormukset sormeen. Huomaa ken huomaa.... Näin meillä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi