Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisia vaivaa?!

Vierailija
26.09.2006 |

Kun miehille pitää joka asiasta valittaa ja jos toinen yrittää vaikka tehdä kotitöitä niin vastauksena tulee " Sä et osaa, anna kun mä teen ton homman" ! Sitte kitistään että miehet ei tee kotona tarpeeks kotitöitä! Haloo! Mistähän johtuis?? Ja kokoajan täytyis olla yhdessä.. Jos mies on omilla menoillaan niin soitetaan perään ja laitetaan viestejä " koska sä tuut" jne. Eikö naiset vois keksiä itelleenki jotain tekemistä jos mies ei ole kotona?! Ei ihmekkään että miehet kyllästyy kitiseviin ja kiukkusiin akkoihin joiden elämä pyörii vaan kotiympyröissä.. Laittakaa omia mielipiteitä asiasta :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla koko ajan yhdessä miehen kanssa. tai ylipäätänsä kenenkään kanssa... kotitöitä ne ei kyllä osaa tehdä. mutta eihän lopputuloksesta saa valittaa jos työn tekee MIES, pitää vain kiittää kauniisti ja nöyrästi.

Vierailija
2/9 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan niin, että yleistät tuntemiesi naisten tavat koskemaan kaikkia naisia?

Usko pois, sellaisiakin löytyy, jotka ei kitise turhista ja haluavat tehdä muutakin kuin nysvätä kylki kyljessä joka hetki.

Olen naispuolinen ihminen, mutta en ole koskaan oikein viihtynyt lajitovereideni seurassa. Aika iso osa naisista (kuitenkin) on juuri tuollaisia, kuvailusi kaltaisia. En voi sietää sellaista käytöstä.

Olenkin tässä jo pidempään miettinyt, kumpi puolisko naisista on normaaleja...minä ja kaltaiseni vai ne muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ite en tollainen kuvailemani tyyppi. Anteeksi yleistys mutta suurin osa on sellasia enkä voi käsittä miksi.. Kannattaa myös suhteessa pitää ne omat kaverit ja menot niin ei tule sitä kyllästymistä niin helpolla :)

Vierailija
4/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta osaltani vastaan näin:

Minua ärsyttää suunnattomasti, että mies ei ota vastuuta yhtä lailla siisteydestä kuin minä. Tunnen olevani siivoaja ja palvelija.

Esimerkkejä:

*Kun mies imuroi, hän imuroi " sinne päin" , eikä kunnolla. Ei siirrä huonekaluja, ei nosta leluja ja vaatteita lattialta. Siis lopputulos on se, että ei tullut siistiä. Mitä järkeä on kuluttaa aikaa siivoamiseen, jos ei sitä tee kunnolla?

*Roskis täyttyy. Mies heittää roskia täyden roskiksen päälle niin kauan, kunnes ne tippuvat pussista yli. Sen jälkeen roskat voi kasata tiskipöydälle kekoon. Juu...miksi miehellä ei tule mieleen, että joku joutuu sen roskiksen kuitenkin viemään? Eli mieskin voisi tehdä sen oma-aloitteisesti kun tarvetta ilmenee, eikä jättää sitä toisen tehtäväksi.

Vierailija
5/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastainen tapaus, kuin Ap:n kuvailema.

Meillä mies saattaa monesti neuvoa MINUA kotiasioissa, ja hän ei BTW tod. ole mikään hissukka kotihiiri! Vaan sporttinen ja menevä uramies... Ja minä olen siis kotiäiti ;-)

Todellakin meillä mies menee ja harrastaa. Samoin minä, kunhan vauva tuosta vähän kasvaa.

Vierailija
6/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois todeta että ei naisetkaan yleensä korjaa autoa, kodinkoneita yms.. joten eikö olis järkevää antaa miehen tehdä mihin se kykenee ja naisen tehdä ne omat hommat joissa olette niin hyviä? :)

Vierailija
7/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...minä osaan kyllä renkaat vaihtaa ja poraa käyttää. Olen asentanut pesukoneet ja porannut reiät seiniin. Ajan nurmikkoa ja vaihdan öljyjä autoon. Ja mies kyllä leipoo ja laittaa hyvää ruokaa. Ei meillä han noin sukupuolisidonnaisesti nämä hommat mene.

Ärsyttävintä noissa imurointi/roskis esimerkeissä on se, että siitä tulee sellainen tunne, että mies pitää itseään jotenkin parempana, koska hänen ei tarvitse vaivautua tekemään hommaa kunnolla. En edes vaadi mitään järjetöntä tarkkuutta, olen aika suurpiirteinen ihminen.

Jos miehet ottaisivat _oma-aloitteisesti_ vastuuta kotitöistä, eivätkä sälyttäisi niitä vaimolle, ihan satavarmasti olisi seksi (entistäkin) 5 kertaa parempaa ja sitä olisi useammin! Minulla vakuttaa vitutus mieheen suoraan seksin määrään ja laatuun. En voi rakastella miehen kanssa, joka ei ajattele minua sen vertaa, että noukkisi omat roskansa(ja veisi sen v**un roskapussin joskus).

Hassua, mutta totta ;)

6

Vierailija
8/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huushollinpidon *kele " ammattilainen" , niin en sais yhtään neuvoa miestä. Ettei vaan herra herkkä kuin minoosankukka loukkaannu. Naisten työt on ilmeisesti niin mitättömiä ja helppoja, että mies osaa ne ihan tuosta vaan suit sait! Jos mies siis vaikkapa laittaa astioita täynnä olevaan tiskialtaaseen kananrasva tirisevän vuoan, minä vaan hymisen ihanaa kun tiskaat ja käyn hieromassa kiitokseksi sen munaa. Ja katselen kanarasvalta haisevia ja rasvaisia astioita päivätolkulla. Ja tietysti pitää sitten muistaa ottaa hymyillen vastaan myös miehen neuvot ns. miesten töitä tehdessä. Koska miesten työt on niitä hurjan vaikeita ja valtavaa tietotaitoa vaativia, että siinä pitää naisen ensin olla kymmenen vuotta oppipoikana.

Vierailija
9/9 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla yleistä tuo tuntuu (naisilta kuulleena) olevan ettei miehenpaaperot ota vastuuta samalla tavalla kotitöistä. Tuo vedetään sitten aina hihasta että jospa naiset menisivät korjaamaan autoa yms, asiahan vaan on niin ettei sitä auton ja muun korjaamista ole lainkaan niin paljon kuin muuta kotityötä. Jokaisessa perheessähän tietysti työt jaetaan kuten parhaaksi nähdään... Ja todellakin: ei ole mitän järkeä siivota tai tehdä ylipäätänsä mitään muutakaan hommaa, jos sitä ei edes yritä tehdä kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi