Venäläisten järkyttävä suhtautuminen homopariin!
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201507130204040_v0.shtml
Tälläistäkö suomalaiset ja Perussuomalaiset haluavat Suomeen? Sivistynyttä?
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:15"]
Ruotsissa mamut julistavat että heidän elinalueensa ei ole osa Ruotsia enää, vaan itsenäinen alue. Siellä ei päde Ruotsin lait heidän mukaan.[/quote]
Missä tällainen julistus on annettu. Linkkiä kehiin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:14"]
Äänestin perussuomalaisia, olen kristitty ja esimerkiksi avioliitto on minun näkemykseni mukaan vain miehen ja naisen välinen liitto.
Siitä huolimatta en hyväksy minkäänlaista väkivaltaa seksuaalivähemmistöjä kohtaan. Jokaisella ihmisellä täytyy olla oikeus kävellä kadulla kenen kanssa hyvänsä ilman pelkoa nimittelyistä, huuteluista ja väkivallasta.
[/quote]
Tällaista näkemystä arvostan, vaikken itse samaa mieltä olekaan. Onneksi asioita voi vastustaa myös asiallisesti.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:13"]
Surullista, että Venäjä on henkisesti tuollainen kehitysmaa.
[/quote]
Mikä pakko venäläisten on homoista tykätä? Ei niistä täälläkään tykättäisi ilman massiivista propagandaa. Suurin osa ihmisistä suhtautuu poikkeavuuksiin kielteisesti luonnostaan. Se on evoluution luoma selviytymismekanismi.
Miksi kaikki venäläiset pitäisi pakottaa hyväksymään homot?? Suvaitsevuudesta huutelevat jälleen kerran osoittavat oman suvaitsemattomuutensa. Naurettavaa.
Itse arvostan venäläisiä. Siinä maassa on vielä perinteet kunniassa ja ymmärretty että mies ja nainen kuuluvat yhteen. Muu on sairautta mistä voi parantua.
Mieluummin asuisin Venäjällä kuin Suomessa jossa väestö olisi vähintään 30-50% islamilaisia. Maassa maan tavalla olisi ihan kiva, mutta toimii vain yhteen suuntaan. Ruotsissa mamut julistavat että heidän elinalueensa ei ole osa Ruotsia enää, vaan itsenäinen alue. Siellä ei päde Ruotsin lait heidän mukaan. Kyllä on kiittämätöntä ja inhottavaa porukkaa nuo Allah-hullut.
[/quote]
Muuta Venäjälle, niin nopeasti olet häntä koipien välissä takaisin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:20"]
Mikä pakko venäläisten on homoista tykätä? Ei niistä täälläkään tykättäisi ilman massiivista propagandaa. Suurin osa ihmisistä suhtautuu poikkeavuuksiin kielteisesti luonnostaan. Se on evoluution luoma selviytymismekanismi.
[/quote]
Ei kukaan tietenkään tykkäämään pakota, mutta tuollaiset huutelut ja tönimiset kuuluvat korkeintaan päiväkoti-ikäsille tai vajaaälyisille. On monia ihmisiä ja ihmisryhmiä, joista en itsekään pidä, muttei tulisi mieleenikään ryhtyä huutelemaan heille, saati tönimään heitä. Se kuuluu jo normaaleihin käytöstapoihin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:16"]
Ruotsissa mamut julistavat että heidän elinalueensa ei ole osa Ruotsia enää, vaan itsenäinen alue. Siellä ei päde Ruotsin lait heidän mukaan.[/quote]
Missä tällainen julistus on annettu. Linkkiä kehiin.
[/quote]Britanniassa samoin. googlaa itse. Se idiootti Stacey Dooley ohjelmasssaan joutui näiden hampaisiin puolustaessaan muslimeja. Ehkä suvakkileidin asenne muuttui edes hieman.
Mieluummin asuisin Venäjällä kuin Suomessa jossa väestö olisi vähintään 30-50% islamilaisia. Maassa maan tavalla olisi ihan kiva, mutta toimii vain yhteen suuntaan. Ruotsissa mamut julistavat että heidän elinalueensa ei ole osa Ruotsia enää, vaan itsenäinen alue. Siellä ei päde Ruotsin lait heidän mukaan. Kyllä on kiittämätöntä ja inhottavaa porukkaa nuo Allah-hullut.
[/quote]
Ruotsissa ei ole ainuttakaan aluetta kyllä, jossa Ruotsin lait ei pätisi. Se on maana ihan yhtä turvallinen kun Suomikin. Vähemmän propagandaa sieltä MV-lehdestä ens kerralla.
Mikä pakko venäläisten on homoista tykätä? Ei niistä täälläkään tykättäisi ilman massiivista propagandaa.
[/quote]
Että ihan massiivista propagandaa. :D Ziisus
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:02"]Vittu mä odotan sitä päivää kun Punainen tori on pommitettu murskaksi.
[/quote]
Vitun hinttapulli
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:25"]
Mikä pakko venäläisten on homoista tykätä? Ei niistä täälläkään tykättäisi ilman massiivista propagandaa.
[/quote]
Että ihan massiivista propagandaa. :D Ziisus
[/quote]
Sitähän ne tv-sarjojen kiintiöhomot käytännössä ovat. Yritetään aivopestä ihmiset pitämään sitä normaalina.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:23"]
Britanniassa samoin. googlaa itse. Se idiootti Stacey Dooley ohjelmasssaan joutui näiden hampaisiin puolustaessaan muslimeja. Ehkä suvakkileidin asenne muuttui edes hieman.
[/quote]
Jospa väitteen esittäjä kuitenkin esittäisi ihan itse linkin.
Itse olen melko suvaitsevainen seksuaalivähemmistöjä kohtaan. Hyväksyn homoseksuaalit täysin. Äänestin perussuomalaisia. Minusta homojen ei tarvitsisi olla niin in-your-face seksuaalisuutensa kanssa muille ihmisille. Ja se ei tarkoita etteikö saisi suudella tms julkisella paikalla. Jotkut homoseksuaalit tekevät homoudestaan identiteetin itselleen ylikompensointina oman seksuaalisen itseinhon johdosta. Sisimmässään eivät hyväksy ja sitten ylikorostavat seksuaalisuuttaan. Mutta minusta avioliitto on vain miehen ja naisen välinen sakramentti. Lisäksi adoptio-oikeutta ei pidä antaa minusta lesbo- ja homopareille. Lapsi ei voi päättää, kun ei osaa, joten aikuisten on tehtävä se tärkeä päätös lapsen puolesta, lapsen edunmukaisesti! Terve psyykkinen kehitys vaatii turva- ja hoivahahmoiksi miehen sekä naisen. Freudin psykologia puoltaa tätä myös. "Peniskateus" "Kastraatiopelko" "Poika haluaa äidin kanssa naimisiin ja pelkää isän kostoa" jne jne jne jne jne. Mitä tapahtuu kun molemmilla vanhemmilla on penis tai vagina?? Terve psyykkinen kehitys ei toteudu. Tutustukaa pedagokiikkaan te jotka ajatte adoptio-oikeutta homo- ja lesbopareille.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:26"]
Sitähän ne tv-sarjojen kiintiöhomot käytännössä ovat. Yritetään aivopestä ihmiset pitämään sitä normaalina.
[/quote]
"Massiivinen propaganda", "kiintiöhomot", "aivopesu". Nyt on kyllä perjantai-illan viihde huipussaan. :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:02"]
Vittu mä odotan sitä päivää kun Punainen tori on pommitettu murskaksi.
[/quote]
Moni on yrittänyt.
Kukaan ei ole asettunut taloksi.
Lähdepä vaikka sinä paskahousu ensimmäiseksi kokeilemaan. Isänmaalliset venäläiset hakkaa sut jo lentokentällä niin kuin nämä bloodhound gangin pellet :DD Aikuiset miehet juoksee kuset housussa karkuun LOLOLOL, varmaan homoja?
[/quote]
Sori pikkumies, mut mua ei kyllä hakkaa kukaan. Venäläinen mies viimeisenä. Taidat pelätä seksuaalisuuttasi.
[/quote]
No joo, taitaa olla turhan korkeat luulot itsestäsi. Jokainen tuntemani suomalainen Venäjällä asuva/asunut mies on saanut siellä turpaansa ja kunnolla. Sinä tuskin olisit poikkeus. Suomalaiset "miehet" nokn yleisesti ottaen on sen verran nyhveröitä, että niitä retuuttaa venäläiset kukkakepitkin, saatika sitten keskiverto-Sergei.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:23"]
Britanniassa samoin. googlaa itse. Se idiootti Stacey Dooley ohjelmasssaan joutui näiden hampaisiin puolustaessaan muslimeja. Ehkä suvakkileidin asenne muuttui edes hieman.
[/quote]
Jospa väitteen esittäjä kuitenkin esittäisi ihan itse linkin.
[/quote]Mitäköhän hyötyä siitäkin olisi? Kaikkeen anti-islamuutisiin suhtaudutaan täällä propagandana. Me muut luemme uutisia uutisina, te suurina vitseinä. Onko siellä Ruotsissa jotain mitä et oikein usko vai mikä nyt on ongelmana? Media keksii ne kaikki granaatti ja muut pommi-iskut?? Älä luo Hesaria jos haluat oikeaa tietoa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:13"]
Surullista, että Venäjä on henkisesti tuollainen kehitysmaa.
[/quote]
[/quote]
Te joiden mielestä homoseksuaalien hakkaaminen on OK ette ansaitse asua Suomessa. Häpäisette oikeusvaltion ja syljette sen päälle.