Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni ope ei vaihdukaan ensi syksyllä

Vierailija
17.07.2015 |

Olin aluksi siinä käsityksessä, että kun lapseni siirtyy kuudennelle luokalle hänen opettajansa olisi vaihtunut, sain juuri tietää, että näin ei käykään. 

Ongelmana tässä on se, että koko viime lukukauden aikana hän laittoi tyttärelleni Wilmaan yhteensä vain 8 hyvä-merkintää. Tämä on mielestäni tosi vähän koska tiedän, että tyttäreni on luokan kiltein oppilas, tekee aina läksyt (minä tarkistan ne!), viittaa paljon ja saa kokeista hyviä numeroita. 8 hyvä-merkintää on siis sikamaisen vähän, kun tämä luokan ope kuitenkin opettaa suurinta osaa aineista ja pitää siis aika paljon vuodessa lapselleni tunteja. Olen kuullut, että monet häirikköpojat ovat saaneet tosi paljon hyvä merkintöjä. Pitäisikö asiasta nyt ottaa yhteys rehtoriin vai pitääkö taas vuosi katsella moista sorsimista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki sinä olet! Ei kukaan voi ottaa tuollaisesta ressiä. Ole tyytyväinen, että sai 8 hyvä merkintää!

Vierailija
2/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää ei voi olla totta, pakko olla trolli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko alkaa ensimmäistä mammaa ahdistaa koulun alku?

Vierailija
4/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:36"]

Siis tää ei voi olla totta, pakko olla trolli

[/quote]

Täh? Täällä palstalla kaikki on näemmä aina trolleja. Mitäs tässä nyt niin arvon rouvaa röllittää???

Vierailija
5/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalista käyttäytymisestä ja tuntityöskentelystä en anna hyvä-merkintää. Jos oppilas onnistuu yli normaalin tasonsa tavalla tai toisella, niin saa merkinnän.

Vierailija
6/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:33"]

Olin aluksi siinä käsityksessä, että kun lapseni siirtyy kuudennelle luokalle hänen opettajansa olisi vaihtunut, sain juuri tietää, että näin ei käykään. 

Ongelmana tässä on se, että koko viime lukukauden aikana hän laittoi tyttärelleni Wilmaan yhteensä vain 8 hyvä-merkintää. Tämä on mielestäni tosi vähän koska tiedän, että tyttäreni on luokan kiltein oppilas, tekee aina läksyt (minä tarkistan ne!), viittaa paljon ja saa kokeista hyviä numeroita. 8 hyvä-merkintää on siis sikamaisen vähän, kun tämä luokan ope kuitenkin opettaa suurinta osaa aineista ja pitää siis aika paljon vuodessa lapselleni tunteja. Olen kuullut, että monet häirikköpojat ovat saaneet tosi paljon hyvä merkintöjä. Pitäisikö asiasta nyt ottaa yhteys rehtoriin vai pitääkö taas vuosi katsella moista sorsimista?

[/quote]

Miksi alapeukutukset??? Pidän tyttöni puolia asiassa!1