Miksi kaikki lepsot näyttävät aivan samalta?
Ei sillä, että mulla lepsoja vastaan mitään olisi, mutta on varmasti ulkonäöltään yhdenäköisin ihmisryhmä maailmassa. Kaikki ovat kaljuja tai siilejä ja kampaus on sellainen, että sivuilla ei ole lainkaan hiuksia; lisäksi nenässä ja/tai ylä- ja/tai alahuulessa on varmasti jotain metallia. Ulkonäöllä pyritään jostain miesmäisyyteen, mikä on vähän ironista kun suuntautuminen on kuitenkin omiin päin.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:58"]
Kaikki nämä homo- ja lesbovastaiset kirjoittelut on aina niin lapsellisia. Ja sitte kaikki leikitään niinkuin päiväkodissa että joku aikuinen ihminen ei muka itse tajua ettei pysty erottamaan naisellisia lesboja heteroista. Really? Todellisuudessahan näitten haukkumisten sisällöllä ei ole mitään merkitystä, pääasia on haukkuminen ja inhottavan ilmapiirin ylläpito lesboja ja homoja kohtaan.
[/quote]
Homot ja lesbot ovat tunkeneet itseään viimeiset 20 vuotta väkisin joka paikkaan ja vaatineet kovaan ääneen tasa-arvoa. Tällaiset keskustelut ja kysymykset ovat osa tätä tasa-arvoa.
Ja onhan tämä tasa-arvon vaatiminen tietyllä tavalla vähän yksipuolista tasa-arvoisuutta. Jotkut gay pride -kulkueet ovat vain positiivista sanomaa tasa-arvosta, mutta millainen poru syntyisikään hetero pride -kulkueesta?
[/quote]
No sellainenhan oli jo :D. Ilmeisesti ei kummoinenkaan poru syntynyt.
[/quote]
Siellä taisi olla kymmenkunta osallistujaa viime tai toissa vuonna?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:19"]
No sellainenhan oli jo :D. Ilmeisesti ei kummoinenkaan poru syntynyt.
[/quote]
Ei niin, koska siihen ei osallistunut juuri kukaan, ts. heteroilla ei mitään todisteltavaa, mutta jostain syystä homoilla ja lepsoilla on.
[/quote]
Koetapas oikein kovasti yrittää ymmärtää että mitähän se todisteltava olisi vuosisatojen sorron jälkeen :D. Luotan että kykenet tähän alakouluikäisen henkistä kypsyyttä vaativaan harjoitukseen.
Mä näytän hieman rekkalesbolta, kauniilta sellaiselta. Tätä käytän hyödykseni kun joku vähemmän-mielenkiintoinen mies tunkee seuraan. Yleensä liikun hyvin heteronoloisen ystäväni kanssa ja esitän näille vähemmän-mielenkiintoisille yrittäväni iskeä tätä lesboystävääni. Arvaatte varmaan, mikä on lopputulos? Miehet alkaa pokaamaan tätä ystävääni.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:31"]
Koetapas oikein kovasti yrittää ymmärtää että mitähän se todisteltava olisi vuosisatojen sorron jälkeen :
[/quote]
Homoushan on täysin hyväksyttävää länsimaissa nykyään. Tässä mielessä homoilla ja lesboilla ei pitäisi olla mitään todisteltavaa, mutta jostain syystä haluavat vaan nostaa itseään jalustalle.
Vastaavanalaisia heteroita kutsutaan huomiohuoriksi.
Yritetäänpäs nyt, jookosta pikku-Jonne. Katso nyt oikein tarkkaan - ei katsota ikkunasta vaan nyt katsot kun täti kirjoittaa.
L-E-S-B-O
Ei kirjoiteta lespo eikä lepso vaan ihan niinkuin täti näytti. Nooh, älä itke, kyllä sinä vielä opit kirjoittamaan kunhan harjoittelet. Kokeilehan nyt pikku-Jonne ihan itse :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:31"]
Koetapas oikein kovasti yrittää ymmärtää että mitähän se todisteltava olisi vuosisatojen sorron jälkeen :
[/quote]
Homoushan on täysin hyväksyttävää länsimaissa nykyään. Tässä mielessä homoilla ja lesboilla ei pitäisi olla mitään todisteltavaa, mutta jostain syystä haluavat vaan nostaa itseään jalustalle.
[/quote][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:31"]
[/quote]
[/quote]
Niin onkin hyväksyttyä, mutta sun kaltaiset fossiilit vielä jaksaa soittaa suutaan, siksi homo pride -kulkueet. Sitähän sateenkaariperheiden lapsetkin kertoo ettei toiset lapset kiusaa, jotkut aikuiset vain. Sinun hengenheimolaiset.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:44"]
Yritetäänpäs nyt, jookosta pikku-Jonne. Katso nyt oikein tarkkaan - ei katsota ikkunasta vaan nyt katsot kun täti kirjoittaa.
L-E-S-B-O
Ei kirjoiteta lespo eikä lepso vaan ihan niinkuin täti näytti. Nooh, älä itke, kyllä sinä vielä opit kirjoittamaan kunhan harjoittelet. Kokeilehan nyt pikku-Jonne ihan itse :)
[/quote]
Ruvetaan sitten puhumaan pelkistä homoista ja unohdetaan lesbot/lepsot kokonaan. Homoseksuaalisuus ei tarkoita miesten seksuaalista kiinnostustusta miehiin, vaan seksuaalista kiinnostusta saman sukupuolen edustajiin.
Mä olen itse, ja tunnen varmaan muutamia satoja lesboja. Heissä on kuvailemisiakin + suurin osa iiiihan toisen näköisiä, joita et kadulla tunnistaisi.
Itse näytän lähinnä Päivi Storgårdilta. Ihan tavis.