Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista salaattia söit viimeksi?

Vierailija
17.07.2015 |

Minä hain kaupasta valmiin tacosalaatin (salaatti, kurkku, maissi, broileri ja cheddarjuusto), jota jatkoin avokadolla ja salaatinkastikkeen valitsin omasta jääkaapista, Denniksen perinteinen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä söin tänään: kahta salaattia (lollo rosso ja tammenlehti), tuoretta basilikaa, kurkkua, kesäkurpitsaa, punaista paprikaa, tomaattia ja kukkakaalia. Päälle oliiviöljyä ja balsamicoa, sekä mustapippuria ja ripaus suolaa.

Kohta syön jälkiruoaksi hedelmäsalaattia, jossa on banaania, appelsiinia, nektariinia ja mansikkaa.

Vierailija
2/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meloni-feta.lempisalaattini.voisin elää sillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein tämmöstä: Kurkkua, tomaattia, paprikaa, fetaa, tilliä, ja nippusipulia. Kastikkeeksi oliiviöljyä, sitruunamehua, suolaa ja pippuria, sekä pilkoin hyvin pieneksi pari kynttä valkosipulia. Oli tosi hyvää!

Vierailija
4/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä oli jääsalaattia, paprikaa, tomaattia, kurkkua ja viinirypäleitä. Ihan hyvvä oli lisukkeena. 

Vierailija
5/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein tänään kreikkalaisen salaatin

Vierailija
6/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtyä salaattia: jäävuorisalaatti, kurkku, tomaatti, tuore persikka.

Vierailija
7/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatti, kevätsipuli, tomaatti, kurkku, grillattu kesäkurpitsa ja oliviöljyä sekä sitruunaa

Vierailija
8/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääsalaatti, kurkku, sipuli, paprika, basilika, feta, ras el hanout-maustettu broilerinfile ja mango-chilikastike. Päälle rouhin vielä pippuria. 

Tarkoitus oli laittaa salaattiin myös kirsikkatomaatteja mutta olivat ostettaessa vielä niin raakoja että annan niiden kypsyä vielä muutaman päivän.

Vierailija
9/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tein, jäävuorisalaattia, tomaattia, hunajameloonia, varsiselleriä, tonnikalaa ja raejuustoa. En käyttäny kastiketta ollenkaan, yritän totutella puhtaisiin makuihin :) 

Vierailija
10/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friseesalaattia, muutama tomaatti, eilen paistetut kananjämät. Päälle vähän currymajoneesia.

Vierailija
11/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu-Hennan postauksien inspiroimana tein itse kanatacosalaattia. Tuli hyvää.

Vierailija
12/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bresaola. Italiassa ollaan. Herkkua!

Vierailija
13/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta lajia oli salaattia viimeksi, tein ensimmäistä kertaa itse perunasalaattia, jogurtilla ja itse tehdyllä majoneesilla.

Toisena kaali-tomaatti-kurkku, kastikkeeksi öljyä, balsamicoa +mausteita. Eipä silti, kyllä mulle kaupan kastikkeetkin maistuu hyvin, mutta nyt olen vaihteeksi tehnyt itse.

Kaali maistuu meillä koko perheelle, ja se on kaupassa hyvälaatuista ja säilyy kaapissakin pitkään, joten siihen usein pohjautuu salaatit.

Vierailija
14/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin hölskykurkkuja ja tomaattia sienikasviswokin seurana

Vierailija
15/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten salaattiaterian söin töissä. Ei ollut kyllä salaattia nähnytkään, sisälsi lähinnä pastaa, majoneesia ja kanaa. Mutta ihan hyvää se oli.

Vierailija
16/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tämmöisen eilen:Insalata di Caprino con Frutti di Bosco e Pinoli eli marjainen vuohenjuustosalaatti ja pinjansiemeniä. Siinä oli kaikkea hyvää vuohenjuuston lisäksi mm. pähkinöitä, pinjansiemeniä, marjaista kastiketta, balsamicoa, erilaisia hyviä salaatteja (eikä jäävuorisalaattia ollenkaan). Da Vinci Helsingissä, suosittelen en edes viitsi tilata paikan herkullisia pitsoja kun tuo salaatti on niin paras.

Vierailija
17/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syön kasvikset sellaisenaan, ilman että pilkon niitä salaateiksi. Viimeksi söin kukkakaalia. Varsinainen salaatti oli kaupan salaattibaarista valittu sekoitus, jossa oli melkein kaikkea tarjolla ollutta.

Vierailija
18/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilla söin kahvilan salaattiannoksen, jossa oli erilaisten salaattien lisäksi kurkkua, oliiveja, kirsikkatomaatteja, vuohenjuustoa ja katkarapuja. Kastikkeena balsamico-salaatinkastike. Oli herkullinen. Vielä kun olis ollut jotain siemeniä/pähkinöitä, niin olisi ollut täydellinen :)

Vierailija
19/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjana valmis "ranskalainen salaattisekoitus", kurkkua, tomaattia, hunajamelonia, mozzarellaa ja mansikoita. Kurkun ja tomaatin olis voinut jättää pois. Kastikkeeksi kartanon salaattikastike.

Vierailija
20/31 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääsalaattia, basilikaa, tomaattia, kurkkua, salaatinkastike.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi