Epäilen, että punikki on purrut. Kysymys!
Mulla oli eilen yks kommunisti yökylässä ja nyt löysin kaulastani puremajäljen. Voinko odottaa maanantaihin, vai pitääkö mennä heti päivystykseen?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:37"]Parasta olisi jos sinut muilutettasiin itärajalle välittömästi. Sieltä kotiin kävellessäsi punikinpureman vaikutus heikkenee.
[/quote]
Onko varma ja?
Voinko muiluttaa itse itseni, vai tarvitaanko muilutukseen pesunkestävä lapualainen?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:37"]Parasta olisi jos sinut muilutettasiin itärajalle välittömästi. Sieltä kotiin kävellessäsi punikinpureman vaikutus heikkenee.
[/quote]
Onko varma ja?
Voinko muiluttaa itse itseni, vai tarvitaanko muilutukseen pesunkestävä lapualainen?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:37"]Parasta olisi jos sinut muilutettasiin itärajalle välittömästi. Sieltä kotiin kävellessäsi punikinpureman vaikutus heikkenee.
[/quote]
Onko varma ja?
[/quote]
Lapualainen olisi paras mutta paremman puutteessa itsehoitoa kannattaa kokeilla. Ota heti juna Lappeenrantaan ja siitä bussi rajalle ja ala kävellä kotiin. Etkö saisi ketään lapualaista mukaan? Kysy vaikka Miljoonasateen Heikki Saloa tai Anneli Jäätteenmäkeä, ne ovat Lapualta. Voisivat lähteäkin hyvän asian puolesta.
Parasta olisi jos sinut muilutettasiin itärajalle välittömästi. Sieltä kotiin kävellessäsi punikinpureman vaikutus heikkenee.