40-vuotias nainen. MItä mielikuvia herättää 20-vuotiaassa?
Tein paperilennokin pojalleni. Hän sanoi minulle, että "Äiti, olet vanha, ei sinun pitäisi osata tälläsii" Tein kuitenkin todella hyvän lennokin, joka lentää liihotti todella hyvin.
Ja nuo parikymppiset ovat muutenkin kuin oma kymmenvuotiaani ananastukkineen. Vähän isompia vaan ja fritsut kaulassa loistaen.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:13"]
Vanhemmat naiset päihittävät nuoret parisuhdemarkkinoilla mennen tullen. Suurin osa parikymppisistä tytöistä näyttää lapsilta. Ei ihme, että myös nuoret miehet haluavat 30+ naisen. Nuoret naiset on niin kuraa.
[/quote]Höpöp höpö!
TAi sama pätee myös poikiin. MItä poikamaisempi on ollut, sen parempi on nelikymppisenä.
Ainakin mun. Ja voi tätä elämän auvoa, kun voi sanella, että koska panettaa!
Ps. Lukekaa se pippelikirja. Se on jotakin niin hauskaa luettavaa, että haluan ostaa sen kahvihuoneeseen. Se vetää hiljaiseksi! Oikeasti olen sanaton! Se maksaa Suomalaisessa n. 25 euroa!, mutta se on aika karua todellisuutta kaikille kaksikymmpisille :(
-ap
No en ajattele mitään, niinkuin en muistakaan eri ikäisistä ihmisistä.
Ainut mikä ny mieleen juolahtaisi että äitini on myös nelikymppinen :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:17"]
Vanhemmat naiset päihittävät nuoret parisuhdemarkkinoilla mennen tullen. Suurin osa parikymppisistä tytöistä näyttää lapsilta. Ei ihme, että myös nuoret miehet haluavat 30+ naisen. Nuoret naiset on niin kuraa.
[/quote]Höpöp höpö!
TAi sama pätee myös poikiin. MItä poikamaisempi on ollut, sen parempi on nelikymppisenä.
Ps. Lukekaa se pippelikirja. Se on jotakin niin hauskaa luettavaa, että haluan ostaa sen kahvihuoneeseen. Se vetää hiljaiseksi! Oikeasti olen sanaton! Se maksaa Suomalaisessa n. 25 euroa!, mutta se on aika karua todellisuutta kaikille kaksikymmpisille :(
-ap
[/quote]Tai en haluakkaan viedä sitä kahvihuoneeseen, vaikka se akataaminen onkin. Ostan sen omaksi ilokseni ja ymmärrän lapiani ( ja miestäni) paremmin, minkälainen TODELLINEN matkakumppani siellä lahkeessa matkustaa. mukana on tultava! Ymmärrän sen pohjalta paremmin, mitä pikkukaveri edustaa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:17"]
[/quote]Höpöp höpö!
-ap
[/quote]Tai en haluakkaan viedä sitä kahvihuoneeseen, vaikka se akataaminen onkin. Ostan sen omaksi ilokseni ja ymmärrän lapiani ( ja miestäni) paremmin, minkälainen TODELLINEN matkakumppani siellä lahkeessa matkustaa. mukana on tultava! Ymmärrän sen pohjalta paremmin, mitä pikkukaveri edustaa.
-ap
[/quote]En ole ollut vastaamassa täällä,!
- oikea ap.
Tosi kuvottavaa ajatusta äidiltä.