Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-vuotias nainen. MItä mielikuvia herättää 20-vuotiaassa?

Vierailija
17.07.2015 |

Tein paperilennokin pojalleni. Hän sanoi minulle, että "Äiti, olet vanha, ei sinun pitäisi osata tälläsii" Tein kuitenkin todella hyvän lennokin, joka lentää liihotti todella hyvin. 

Ja nuo parikymppiset ovat muutenkin kuin oma kymmenvuotiaani ananastukkineen. Vähän isompia vaan ja fritsut kaulassa loistaen. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että 20 vuotta ja minunkin kauneus ja nuoruus oli sit ohi.

Vierailija
2/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:46"]

Että 20 vuotta ja minunkin kauneus ja nuoruus oli sit ohi.

[/quote]Niin just :)

Mutta mä teen aivan sairaan hyvät paperilentsikat ja opettelen youtubesta lisää!  Mä voin hämmästyttää kummastuttaa aina vaan lisää tota kymmenvuotiasta! 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee mieleen?.. Hmm.. MILF
M25

Vierailija
4/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisethän osaa vielä vaikka mitä, en pidä vanhoina vielä, äidillisenä voin kyllä pitää riippuen ihan luonteesta. Tiedän nuorekkaitakin nelikymppisiä eikä kaikilta nelikymppisiltä ole edes kauneus kadonnut.

Vierailija
5/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:02"]

Nelikymppisethän osaa vielä vaikka mitä, en pidä vanhoina vielä, äidillisenä voin kyllä pitää riippuen ihan luonteesta. Tiedän nuorekkaitakin nelikymppisiä eikä kaikilta nelikymppisiltä ole edes kauneus kadonnut.

[/quote]Ok. Millainen 40-vuotias on siis kaunis? Millainen on äidillinen ja minkä ikäinen on vastaaja?

-ap

Vierailija
6/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti! Kaunis ja ihana!

Vierailija
7/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis

Vierailija
8/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava arvostus että on jaksanut elää niin "kauan" . Tietää todennäköisesti maailmasta enemmän kuin minä, on myös nähnyt enemmän. En silti automaattisesti oleta että on parempi ihminen tai kaikessa taitavampi. Esim. minä olen nyt parin opiskeluvuoden jälkeen alallani pätevämpi kuin alaa opiskelematon nelikymppinen. Ikä tuo hyvässä tapauksessa kokemusta, muttei takaa kaikkivaltiaan asemaa.

Toivon, että olen itse seesteinen ja sujut itseni ja maailman kanssa, ymmärrän ja uskallan suunnata kohti intohimojani.

T. n20

Vierailija
9/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itse ikä herätä mitään aatteita. Olen nähnyt ihan kaikenlaisia 40-vuotiaita katkerista elämäniloisiin.

Vierailija
10/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee mieleen.. Aikuinen itsenäinen nainen :)

-nainen 23v

Vierailija
11/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias on lapsi, joka ei voi olla itsenäinen. 40-vuotias on kaunis aikuinen nainen. 

Vierailija
12/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, 10-vuotias ja 20-vuotias on sama asia. :) 

Vierailija
13/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:10"]

Valtava arvostus että on jaksanut elää niin "kauan" . Tietää todennäköisesti maailmasta enemmän kuin minä, on myös nähnyt enemmän. En silti automaattisesti oleta että on parempi ihminen tai kaikessa taitavampi. Esim. minä olen nyt parin opiskeluvuoden jälkeen alallani pätevämpi kuin alaa opiskelematon nelikymppinen. Ikä tuo hyvässä tapauksessa kokemusta, muttei takaa kaikkivaltiaan asemaa. Toivon, että olen itse seesteinen ja sujut itseni ja maailman kanssa, ymmärrän ja uskallan suunnata kohti intohimojani. T. n20

[/quote]Ihana vastaus. Näin haluan oman lapsenikin suhtautuvan maailmaan. Suuntaa vaan kohti omia tavoitteasi ilman ennakkoluuloja. 

-ap

Vierailija
14/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:10"]

Valtava arvostus että on jaksanut elää niin "kauan" . Tietää todennäköisesti maailmasta enemmän kuin minä, on myös nähnyt enemmän. En silti automaattisesti oleta että on parempi ihminen tai kaikessa taitavampi. Esim. minä olen nyt parin opiskeluvuoden jälkeen alallani pätevämpi kuin alaa opiskelematon nelikymppinen. Ikä tuo hyvässä tapauksessa kokemusta, muttei takaa kaikkivaltiaan asemaa. Toivon, että olen itse seesteinen ja sujut itseni ja maailman kanssa, ymmärrän ja uskallan suunnata kohti intohimojani. T. n20

[/quote]Ihana vastaus. Näin haluan oman lapsenikin suhtautuvan maailmaan. Suuntaa vaan kohti omia tavoitteasi ilman ennakkoluuloja. 

-ap

[/quote]Haluan vielä sanoa, että ilman ennakkoluuloja, nöyrästi, mutta ei nöyristellen! ja kuunnella sydämen ääntä .  Eikä ne vanhan kansan sananlaskutkaan aina ole niin pahasta pistää korvan taakse.  

Vierailija
15/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parikymppinen tyttäreni haluaa, että huolehtisin itsestäni ja ulkonäöstäni paremmin. 

Vierailija
16/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:50"]

Mun parikymppinen tyttäreni haluaa, että huolehtisin itsestäni ja ulkonäöstäni paremmin. 

[/quote]Mitä jos tekisit hänelle paprilennokin :)

Yllätä hänet! Ei se ulkomuoto vaan sielu ;)

-ap

Vierailija
17/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:22"]20-vuotias on lapsi, joka ei voi olla itsenäinen. 40-vuotias on kaunis aikuinen nainen. 
[/quote]

Kyllä mun mielestä moni kakskymppinen on varsin itsenäinen ja fiksu. Itse asiassa nautin kovasti ihan kaikenikäisten seurasta, jotka eivät jumitu kategorisoimaan itseään tai muita iän perusteella.

Itse nautin siitä, että nykypäivänä ikä ei enää kahlitse ihmisiä kuten ennen. Aika kuitenkin on tasapuolinen kaikille. Vanheneminen on hinta siitä, että saa elää - ihan jokaisen kohdalla. Elää pitää, täydesti, joka päivä.

Vierailija
18/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkybäset naiset on kuumia. Ainakin frendien mutsit ja mitä baarissa on nähnyt..

Vierailija
19/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vela ja kohta viisikymppinen. En tiedä miten muut suhtautuvat minuun, mutta itse en edes ajattele ikää. Minulle on se ja sama, minkä ikäinen joku on, kunhan on suht hauska ja jonka kanssa voi tulla toimeen.

En osaa olla "vanha", enkä jaksa ajatella omaa ikää. Ja vielä vähemmän jaksan ajatella mitä joku ajattelee minusta.

Vierailija
20/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei. Ainakaan hetkessä. Muta nyt ei ollutkaan kyse kaksikymppisten maailmankatsomuksesta, vaan siitä millainen kuva heillä on nelikymppisestä. No joo, se olikin oikeastaan täysin spontaani ja vailla mitään kontekstia vailla oleva kysymys. Tai sitten ei. Mulle tuli mieleen, että millaisena vastaajat näkivät itsensä ja maailmansa kymmenvuotiaana?

Hyviä lennokkihetkiä kaikille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi