Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka näpäyttää Whatsapp paikallaolostalkkeria?

Vierailija
17.07.2015 |

Kaveri vihjaili, etten vastaa hänen viestiin vaikka olen whatsappia mahdollisesti käyttänyt. Kuinka näpäyttäisi, etten todellakaan jaksa vastata heti viesteihin tai kiinnosta?? Voiko omaa paikallaoloa poistaa käytöstä?

nimimerkillä whatsappi stalkkerit - suksikaa suolle :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on outoa, jos lukee viestit vastaamatta lainkaan. Tulee sellainen olo, ettei kiinnosta. Ymmärrän kyllä ettei heti tarvitse vastata, mutta jos jättää vastaamatta kokonaan, ehkä unohtunut tms. Kyllä vois peukun laittaa tai ok ylipäätään kommentoia jotain. Sama tyyppi roikkuu silti facessa samaan aikaan...ööööö

Ja minusta on outoa, jos pitää alkaa jotain peukkuja tai kommentteja lähetellä ihan vain osoittaakseen, että luki viestin, josta joka tapauksessa lähettäjä näkee, että se on luettu.

Eli jos me olisimme ystäviä, niin joutuisit vain tottumaan siihen, että käytän Whatsappia eri tavoin kuin sinä, en vastaa ennen kuin minulla on sopiva hetki ja itselläni mielenkiintoa vastaamiseen. Arvostaisin, jos kertoisit minulle, että sinä tulkitset sen noin, jolloin voisin selittää, että minä en tarkoita sitä noin. Olisimme samalla kartalla eikä olisi tarvetta vihjailla eikä näpäytellä.

ei-ap

Vierailija
22/25 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oii iihanaa tämä nykyaika. On sähköpostit, facet, meset, whatsappit, puhelut. Varmaan parhaimmassa tapauksessa kaikista pommitetaan yhtaikaa ja pitäisi kaikkiin heti vastata ja olla vielä lääkärin vastaanotolla 2 minsan päästä, vaikka olis 20,4567 kilsan päässä vastaanotolta. Sekin nykyaikaa, voi olla myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on outoa, jos lukee viestit vastaamatta lainkaan. Tulee sellainen olo, ettei kiinnosta. Ymmärrän kyllä ettei heti tarvitse vastata, mutta jos jättää vastaamatta kokonaan, ehkä unohtunut tms. Kyllä vois peukun laittaa tai ok ylipäätään kommentoia jotain. Sama tyyppi roikkuu silti facessa samaan aikaan...ööööö

Ja minusta on outoa, jos pitää alkaa jotain peukkuja tai kommentteja lähetellä ihan vain osoittaakseen, että luki viestin, josta joka tapauksessa lähettäjä näkee, että se on luettu.

Eli jos me olisimme ystäviä, niin joutuisit vain tottumaan siihen, että käytän Whatsappia eri tavoin kuin sinä, en vastaa ennen kuin minulla on sopiva hetki ja itselläni mielenkiintoa vastaamiseen. Arvostaisin, jos kertoisit minulle, että sinä tulkitset sen noin, jolloin voisin selittää, että minä en tarkoita sitä noin. Olisimme samalla kartalla eikä olisi tarvetta vihjailla eikä näpäytellä.

Tämä on ihan totta. Jännä miten erilaisia me ollaan:).

ei-ap

Vierailija
24/25 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja voi että on rasittavaa, kun se luuri on kasvanut useimmilla kiinni siihen räpylään ja sitä räplätään tilanteessa kuin tilanteessa. Koko ajan pitää päivittää turuille ja toreille vaikka olisi toisten ihmisten seurassa, mielestäni todella epäkohteliasta, jos puhelimen näpläys jatkuvaa. Itse pidän puhelinta usein äänettömällä, jos olen vaikkapa vierailulla tai itselläni on vieraita käymässä. Ja jos on niin kiireistä asiaa, että se vaattii välittömän reagoinnin vastaanottajalta, miksei voi vain sitten soittaa suoraan?? Yleensä saapuneeseen puheluun sitten soitetaan vähintäänkin takaisin, jos ei sitä heti ole kuultu, tollasiin whatsuppeihin unohtuu vastata huomattavasti helpommin..

Vierailija
25/25 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse olla 24/7 tavoitettavissa ja aina siihen viestiin ei ehdi vastamaan heti, vaikka ehtisikin lukea. Mutta itse ehkä tekisin niin, että katsoisin viestit vasta sitten, kun ehtisin niihin myös vastaamaan. Toki itsekin harvoin teen niin, että katson viestin mutta vastaan vasta myöhemmin. Mutta ymmärrän, että jatkuvasti tollanen käytös on toiselle puoliskolle hieman ärsyttävää. Toinen huomaa että on nähnyt viestin mutta taaskaan siihen ei vastattu. Helpommin sen viestin itsekin unohtaa, jos sen katsoo heti kuin että sen jättäisi lukemattomaksi.