Kertoisitko naiselle miehen puuhista tauon aikana?
Eli tilanne on se, että avopari erosi, syynä etupäässä luottamuspula, joka johtui miehen flirttailusta muiden naisten kanssa ym. Eroa seuraavalla viikolla mies harrasti seksiä kahden eri naisen kanssa, juuri näiden joiden kanssa oli flirttaillutkin. Tästä n. viikon päästä alkuperäinen pari päätti yrittää vielä, kun mies oli saanut ruikutettua entiseltä avokiltaan uuden mahdollisuuden. Nainen ei tiedä näistä eroajan panoista mitään.
Haluaisitko itse tietää? Pettämistähän tässä ei tapahtunut, koska olivat erossa. Sääliksi vaan käy tuo nainen.
Kommentit (8)
Varmaan haluaisin tietää. Eihän se tosiaan pettämistä ollut, mutta suhteen aikanahan se oli näitä pedannut, ja aika varma olen ettei tuollainen tyyppi sitä hommaa tule jatkossakaan lopettamaan, vaan tilaisuuden tullessa saattaa hairahtua.
koska samat naiset kyseessä, niin kertoisin, nainen oli oikeassa alusta alkaen
Haluaisin naisena todellakin tietää ja myös ulkopuolisena kertoisin. Nainen ei voi tehdä oikeita päätöksiä ilman faktoja.
Mikään ei ole nöyryyttävämpää kuin se, että muut tietävät, mutta sille, jolle asia eniten kuuluu ja jolle asia merkitsee, ei kerrota. Been there. Yritä siinä sitten tehdä oikeat, koko loppuelämään olennaisesti vaikuttavat päätökset.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:26"]koska samat naiset kyseessä, niin kertoisin, nainen oli oikeassa alusta alkaen
[/quote]
Näin.
Aika paljon kertoo miehen luonteesta. KERRO
Tottakai haluaisin tietää! Meillä oli nimittäin juuri tuo tilanne, että oli ns."tauko" juuri tuosta syystä. En tiedä vieläkään, uskonko miestä ja haluaisin todellakin selvyyden mikä on totta. Ja ainakin tuossa tilanteessa kun puoliso on siis ollut aivan oikeassa, eihän mies muuten olisi niitä naisia nussinut edes tauolla, mikäli puhuu totta ja oikeasti ei olisi halunnut näitä naisia.....ei ole tosiaan luottamuksen arvoinen mies.
Tässä nyt mietin, että onkohan kyseessä sittenkin minun mieheni? Kerro ap edes jotain, josta voin tietää, tai soita jos ja kun tosiaan kerrot miehen puolisolle...katsotaan sitten tuleeko puhelu/viesti mulle.
Ei mitään mielipidettä kellään? Ap