Petin vahingossa miestäni...
Saamani seksi oli parempaa kuin kotona. Mitä nyt?
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:02"]Kunnon huora.
[/quote]
Sähän fiksu olet! Ooo. Kuule ota mitali kun olet noin hyvätapainen xD Sua on varmaan petetty sun mikromunas takia. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:46"]Pikkuhuora.
[/quote]
Samat sinne.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:26"]Apua, eikö kenellekään ole käynyt näin?!? Miten tästä eteenpäin sängyssä mieheni kanssa? Vai jätänkö sen kun nyt tiedän mitä voin saada? Ap
[/quote]
Vahingossa liukastuit kullin päälle ja laukesit heti
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:27"]Mä aion jatkossakin sekstailla vain itseäni vanhempien ja kokeneiden miesten kans, ei enää mun ikäistä ikinä kun nyt eroon. Ap
[/quote]
No jos seksi on oman ikäisen kanssa aina huonoa niin mikset ole avannut suutasi. Ei se mies voi tietää mistä pidät jos et kerro! Joku niille vanhemmillekin miehille on jossain kohtaa kertonut, että miten se homma toimii. Minä ole jokaiselle poikaystävälleni sanonut ettei se vain riitä, että lykkii sisään. Nykyinen ei edes tiennyt mikä on klitoris, kunnes kerroin ja opetin sille mistä pidän. Nykyään saankin parasta suuseksiä ja sormeilua häneltä. N19
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:30"]
Tämä. [/quote] Tuo.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:27"]Mä aion jatkossakin sekstailla vain itseäni vanhempien ja kokeneiden miesten kans, ei enää mun ikäistä ikinä kun nyt eroon. Ap
[/quote]
Hyvä, jätä ne meidän huoleksi. T. N41v
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:27"]Mä aion jatkossakin sekstailla vain itseäni vanhempien ja kokeneiden miesten kans, ei enää mun ikäistä ikinä kun nyt eroon. Ap
[/quote]
Hyvä, jätä ne meidän huoleksi. T. N41v
[/quote]
Joo, palautetaan sitten kiertoon vähän oppineempina. N42
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:37"]Jätä se saatanan sika!
[/quote]
Joo mä jätän sen. Otan sit osaavamman miehen. Ap