Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä aikuisten "potkupuvusta"?

Vierailija
01.08.2015 |

Näin tänään kaupungilla parikymppisen naisen jolla oli aikuisten "potkupuku" eli jumpsuit. Pari vuotta sitten ne taisivat olla muotia, mutta en ole aikoihin kuullut niistä puhuttavan.

Tällainen jumpsuit siis kyseessä:

http://kristasiegfrids.com/wp-content/uploads/2013/03/ziperall-53232-e79f7.jpg

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ja mökillä käytän, talvella voin kipaista kioskilla tai kaupassa se päällä pitkän toppatakin kanssa, ei erota verkkareista takki kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vaelluksella aivan mahtava ilta-yöasu.

Ei se kaupunkiin kuulu.

Vierailija
4/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rennolta näyttää. Voisin ostaa koti/mökki vaatteeksi :) julkisesti en käyttäisi kuitenkaan.

Vierailija
5/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok, jos käyttäjä on alle 120cm. Isommat koot pitäis kieltää lailla.

Vierailija
6/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois karmeaa jos iskis hirveä ripuli, ja vetoketju jumittuis :D sitten vaan leikkaamaan läppä persuuksiin niinku oli ennen vanhaan

Vierailija
8/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin, että toppahaalarit tulisivat taas muotiin. Aikoinaan niitä oli ala-asteelaisilla kuudesluokkalaisia myöten ja myös aikuisilla esim. laskettelussa. Miksi ne yhtäkkiä katosivat niin, että vain jollain päiväkotilaisilla on enää haalareita? Ala-asteelaisillakin se olisi niin kätevä, kun monta kertaa päivässä menevät välitunnille, niin vetäistä vaan äkkiä haalari sisävaatteiden päälle.

Vierailija
9/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:42"]

Minä toivoisin, että toppahaalarit tulisivat taas muotiin. Aikoinaan niitä oli ala-asteelaisilla kuudesluokkalaisia myöten ja myös aikuisilla esim. laskettelussa. Miksi ne yhtäkkiä katosivat niin, että vain jollain päiväkotilaisilla on enää haalareita? Ala-asteelaisillakin se olisi niin kätevä, kun monta kertaa päivässä menevät välitunnille, niin vetäistä vaan äkkiä haalari sisävaatteiden päälle.

[/quote]

Voisin ostaa itsellekin talvihaalarit, jos löytyisi hyvät ja sopivat (mutta ei mitkään pilkkihaalarit). Olen vilukissa!

Vierailija
10/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kaksikin haalaria, mutta ne on koti-, veneily- ja retkikäyttöön. Varsinkin syksyllä sekä teltassa että veneellä tosi mukavat. Myös leirintäalue/ vierasvenesatamassa olen illalla ja aamulla välillä pikaiseen sellainen päällä mennyt vessaan.

Vierailija
11/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan katu-uskottava vaikka bleiserin kanssa :) ja mukava!

Vierailija
12/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään pitää kotona, mutten laittaisi missään nimessä kaupungille.

Vierailija
13/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa oon käyttänyt

Vierailija
14/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari tuollaista kotiasuna. Ulos ulko-ovesta en kehtaisi lähteä saati aukaista ovea jos joku siellä kelloa soittelisi. Mutta enpä kehtaisi tehdä noita asioita minun muissakaan kotivaatteissa (esim. jotkut vanhat välihousut ja kulahtanut huppari). Mutta mielestäni tuo ei ole julkisen paikan vaate, mutta pukeutukoot silti ihmiset miten lystää :D

Vierailija
15/15 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään noista. Mulla one piece merkkisiä on 4.
Tykkään käyttää kotona ja miehen luona, en minäkään lähtisi ovesta pidemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän