Petin vahingossa miestäni...
Saamani seksi oli parempaa kuin kotona. Mitä nyt?
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:53"]Etkö elänyt ennen vakiintumista? Onpa tyhmää oppia hyvä seksi noin, kun olisit voinut kokeilla sinkkuna ja vakiintua paremman miehen kanssa.
[/quote]
Olet täysin oikeassa! Tyhmää, mutta se oli kerrankin hyvää seksiä. Nyt tajusin mitä mies voi tarjota kun sitä kiinnostaa toisen nautinto. Sain jopa orgasmin. Ap
Olisiko silllä vieraalla miehellä isompi kulli?
Minkäikänen ja näkönen oot? Pk-seudulta? Annaksä muillekin nyt sit?
t: 40v mies pk-seudulta, salaista seuraa
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:49"]Jätä nykyinen. [/quote] No mä luulen että tässä käy niin. Ei voi olla paljoa tunteita jäljellä kun pystyy pettämään. Ap
[/quote]
Pettäminen loukkaa aina, joten koita hoitaa se nykyisen suhteen lopettaminen jotenkin aikuismaisen kohteliaasti ja ilman turhaa toisen satuttamista. Pettyneitä kostonhimosia yksilöitä ei tarvita kauheasti lisää sinkkumarkkinoille. Jos ei ole pakottavaa tarvetta, niin jätä kertomatta pettämisestä ja lopeta suhde muuten, sanot että olet kasvanut erilleen ja tää suhde ei enää ole sitä mitä haluat bla bla blaa... Ei mielellään niin, että jätän sut koska sain isompaa ja parempaa munaa toiselta mieheltä. Se voi traumatisoida lopuksi ikää.
[/quote]
En mä halua asialla repostella (eikä ollut isompi, mies vaan oli parempi) ehkä jotain kasvettiin erilleen tms. Ap
Kyllä osa naisista antaa pilluaan pitkin kyliä.
Kesällä jos pikkasen käy vieraissa niin ei se niin paha juttu ole...
- nainen
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:57"]Olisiko silllä vieraalla miehellä isompi kulli?
[/quote]
Ei ollut, ihan normaali. Mutta se oli kiinnostunut musta ja halusi tehdä hyvää. Oikeesti, oli ihana ihminen. Ja ihan suomalainen mies :) ap
Tässä taas nähdään, millaisia naiset ovat. Eivät sen moraalisempia kuin miehetkään. Leikkivät hyviä äitejä jne. vaikka sisällä asuu pikkuhuora.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:57"]Minkäikänen ja näkönen oot? Pk-seudulta? Annaksä muillekin nyt sit?
t: 40v mies pk-seudulta, salaista seuraa
[/quote]
En mä silti aatellu kaikille jakaa xD ap
Pidetään peukkuja pystyssä, että joku pettää vielä ap:kin :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:00"]Tässä taas nähdään, millaisia naiset ovat. Eivät sen moraalisempia kuin miehetkään. Leikkivät hyviä äitejä jne. vaikka sisällä asuu pikkuhuora.
[/quote]
Teki kyllä hyvää olla pikkuhuora. Sai kerrankin nauttia! Ap
Vahingossa voi tönästä maitotölkin nurin pöydälle mutta vahingossa ei voi antaa miehen työntää kyrpää pilluunsa!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:00"]Pidetään peukkuja pystyssä, että joku pettää vielä ap:kin :)
[/quote]
Mun mies kyllä on mua pettänytkin. Ainakin kahdesti. Ap
Pidä molemmat ja nauti ja tutki rauhassa, niin saat aikaan paremman päätöksen!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:00"]Pidetään peukkuja pystyssä, että joku pettää vielä ap:kin :)
[/quote]
Karma antaa vielä takaisin samalla mitalla tai korkojen kera
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:26"] Apua, eikö kenellekään ole käynyt näin?!? Miten tästä eteenpäin sängyssä mieheni kanssa? Vai jätänkö sen kun nyt tiedän mitä voin saada? Ap [/quote] Jätät, että pääsee eroon sinusta. Parempi sille. Pettämisen voisin vielä ymmärtää, mutta "vahingossa" sanan käytöstä tässä yhteydessä, siitä rankaisisin väkivallalla. [/quote] Rankaisisit väkivallalla? Hyi että! Ap
[/quote]
Niin, koska et ole tarpeeksi aikuinen kantaaksesi vastuun teoistasi vaan puhut vahingosta, on turha keskustella asiasta kanssasi. Tulet aina syyttämään ulkopuolista tekijää, sattumaa, toista ihmistä, jumalaa, säätä. Lakia et ole rikkonut, joten virkavalta (jonka auktoriteetti perustuu viime kädessä voimakeinojen monopoliin) ei voi auttaa asiassa. Ehkä väkivalta saisi sinut ainakin käyttäytymään kunnollisesti, vaikka et ikinä ymmärtäisi miksi niin pitäisi tehdä. Mitä luulet, toimisiko, ainakin hetkeksi?
[/quote]
Haluaisitko piiskata mua vaikka sängyssä sidottuna ja haukkua huoraksi? I'm in. Ap
[/quote]
Saisinko sun mailin? Ap
Olet joko provo tai ylimielinen paska ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:02"]Pidä molemmat ja nauti ja tutki rauhassa, niin saat aikaan paremman päätöksen!
[/quote]
Kyllä mä taidan jättää nykyisen nyt kun tiedän minkä tiedän ☆ ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:49"]Jätä nykyinen. [/quote] No mä luulen että tässä käy niin. Ei voi olla paljoa tunteita jäljellä kun pystyy pettämään. Ap
[/quote]
Pettäminen loukkaa aina, joten koita hoitaa se nykyisen suhteen lopettaminen jotenkin aikuismaisen kohteliaasti ja ilman turhaa toisen satuttamista. Pettyneitä kostonhimosia yksilöitä ei tarvita kauheasti lisää sinkkumarkkinoille. Jos ei ole pakottavaa tarvetta, niin jätä kertomatta pettämisestä ja lopeta suhde muuten, sanot että olet kasvanut erilleen ja tää suhde ei enää ole sitä mitä haluat bla bla blaa... Ei mielellään niin, että jätän sut koska sain isompaa ja parempaa munaa toiselta mieheltä. Se voi traumatisoida lopuksi ikää.