Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi piirsi seinään, mies suuttuu!

Vierailija
17.07.2015 |

Lapseni piirsi tussilla tapettiin sillä välillä kun laitoin pyykit koneeseen. Mies suuttuu mulle ihan varmasti kun tulee töistä! Millä tota voi yrittää puhdistaa, vai voiko? Pitääkö mun yrittää peittää piirros huonekaluja siirtämällä ja yrittää tapetoida myöhemmin? Onko ketään mies lomalla/vapaalla että voisi auttaa mua siirtämään painavan kirjahyllyn siihen eteen? Voi ei, olen pulassa. - N31, Tampere

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:32"]Olis kannattanu vahtia sitä lasta. Eihän permanenttitussien korkitkaan lähde kovnkaan helposti irti. [/quote] Laitoin pyykkiä nopeasti koneeseen. Pakko näitä kotitöitä on tehdä että on siistiä miehen tullessa kotiin. Nyt vaan tuli pyykkejä isompi ongelma :/ Ap

[/quote]

Mikä tyranni sulla siellä on komentelemassa ja raivoamassa? Miksi sä tuollaista suostut kuuntelemaan ja katselemaan?
[/quote]

No mies ON todella pikkutarkka. Esimerkiksi käyttää vain kerran kylpypyyhettä ja auta armias jos pyyheitä ei olisi puhtaana. Sama lakanoiden kanssa. Meillä on aika paljon pyykkiä. Ap
[/quote]

Huh! Kannattaa harkita vielä onko suhde tämän arvoista. Mä muistan ikuisesti ekan aamun vastaavasta suhteesta lähdettyäni omassa kodissa. Leikkasin leipää ja tajusin, että minun ei ole pakko siivota muruja pöydältä välittömästi vaan voin vaikka syödä leivän ensin. Mikä vapaus! Ei pelkoa siitä mistä mies taas suuttuu ja onko 'osannut' tehdä kaiken 'oikein'. Lähde säkin..

Vierailija
62/65 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:54"]Jos et oo trolli, niin mieti nyt hyvä nainen, miten oikein elät. Ootko oikeasti onnellinen ja tyytyväinen? Luotatko mieheesi, vaikka mitä taphtuisi? Jos esim. lapsi oksentaa olohuoneen matolle, miten käy? Tai koira repisi sohvan? Kerro rehellisesti, mitä miehesi sanoisi tai tekisi? [/quote] En ole trolli. Ehkä näihin asioihin jotenkin niin tottuu tai sopeutuu... onneksi kirjoitin tänne. Ulkopuolisten kommentit ovat välillä omaan tilanteeseen silmiä avaavia. Ap [/quote] Miksi alapeukku? Pakkohan se on myöntää, että mies on välillä vähän kohtuuton ja ankara. Kuitenkin rakastuin hänessä juuri siihen, että hän on niin maskuliininen ja "näyttää kaapin paikan". On se minunkin etuni että hän vaatii asioita. En oikein tiedä, mitä ajatella. Joka tapauksessa tarvitsisin apua kirjahyllyn siirtämiseen, se on tosi painava ja olen pienikokoinen. Ap

[/quote]

Sinä tarvitset apua muuttoon ja läheisriippuvaisuuteesi. Miten kuvittelet että mies kohtelee lastasi kun hän uhmaa tai kun hän tulee murrosikään. Lapsesi joutuu kärsimään koska sinä et osaa olla kunnon äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:32"]Olis kannattanu vahtia sitä lasta. Eihän permanenttitussien korkitkaan lähde kovnkaan helposti irti. [/quote] Laitoin pyykkiä nopeasti koneeseen. Pakko näitä kotitöitä on tehdä että on siistiä miehen tullessa kotiin. Nyt vaan tuli pyykkejä isompi ongelma :/ Ap

[/quote]

Mikä tyranni sulla siellä on komentelemassa ja raivoamassa? Miksi sä tuollaista suostut kuuntelemaan ja katselemaan?
[/quote]

No mies ON todella pikkutarkka. Esimerkiksi käyttää vain kerran kylpypyyhettä ja auta armias jos pyyheitä ei olisi puhtaana. Sama lakanoiden kanssa. Meillä on aika paljon pyykkiä. Ap
[/quote]

Tämä on kuin eräästä japanilaisesta elokuvasta, jossa mies kohtelee vaimoa orjana... Eikä vaimo tee mitään koska miehellä on rahaa. Järjestää kengät riviin, pyyhkeet ja saippuay.

Kunnes ko. Elokuvassa lopulta kuitenkin tekee. Katsokaapa joskus Guilty Of Romance (Koi no tsumi).

Vierailija
64/65 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas varjelkoon, jos tämä tarina on tosi! Ei kai aikuinen nainen voi olla noin lapsellinen, vai voiko?

Vierailija
65/65 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää vois olla totta mutta ei oo.Ei kukaan etsi av:lta tosissaan apua siirtelemään huonekaluja.Eihän Ap;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän