Lapsi piirsi seinään, mies suuttuu!
Lapseni piirsi tussilla tapettiin sillä välillä kun laitoin pyykit koneeseen. Mies suuttuu mulle ihan varmasti kun tulee töistä! Millä tota voi yrittää puhdistaa, vai voiko? Pitääkö mun yrittää peittää piirros huonekaluja siirtämällä ja yrittää tapetoida myöhemmin? Onko ketään mies lomalla/vapaalla että voisi auttaa mua siirtämään painavan kirjahyllyn siihen eteen? Voi ei, olen pulassa. - N31, Tampere
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:27"]
Harkitsisin sinuna eroamista miehestä joka saa tuollaisen paniikin sinussa aikaan jos lapsi on piirtänyt seinään.
[/quote]
Mikäs katkera se siellä huutelee? Standardivastauksia pikkutöyssyithin.
Ero on iso asia ja ei tämän perusteella. Jos mies on vihainen! Tottakai, mutta kyllä se siitä leppyy, sillä lapset on lapsia ja tekevät pahaa, kun silmä välttää.
[/quote]
Katkera mistä? Siitä, että minulla ei ole miestä joka suuttuisi noin jos meidän lapsemme piirtää seinään? No onneksi minulla ei ole. Terve mies ymmärtää, että lapset tekevät joskus "pahojaan" eikä siitä hermostuta niin, että vaimolla/naisystävällä puntti tutisee ja sitten kysellään av:lla vetääkkö huonekaluja piirrosten eteen. Sairasta. Ja tuollainen kyllä kertoo että mies ei käy ihan täysillä kun ap:ta noin pelottaa. P.S meillä keskimmäisen huone lattiasta kattoon piirretty sekä olohuoneen seinä joka sitten kyllä tapetoitiin uudestaan. Meillä ei kyllä miehelle tullut pieneen mieleenkään hermostua tuollaisesta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:59"]
Miesvihaprovo, selkeä sellainen, ja ämmät ottaa tämän tosissaan? =D
Kuinka typeriä lehmiä tällä palstalla oikein pyörii?
[/quote]
Eikö tämä ole ihan harmitonta ajanvietettä niin miksi hitossa pitäisi tosissaan ottaa. Mielipiteensä voi ilmaista ihan fiktiiviseenkin tilanteeseen. Eihän tässä mistään pyhästä totuudesta ole kyse vaan ajanvietteestä!
[/quote]
Tänään on ihan pirun tylsä palstapäivä. Niin voi vähän leikkiäkin, mutta jos ap rupeaa jo tapettia vetämään seinään niin eiköhän tämä ollut tässä! :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:58"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:49"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:42"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:31"]Voin auttaa sinut turvakotiin sieltä ja teen vaikka asuntohakemuksen sulle. Jos se mies noin skitso on (ja sinä avuton) niin lapsen paikka ei ole teidän perheessä. [/quote] Ei tässä turvakotia tarvita. Riitaa tulee ja sellaista :( Ap [/quote] Selitä nyt, mitä riitelemistä tuossa on? Jokainen ymmärtää, ettei lasta voi vahtia joka sekunti. Ja kotona on aina sellaisia tavaroita esillä, jotka voi mennä rikki tai joita voi käyttää väärin. Lapsi toimii niin kuin lapsen kuuluu, tutkii, kokeilee rajojaan. Eikö miehesi tajua tätä vai mitä se siitä keksii raivoamista? En todellakaan kuuntelisi mitään huutoa normaalista lapsiperheen elämän pikku tapauksesta. [/quote] Mies on todella tarkka kodista, lapsesta ja pienetkin asiat ovat hänelle minun suuria laiminlyöntejä. Hän odottaa että hoidan oman "työni" täydellisesti koska niin hänkin omansa. Tiedän, että hän todellakin suuttuu. Ap [/quote] Mitä ihmettä saat tuosta suhteesta ja miksi kestät tuota vapaaehtoisesti? Omassa kotonaan ei pidä pelätä. [/quote] Enpä tiedä mitä siitä jättämisestä seuraisi. On myös mustasukkainen luonne. Ap [/quote] Niin, enpä kuule tiedä. Jää ihmeessä lapsesi kanssa odottamaan tilanteen pahentumista... [/quote] Mies on muuten hyvä mies. Ei juo, ei petä eikä meillä ole ongelmia kun kaikki sujuu. Ap
[/quote]
Hymähdin. Niin tuttua omasta lapsuudesta. Äiti oli isän kanssa juuri siksi että on hyvä mies kun ei ryyppää eikä hakkaa..
Muuten vaan molemmat lapset häntä pelkäsi ja ei kumpanenkaan olla aikuisena hänen kanssaan juuri tekemisissä. Tuollaisessa on lapsen kamala olla, kun äiti suurinpiirtein käveleekin varovaisesti ettei siitä kävelystäkin vaan toinen aikuinen suutu.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:59"]Miesvihaprovo, selkeä sellainen, ja ämmät ottaa tämän tosissaan? =D
Kuinka typeriä lehmiä tällä palstalla oikein pyörii?
[/quote]
1. Sinä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:58"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:49"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:42"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:31"]Voin auttaa sinut turvakotiin sieltä ja teen vaikka asuntohakemuksen sulle. Jos se mies noin skitso on (ja sinä avuton) niin lapsen paikka ei ole teidän perheessä. [/quote] Ei tässä turvakotia tarvita. Riitaa tulee ja sellaista :( Ap [/quote] Selitä nyt, mitä riitelemistä tuossa on? Jokainen ymmärtää, ettei lasta voi vahtia joka sekunti. Ja kotona on aina sellaisia tavaroita esillä, jotka voi mennä rikki tai joita voi käyttää väärin. Lapsi toimii niin kuin lapsen kuuluu, tutkii, kokeilee rajojaan. Eikö miehesi tajua tätä vai mitä se siitä keksii raivoamista? En todellakaan kuuntelisi mitään huutoa normaalista lapsiperheen elämän pikku tapauksesta. [/quote] Mies on todella tarkka kodista, lapsesta ja pienetkin asiat ovat hänelle minun suuria laiminlyöntejä. Hän odottaa että hoidan oman "työni" täydellisesti koska niin hänkin omansa. Tiedän, että hän todellakin suuttuu. Ap [/quote] Mitä ihmettä saat tuosta suhteesta ja miksi kestät tuota vapaaehtoisesti? Omassa kotonaan ei pidä pelätä. [/quote] Enpä tiedä mitä siitä jättämisestä seuraisi. On myös mustasukkainen luonne. Ap [/quote] Niin, enpä kuule tiedä. Jää ihmeessä lapsesi kanssa odottamaan tilanteen pahentumista... [/quote] Mies on muuten hyvä mies. Ei juo, ei petä eikä meillä ole ongelmia kun kaikki sujuu. Ap
[/quote]
Elämässä kaikki ei voi aina sujua. Jos "ongelmia" tulee joka kerta kun kaikki ei mene täydellisesti niin teillä todellakin ON ongelmia.
Imuroidessa joskus huomasin että mun veljenpojan kani oli kerennyt järsiä meidän nahkasohvan takapuolele reiän.Mies oli juuri sohvat itse valinnut ja ostannut joten kyllä mä vähän säikähdin.Annoin asian olla ja kun mies sen lopulta huomasi esitin itse niin pettynyttä että mies joutuikin ruveta tsemppamaan mua että hei eihän se oo kyn yks sohva!Hyökkäys on paras puolustus.
Mun koira kurottautui kerran sohvapöydälle ja nappas miehen leivän siitä ja söi sen. Mies suuttui ja löi koiraa naamalle niin lujaa kuin lähti. Sen jälkeen on koira alkanu pelkäämään miehiä selvästikin.
Ja se mies on nykyään ex, lemppasin sen heti kun pätkäs koiraa. Löin sitä kusipäätä avokämmenellä naamalle, heitin sen paskaset vaatteet ulos ja huusin naama punasena että painu vittuun. Lähti onneks heti.
Koira oli vielä sillon pentu ja opettelemassa asioita. Eikä enään ota pöydiltä mitään ilman lupaa, on jo 4vuotias :)
Juu ei liity alotukseen oikein mut.... :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:31"]Mun koira kurottautui kerran sohvapöydälle ja nappas miehen leivän siitä ja söi sen. Mies suuttui ja löi koiraa naamalle niin lujaa kuin lähti. Sen jälkeen on koira alkanu pelkäämään miehiä selvästikin.
Ja se mies on nykyään ex, lemppasin sen heti kun pätkäs koiraa. Löin sitä kusipäätä avokämmenellä naamalle, heitin sen paskaset vaatteet ulos ja huusin naama punasena että painu vittuun. Lähti onneks heti.
Koira oli vielä sillon pentu ja opettelemassa asioita. Eikä enään ota pöydiltä mitään ilman lupaa, on jo 4vuotias :)
[/quote]
Teen teistä eläinsuojelurikoksen. Kiitos IP tunnuksista eläinrääkkääjät.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:31"]Mun koira kurottautui kerran sohvapöydälle ja nappas miehen leivän siitä ja söi sen. Mies suuttui ja löi koiraa naamalle niin lujaa kuin lähti. Sen jälkeen on koira alkanu pelkäämään miehiä selvästikin.
[/quote]
Meillä mies onneksi tuli kuvioihin vasta kun koira oli jo oppinut asioita. Voin vain kuvitella miten olisi koiraa kohdellut :o ap
Laita sille puhelimella kuva ja viesti asiasta niin ehtii vähän sulatella ennen kun tulee kotiin!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:30"]Rehellinen pitää olla. Pelkäätkö että saat turpaasi tai mies hakkaa lapsen? Outoa jos tuollaisesta asiasta ei voi perheessä puhua, vahinkoja sattuu aina toki tässä huolimattomuudesta kyse mutta silti se on vain tapettia ja väriä - ei mitään korvaamatonta ole tapahtunut. Miettisin parisuhteeni tilaa vakavasti jos tuollaisesta pitää pelästyä, miettiä edes jälkien peittelyä. Toki avaus oli siihen tyyliin kirjoitettu ettei ole miehen laspi ja siksikö tässä pelätään. [/quote] Ei mies lapselle mitään pahaa tee, mutta minulle kyllä hermostuu. On kiivas ja temperamenttinen luonteeltaan. Huutaa ja haukkuu ihan varmasti. Olet oikeassa, ei ole miehen biologinen lapsi mutta ei hän silti lapselle mitään pahaa tee. Ap
[/quote]
Kyllähän sitä hermostuu jonkun kakara asuu omassa asunnossa ja tekee tuhoa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:30"]Rehellinen pitää olla. Pelkäätkö että saat turpaasi tai mies hakkaa lapsen? Outoa jos tuollaisesta asiasta ei voi perheessä puhua, vahinkoja sattuu aina toki tässä huolimattomuudesta kyse mutta silti se on vain tapettia ja väriä - ei mitään korvaamatonta ole tapahtunut. Miettisin parisuhteeni tilaa vakavasti jos tuollaisesta pitää pelästyä, miettiä edes jälkien peittelyä. Toki avaus oli siihen tyyliin kirjoitettu ettei ole miehen laspi ja siksikö tässä pelätään. [/quote] Ei mies lapselle mitään pahaa tee, mutta minulle kyllä hermostuu. On kiivas ja temperamenttinen luonteeltaan. Huutaa ja haukkuu ihan varmasti. Olet oikeassa, ei ole miehen biologinen lapsi mutta ei hän silti lapselle mitään pahaa tee. Ap
[/quote]
Kyllähän sitä hermostuu jonkun kakara asuu omassa asunnossa ja tekee tuhoa.
[/quote]
Perhe se on uusioperhekin ja niin siihen pitäisi miehen osata suhtautua.
Jos et oo trolli, niin mieti nyt hyvä nainen, miten oikein elät. Ootko oikeasti onnellinen ja tyytyväinen? Luotatko mieheesi, vaikka mitä taphtuisi? Jos esim. lapsi oksentaa olohuoneen matolle, miten käy? Tai koira repisi sohvan? Kerro rehellisesti, mitä miehesi sanoisi tai tekisi?
[/quote]
Hyyi mikä mies! Sama reaktio ois ollu mulla. Hyvä sä!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:54"]Jos et oo trolli, niin mieti nyt hyvä nainen, miten oikein elät. Ootko oikeasti onnellinen ja tyytyväinen? Luotatko mieheesi, vaikka mitä taphtuisi? Jos esim. lapsi oksentaa olohuoneen matolle, miten käy? Tai koira repisi sohvan? Kerro rehellisesti, mitä miehesi sanoisi tai tekisi?
[/quote]
En ole trolli. Ehkä näihin asioihin jotenkin niin tottuu tai sopeutuu... onneksi kirjoitin tänne. Ulkopuolisten kommentit ovat välillä omaan tilanteeseen silmiä avaavia. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:54"]Jos et oo trolli, niin mieti nyt hyvä nainen, miten oikein elät. Ootko oikeasti onnellinen ja tyytyväinen? Luotatko mieheesi, vaikka mitä taphtuisi? Jos esim. lapsi oksentaa olohuoneen matolle, miten käy? Tai koira repisi sohvan? Kerro rehellisesti, mitä miehesi sanoisi tai tekisi?
[/quote]
En ole trolli. Ehkä näihin asioihin jotenkin niin tottuu tai sopeutuu... onneksi kirjoitin tänne. Ulkopuolisten kommentit ovat välillä omaan tilanteeseen silmiä avaavia. Ap
[/quote]
Miksi alapeukku? Pakkohan se on myöntää, että mies on välillä vähän kohtuuton ja ankara. Kuitenkin rakastuin hänessä juuri siihen, että hän on niin maskuliininen ja "näyttää kaapin paikan". On se minunkin etuni että hän vaatii asioita. En oikein tiedä, mitä ajatella. Joka tapauksessa tarvitsisin apua kirjahyllyn siirtämiseen, se on tosi painava ja olen pienikokoinen. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:49"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:42"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:31"]Voin auttaa sinut turvakotiin sieltä ja teen vaikka asuntohakemuksen sulle. Jos se mies noin skitso on (ja sinä avuton) niin lapsen paikka ei ole teidän perheessä. [/quote] Ei tässä turvakotia tarvita. Riitaa tulee ja sellaista :( Ap [/quote] Selitä nyt, mitä riitelemistä tuossa on? Jokainen ymmärtää, ettei lasta voi vahtia joka sekunti. Ja kotona on aina sellaisia tavaroita esillä, jotka voi mennä rikki tai joita voi käyttää väärin. Lapsi toimii niin kuin lapsen kuuluu, tutkii, kokeilee rajojaan. Eikö miehesi tajua tätä vai mitä se siitä keksii raivoamista? En todellakaan kuuntelisi mitään huutoa normaalista lapsiperheen elämän pikku tapauksesta. [/quote] Mies on todella tarkka kodista, lapsesta ja pienetkin asiat ovat hänelle minun suuria laiminlyöntejä. Hän odottaa että hoidan oman "työni" täydellisesti koska niin hänkin omansa. Tiedän, että hän todellakin suuttuu. Ap [/quote] Mitä ihmettä saat tuosta suhteesta ja miksi kestät tuota vapaaehtoisesti? Omassa kotonaan ei pidä pelätä. [/quote] Enpä tiedä mitä siitä jättämisestä seuraisi. On myös mustasukkainen luonne. Ap
[/quote]
Niin, enpä kuule tiedä. Jää ihmeessä lapsesi kanssa odottamaan tilanteen pahentumista...
[/quote]
Mies on muuten hyvä mies. Ei juo, ei petä eikä meillä ole ongelmia kun kaikki sujuu. Ap