Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen korva vähän alempana kuin toinen!

Vierailija
17.07.2015 |

Muilla samaa ongelmaa? :D En ole vuosiin käyttänyt aurinkolaseja, mutta nyt kun VIHDOIN löysin itseäni miellyttävän mallin aurinkolaseista, niin huomasinkin toisen korvan olevan vähän alempana kuin toisen. Eli lasit menee vähän vinoon!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla on, koska ihmiskeho ei ole täysin symmetrinen. Siksi silmälasejakin sovitetaan ja säädetään tarkasti, koska korvat on eri tasossa. Mene optikkoliikkeeseen lasien kanssa, säätävät ne sulle sopiviksi.

Vierailija
2/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina optikotkaan ei tunnu osaavan säätää, olen käynyt varmaan kymmenen kertaa säädättämässä silmälasejani ja aina vaan ne näyttää ainakin valokuvissa vinoilta. Jotenkin antaa koko ulkonäöstä pöllähtäneen vaikutelman, mutta en jaksaisi enää lähteä takaisin pyytämään uusia säätöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on rillit vinossa. Ja jos säädetään niin etteivät ne ole vinossa -> ne painavat ja aiheuttavat migreeniä. Mielummin rillit vinossa kuin jatkuva migreeni ja kipu korvien takana, kiitos vain. Saavatpahan kanssaihmiset sitten naureskella "vinorillille" kauppareissuilla, niih :D

Vierailija
4/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut 30v silmälasit. Nyt sovittelin laseja ja hämmästelin, kun yhdet oli aivan viturallaan. Optikko sit tuumas: Sulla on kuule silmät ja korvat eritasolla. Liekö sit iän tuomaa naaman valumista, kun en moista oo itse huomannut:)

Vierailija
5/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tajusin asian jo parikytä vuotta sitten. Silmälasit pitää kaikki taivuttaa naaman mukaan.

Vierailija
6/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma kaikilla on optikon mukaan eri korkeudella, siksi aurinkolaseissakin pitäisi aina pyytää säätämään ne sopiviksi :)

Vierailija
7/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korvat ainakin jotenkin epäsymmetriset kun riippuvia korviksia pitäessä, toinen riippuu aina vähän alempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi