Onko kukaan ajatellut, että mies on ollut hölmö kun on jättänyt?
Ajattelen noin. En juurikaan "mikähän minussa oli vikana"..
Kommentit (27)
Yhden miehen kohdalla joo. Ja ihan kuten myös osasin arvata mies yritti myöhemmin lämmitellä välejä, kun ei hommat olleet mennetkään niin kuin oli kuvitellut. Loukkaantui verisesti, kun en riemusta kiljuen ottanutkaan takaisin, vaan olin jo löytänyt uuden ja paremman.
Rehellisesti, siinä jättämistilanteessa (tapailusuhde) ajattelin että mitä tuo oikein miettii, ei kyllä tule parempaa löytämään. Ihan sellainen spontaani ensimmäinen ajatus.
Toki myöhemmin aloin analysoimaan omia vikojani, ja niitähän riittää.
Olen kyllä monta kertaa yrittänyt tutustua netissä miehiin, jotka yhtäkkiä katoavat ja sitten ilmestyvät vain kertoakseen löytäneensä minua paremman naisen... Ja hetken päästä avautuvat minulle viestillä parisuhdeongelmistaan taas pienen hiljaisuuden jälkeen 🤦🏼♀️😅
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, siinä jättämistilanteessa (tapailusuhde) ajattelin että mitä tuo oikein miettii, ei kyllä tule parempaa löytämään. Ihan sellainen spontaani ensimmäinen ajatus.
Toki myöhemmin aloin analysoimaan omia vikojani, ja niitähän riittää.
Kyllä kaikista jutuista ja eroista voi oppia ottaa, itsekin otin tuosta 👌. Mutta en huonona itseäni pidä.
Ap
joo mä oon niin ehana koko maailma rakastaa mua se ei vaa tajuu mitä menettää öööööeeeee
Kyllä. Avioliitto nro 2 kesti muutaman vuoden.
Nainen halusi enemmän, mitä mies pystyi tarjoamaan. Tai halusi tarjota.
He saivat ihanan lapsen, joka on sisaruksille rakas. Välit vanhempien kesken ovat jäätävät ja minun lapseni on ex äitipuoli hylännyt.