Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako suuttua jos ei saa hääpäivänä lahjaa???

Vierailija
17.07.2015 |

Jes, meillä oli eilen 10-vuotis hääpäivä. Mies hehkutti monta päivää tulevaa merkkipäivää, mutta ei ostanut kukkia ei lahjaa, ei vienyt syömään. 

Ottaa päähän!!!

Ei ole siis ostanut ikinä hääpäiväksi mitään lahjaa. Eli ei sinällään yllättävää, mutta nyt olin sanonut että olisi soveliasta jotenkin muistaa kun on 10-vuotis päivä. Ja on ollut muutenkin rankkaa niin olisi kiva saada jotain piristystä. Sanoin vielä ettei tarvi mitään isoa, mutta jotenkin olisi kiva tulla muistetuksi. Luulin että ymmärsi, mutta ei näköjään. 

Eilen illalla hermostuin asiasta. Ja sain kuulla jotain ihme läpinää jostain suklaapatukoiden ostamisesta....HÄH!! Ostaako joku mies suklaapatukoita lahjaksi vaimolleen hääpäivälahjaksi? Ja siis ei ostanut yhtään suklaata, mutta siitä. En halua suklaata kun yritän pudottaa painoa.

Mies ei kyllä muutenkaan ole hyvä ostamaan lahjoja. Yleensä vaan enemmän hyviä aikeita, kuin niitä hyviä tekoja.

Olenko ihan kamala akka jos suutun kun en saa hääpäivälahjaa ja saatteko te muut hääpäivälahjoja?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei osta mitään vaikka puhuu hääpäivästä, se on ilkeyttä.

En olisi naimisissa sellaisen kanssa.

Mieheni vie syömään vaikka ei mitään erikoista lahjaa, mutta kukkia.

Vierailija
62/63 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niputi naputi.

Meillä on kohta 2. hääpäivä vaikka aviovuosia tulee jo 8... Mulla se taitaa olla työpäivä ja mies jäänee nukkumaan.

En minä ajatellut mitään vaatia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kommenteista näkee taas, että ollaan Suomessa, metsäläisten maassa :D. Missä tahansa muualla maailmassa miehet muistavat vaimojaan hääpäivinä...