Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulvattomia nuo Poliisiopistot!!! :`D

Vierailija
17.07.2015 |

Sairaaaan hauskoja tyyppejä! Tän viikon illat pelastettu!! ♡♥♡

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kanssa ihan älyttömän (heh) hyviä! Exä ei ymmärtänyt, ei ollut riittävän laadukasta hänelle... enkä ilmeisesti minäkään. So what, nyt saa katsoa rauhassa ilman naljailuja!

Vierailija
2/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan tämäniltainen ei ollut... ja onhan ne muutenkin vanhentuneet kiusallisen paljon. Kerronta ei vaan enää pelitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko valjuja tämän päivän mittakaavalla, mutta olihan se Leslie Easterbrook hottis märässä t-paidassaan.

Vierailija
4/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:15"]Ainakaan tämäniltainen ei ollut... ja onhan ne muutenkin vanhentuneet kiusallisen paljon. Kerronta ei vaan enää pelitä
[/quote]
Mä en oo aiemmin nähny näitä ollenkaan. Muhun tää huumori ainakin osuu ja uppoo täysin. :-D Ihana se tumma ääntelijäpoliisi ja se hassu kajalsilmäine tyyppi, mikä karjuu kokoajan. Nimiä en muista.

Vedet silmissä kattelen niitä. :`D Ap

Vierailija
5/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:15"]Ainakaan tämäniltainen ei ollut... ja onhan ne muutenkin vanhentuneet kiusallisen paljon. Kerronta ei vaan enää pelitä [/quote] Mä en oo aiemmin nähny näitä ollenkaan. Muhun tää huumori ainakin osuu ja uppoo täysin. :-D Ihana se tumma ääntelijäpoliisi ja se hassu kajalsilmäine tyyppi, mikä karjuu kokoajan. Nimiä en muista. Vedet silmissä kattelen niitä. :`D Ap

[/quote]

Makunsa kullakin. En koskaan pitänyt niistä. En 20 vuotta sitten, enkä nyt. Ja en todellakaan ole teennäinen korkeakulttuurin ystävä...

Vierailija
6/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:15"]Ainakaan tämäniltainen ei ollut... ja onhan ne muutenkin vanhentuneet kiusallisen paljon. Kerronta ei vaan enää pelitä [/quote] Mä en oo aiemmin nähny näitä ollenkaan. Muhun tää huumori ainakin osuu ja uppoo täysin. :-D Ihana se tumma ääntelijäpoliisi ja se hassu kajalsilmäine tyyppi, mikä karjuu kokoajan. Nimiä en muista. Vedet silmissä kattelen niitä. :`D Ap

[/quote]

Et ole ennen nähnyt? Voi että, mä oon nähny nää ekan kerran jo silloin kasarilla, on niin nostalgisia. -2-

Vierailija
7/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen pystyy vielä katsomaan mutta loput on niin kuraa ettei viitsi. Harmittomia vähän hauskoja mutta ei mitään kehumisen arvoisia. Tykkään enempi mustasta ja kohtuuttomasta huumorista.

Vierailija
8/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:18"]

[/quote]

Et ole ennen nähnyt? Voi että, mä oon nähny nää ekan kerran jo silloin kasarilla, on niin nostalgisia. -2-
[/quote]
Ei oo tullu koskasn katottua. Nyt miehen innoittamana jäinkin niihin koukkuun. :-) Ap

Vierailija
9/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komedia on vaikea laji. Mies ja alaston ase toimii ja toimii ja toimii vaan. Poliisiopistot ei. Beverly Hills kyttä on täysin käsittämätön ainakin nykyään. Samaan aikaan väkivaltainen ja toisaalta komedia. Ei toimi.

Vierailija
10/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko valjuja tämän päivän mittakaavalla, mutta olihan se Leslie Easterbrook hottis märässä t-paidassaan.

[/quote]

Harmi kun näissä ei ole mitään paljasteluja. Pieni soft core muutamine full frontaleineen pelastaa monta tylsää 80-luvun komediaa

Vierailija
11/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tän päivän leffa muuten alkoi tuntia myöhemmin kuin normaalisti? Harmittavan lyhyitä pätkiä, sais kestää pidempään ku reilu puoltoista tuntia. Ap

Vierailija
12/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme