Länsiväylä: Av-mammat, nuo nettinatseista pahimmat
http://www.lansivayla.fi/blogi/225610-av-mammat-nuo-nettinatseista-pahimmat
"Saalistuksen juoni menee aina samalla tavalla. Kun verkosta löytyy uusi blogi, jonka ylläpitäjä poikkeaa elämänkokemuksineen tai ajatuksineen massan tylsyydestä, käydään sen kimppuun linkityksin ja valikoiduin lainauksin.
Hyökkäyksen syyksi riittää, jos bloggarilla on liian monta liian kauniisti puettua ja liian onnelliselta näyttävää lasta. Tai jos bloggarilla, joka yleensä on nainen, on varaa hoitaa lapsiaan kotona pidempään kuin puolitoista vuotta."
Kommentit (8)
Natseja nimenomaan. Juuri tuollaiset Pipsa tms. ketjuissa kirjoittelevat ovat juuri niitä jotka laittaisivat juutalaisetkin ilmekään värähtämättä kaasutettaviksi. Sadisteja kusipäitä.
Onhan täällä ihan kamalaa porukkaa joukossa. Kun esim. kysytään, kannatatko kuolemanrangaistusta kidutuksella vai ilman, niin vastaukset ovat hyytävää luettavaa.
Minä en ole koskaan ymmärtänyt blogistien ruotimista täällä tai muualla. Siitä tulee mieleen lauma hiekkalaatikolla Seiskaa lukevia kouluttamattomia ihmisiä tai jonkun naisvaltainen työpaikan kahvihuone.
Itse en lue näitä blogeja joten en tiedä blogisteista mitään eikä minulla ole mielipidettä heistä.
Johtuu siitä että täällä on paljon lesbofeministejä, juuri sieltä tuo pahuus kumpuaa.
Seuraa blogeja ollenkaan enkä osallistu näihin mutta joskus käy mielessä että mikä osa tästä on itse asiassa blogistien itsensä aiheuttamaa liikennettä blogeihin. Mikäpä parempi tapa räjäyttää blogille lukijakunta kuin haukkua blogi vauvalla. Itse esim käyn käytännössä vain yhdessä blogissa ja se on Pipsa, koska sen spämmäys tänne on niin sitkeää ja koska tykkään pipsasta. En nyt väitä että Pipsa niitä itse tehtailisi mutta sanotan että jos itse perustaisin blogin, kävisin jonkun ajan päästä haukkumassa sen täällä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:25"]
Minä en ole koskaan ymmärtänyt blogistien ruotimista täällä tai muualla. Siitä tulee mieleen lauma hiekkalaatikolla Seiskaa lukevia kouluttamattomia ihmisiä tai jonkun naisvaltainen työpaikan kahvihuone.
Itse en lue näitä blogeja joten en tiedä blogisteista mitään eikä minulla ole mielipidettä heistä.
[/quote]
Minä sen sijaan ymmärrän ns. terveen kritiikin, eli jos bloggaaja on vaikkapa miehensä rahoilla elelevä "luksusleidi" ja toitottaa muille naisille blogissaan että "ryhtykää samanlaisiksi! naisten ei tarvitse tehdä töitä eikä kukaan nainen edes oikeasti halua töihin!!!" niin mielestäni se on vain mielipideasia jota saa ja pitääkin kommentoida, eikä aina tarvitse olla kaikesta samaa mieltä! sen sijaan jos lähdetään haukkumaan jonkun bloggaajan henk.kohtaisia ominaisuuksia: painoa, hiuksia, naamaa, kroppaa yms. niin se on jo törkeää käytöstä eikä se ole enää pelkkää mielipieiden arvostelua vaan ihmisen arvostelua ja siihen turhan moni täällä jatkuvasti sortuu eikä erota rajaa. Kaikesta ei tarvitse tykätä mutta jos ei pidä jonkun hiuksista tai painosta niin sen asian voi pitää omana tietonaan
Tuopa on yksi syy siihen, että minä laitan blogistinhaukkumisketjuista poistopyyntöjä. Mitä vähemmän aikaa paska ehtii lojua palstalla sitä vähemmän haju leviää ympäriinsä.