Millainen mies tykkää lihavasta?
onko kyseessä fetissi? Miten kehtaa liikkuua yleisilä paikoilla läskin kanssa? Onko ylpeä tyyliin "ive got a catch!"?
Kommentit (10)
No mun mies rakastaa mua. Pitää mua maailman ihanimpana. Haluaa seksiä joka päivä. Mies on hoikka, komea ja tienaa ihan ok (100000e/vuosi).
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:25"]No mun mies rakastaa mua. Pitää mua maailman ihanimpana. Haluaa seksiä joka päivä. Mies on hoikka, komea ja tienaa ihan ok (100000e/vuosi).
[/quote]
P?
Toinen tykkää muhkummasta
Itse tykkään siksi, että lihavat naiset ovat pehmeitä joka puolelta ja heillä on yleensä isot perseet ja muhkeat seksikkäät reidet.
En oo P :) samaa kokoa kyllä suunnilleen.
Sellainen jolla on paljon testosteronia ja stressiä.
Turun yliopiston evoluutiopsykologian dosentti Markus J. Rantalan mukaan miehillä on aina tarve lisääntyä olipa heillä stressiä tai ei, mutta stressihormoni vaikuttaa miehiin niin, että he alkavat suosia kurvikkaampia naisia. Kokeissa, joissa miehiä on stressattu laboratoriossa, on stressi vaikuttanut siihen millaisista naisvartaloista miehet ovat pitäneet.
Naismaku voi muuttua myös silloin kun mies vanhenee. Rantalan mukaan tutkimuksista nähdään, että tähänkin vaikuttaa laskeva testosteronitaso.
– Miehet eivät niin paljon arvosta kurveja enää vanhempana, kuin mitä nuorempana.
Ei ne oikeasti pidä. T:ylipainoinen
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:30"]
Ei ne oikeasti pidä. T:ylipainoinen
[/quote]
Pitää ne, jos on kaunis kasvoiltaan.
minä en ole saanut miestä lihavana ollessani. Hoikkana tai normaalipainoisena minulla on paljon kysyntää.
Siis tukevasta naisesta vai?
Lähes kaikki hetero miehet, niiltä saa parhaat panot aina. Laiha luikku ole koskaan kiinnostanut. säälittäviä ne riistikut on.