Oletko mietiskelevä introvertti vai elämännarkkari ekstrovertti?
Kumpaa edustat enemmän vai oletko jotain siltä väliltä. Miten näkyy elämässäsi?
Kommentit (29)
Viihdyn ihmisten seurassa ja isoissa väkijoukoissa, mutta viihdyn myös oikein hyvin yksikseni mietiskellen.
Mietiskelevä introvertti. Voin helposti asua mökillö putkeen huhtikuun alusta marraskuun loppuun ja ainoat sosiaaliset kontaktit ovat kerran viikossa tai kahdessa kun käyn kaupassa ja kirjastossa. En siis edes puhelimitse ole yhteydessä ihmisten kanssa kuin hyvin harvoin.
Minuun sopii sanonta "aika menee aatellessa, päivä päätä käännellessä".
En siedä kaupungin ääniä/valoja/hyörinää ja hälinää.
Metsän keskellä voin hyvin.
Mietiskelevä, elämännarkkari introvertti.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:18"]Mietiskelevä, elämännarkkari introvertti.
[/quote]
Olin tulossa kirjoittamaan samaa! :D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:18"]Mietiskelevä, elämännarkkari introvertti. [/quote] Olin tulossa kirjoittamaan samaa! :D
[/quote]
Ja tässä vielä kolmas!
arkisin haluan olla yksin, mutta viikonloppusin viihdyn tutussa seurassa, mitä enemmän sitä parempi.
INTJ olen, eli introvertti. Nämä ovat introverttien aatelia, täysin itsenäisiä yksiköitä, jotka keksinnöillään ja riippumattomilla ajatuksillaan vievät asioita eteenpäin.
Introvertti varmaan enempi. Olen mielelläni jopa yksikseni. Stressaannun väkijoukossa olosta. Olen hiljainen. En pidä kyläilystä ja en pidä jos meille tulee vieraita.