Miksi av on tylsempää tietokoneella kuin iphonella?
Minulla oli pitkään tietokone takuuhuollossa, ja nyt pitkästä aikaa istustkelen tässä (olen lomalla, siitä johtuu tämä vuorokaudenaika), ja tämähän on ihan booooriiing.
Iphonella tämä on paljon ytimekkäämmän oloista ja hauskempaa.
Onko muilla samoja tuntemuksia?
Olen pettynyt, mur mur!
Kommentit (15)
Olin vähän aikaa tabletilla ja ei tuntunut yhtään niin hauskalta kun kännykällä.
Joo ei oo koneella yhtään hauskaa! Helpompi lukea kännykän näytöltä kun tekis on tiiviimmässä paketissa eikä niin leveästi. Ja kännykän voi ottaa vessaan mukaan.
T. Av-addikti
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:35"]Joo ei oo koneella yhtään hauskaa! Helpompi lukea kännykän näytöltä kun tekis on tiiviimmässä paketissa eikä niin leveästi. Ja kännykän voi ottaa vessaan mukaan.
T. Av-addikti
[/quote]
Ja lisäksi puhelimessa on autocorrect joka aiheuttaa ihania kirjoitusvirheitä! Siis teksti, eikä tekis... :D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:35"]Joo ei oo koneella yhtään hauskaa! Helpompi lukea kännykän näytöltä kun tekis on tiiviimmässä paketissa eikä niin leveästi. Ja kännykän voi ottaa vessaan mukaan.
T. Av-addikti
[/quote]
Niin tai sängyssä selällään maatessa helpompi selata kännykällä kun vaikka tabletilla, puhumattakaan tietokoneesta.
Minusta taas läppärillä on paljon kivempaa kuin puhelimella. Kuka jaksaa kirjoittaa puhelimella ja korjailla koko ajan niitä autocorrect sanoja, se on niin hidasta.
Niin justiinsa!!! Olin kuin olinkin siis oikeassa!
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:39"]Minusta taas läppärillä on paljon kivempaa kuin puhelimella. Kuka jaksaa kirjoittaa puhelimella ja korjailla koko ajan niitä autocorrect sanoja, se on niin hidasta.
[/quote]
Puhelimella nopeasti kirjoittaminen on taitolaji. Yksi harvoista taidoista mitä mulla on. :)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:35"]
Helpompi lukea kännykän näytöltä kun tekis on tiiviimmässä paketissa eikä niin leveästi.
[/quote]
Pyh. Arvatenkin just tuon tiiviimmän tekstin vuoksi teikäläiset valittaa täällä jatkuvasti, kun ette jaksa lukea mukamas liian pitkiä kappaleita. Teille neljä lausetta on joku Sinuheen verrattavissa oleva romaani.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:42"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:39"]Minusta taas läppärillä on paljon kivempaa kuin puhelimella. Kuka jaksaa kirjoittaa puhelimella ja korjailla koko ajan niitä autocorrect sanoja, se on niin hidasta. [/quote] Puhelimella nopeasti kirjoittaminen on taitolaji. Yksi harvoista taidoista mitä mulla on. :)
[/quote]
Ok. Itse taas kirjoitan nopeiten koneella, kun voi käyttää kaikkia sormia.
-9
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:42"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:39"]Minusta taas läppärillä on paljon kivempaa kuin puhelimella. Kuka jaksaa kirjoittaa puhelimella ja korjailla koko ajan niitä autocorrect sanoja, se on niin hidasta. [/quote] Puhelimella nopeasti kirjoittaminen on taitolaji. Yksi harvoista taidoista mitä mulla on. :)
[/quote]
Ei minulla ole koskaan ollut autocorrectia, mihin sitä tartteisi?
Kysyy uteliaana Ap.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:51"]
Helpompi lukea kännykän näytöltä kun tekis on tiiviimmässä paketissa eikä niin leveästi.
[/quote]
Hei, minulla on laudatur äidinkielessä! Älä yleistä! Ja Sinuheni olen lukenut, ja olen lukenut Tolstoita ja muitakin klassaikkoja. Nyt puhuttiin AV:sta!
T. Ap
Pyh. Arvatenkin just tuon tiiviimmän tekstin vuoksi teikäläiset valittaa täällä jatkuvasti, kun ette jaksa lukea mukamas liian pitkiä kappaleita. Teille neljä lausetta on joku Sinuheen verrattavissa oleva romaani.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 03:00"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 02:51"]
[/quote]
Hei, minulla on laudatur äidinkielessä! Älä yleistä! Ja Sinuheni olen lukenut, ja olen lukenut Tolstoita ja muitakin klassaikkoja. Nyt puhuttiin AV:sta!
T. Ap
[/quote]
[/quote]
Niin siis tähän väliin piti laittaa:
T. Ap
Sama!! en tiedä johtuuko siitä että puhelimen näyttö pidetään kuitenkin suht lähellä ja selaaminen on helppoa!