40 v ja vanhemmat, pidätkö The body shopin tuotteista?
Kommentit (40)
Poistivat valikoimista jo ajat sitten parhaan tuotteensa eli sen sormen paksuisen peitevärikynän, jota teroitettiin isolla teroittimella. Sitä kaipaan (jämä on vielä tallella), muuten en. Eläinkokeettomuus on aina hyvä asia, mutta hinnat ovat Body Shopissa todella pilvissä tuotteiden tasoon nähden.
Tykkäsin Body Shopista teininä 90-luvulla. Oli ihana päästä ostoksille isompaan kaupunkiin, kerätä leimoja ja palauttaa purkkeja. Kylpykuulat, suihkugeelit, vartalovoit, merileväkasvovoide... monia suosikkeja oli. Meikeistäkin pidin.
Nykyään en voi sietää hajusteita, joten en kuulu kohderyhmään. Jossain 2000-luvun alussa tuotteiden laatu sitä paitsi huononi ja alkoi muistuttaa Yves Rocheria.
En enää nykyisin. Samaan hintaan saa paljon laadukkaampiakin tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
No en ole fani, mutta satunnaisesti käyttelen kyllä esim. suihkugeelejä ja ostinpa joulukalenterinkin viime vuonna, joten nyt on tuotteita kokeilussa. Aikoinaan 90-luvulla olin aktiivinen Body Shoppailija, muistan esim. käyttäneeni useita hajuvesiä, kuten White muskia ja Oceanusta. Nykyään fanitan kyllä oikeasti enemmän Yves Rocheria!
Oceanus = ihana tuoksumuisto ysäriltä!
On mulla melkein jatkuvasti sieltä joku suihkugeeli (satsuma, kausituoksuja vaniljaa tai sitruunaa...) tai banaanishampoo kylppärissä, mutta oikeastaan mitään muuta ei tule ostettua ja harvoin edes käyn. Lähinnä silloin jos tarvii täydentää noita suihkugeelivarastoja. Muut tuotteet ei niin suuresti houkuta/ovat kalliita.
Mulla kans sama juttu että ysärillä Body Shop oli tosi cool ja pop. Harvoinpa siellä pääsin käymään kun pikkukaupungissa kaukana kaikesta asuin.
Mansikka suihkugeeli. Huulivoide taas irrottaa nahkaa huulista (öljyt), mutta mansikkahuulivoide voisi toimia vahamaisena versiona paremmin.
E-vitamin Sink-in Mask tai jotain sen tyylistä, kosteuttava kasvonaamio, jonka voi antaa imeytyä. Täydellinen mun iholle, en selviäisi ilman.
Mitään muita niiden tuotteita en ole ikinä käyttänyt.
Tykkään kamomilla-silmämeikinpoistoaineesta ja appelsiinin tuoksuisesta c-vitamiinivoiteesta.
N44
En enää. Tykkäsin tuotteista ja esimerkiksi passionhedelmä kasvojenpesuaine oli parasta ikinä. Ostin useamman purkin, kun nostalgiakampanjassa oli myynnissä. Edelleenkin pitäisin muuten, mutta en halua sitä koko päivän ympärillä leijuvaa hajustelöyhkää, joka nykyhajusteilla Body Shopin tuotteissa on.
Avocado body butter käytössä. Ihan hyvä kun talvi-iho kutisee.
Suoraan ap kysymykseen vastaan.
En luota pätkääkään yhteenkään Body Shopin tuotteeseen.
Enkä myöskään yhteenkään luontaistuote kaupan mainostamiin tuotteiin.
Nuo molemmat firmat kuuluvat tiettyyn ketjufirmoihin, jotka perustavat kauppojaan eri paikkakunnille, kuten etenkin suurimpiin kaupunkeihin ja heillä on myös omat suuret verkkomyymlänsä.
Suurin osa noiden firmojen tuotteista on suoraan sanottuna täyttä p"kaa
Pelkkää huijausta hyväuskoisia ja voinnistaan huolestuneidenn ihmisten huijausta.
Noiden kauppojen ja niiden yliomistajien tarkoitus on pelkkä bisnes.
Eli huijata rahat pois herkkäuskoisilta ihmisiltä, jolloin firmojen omistajat saavat huikeat voitot myynnistä.
Tiedän jotta tätä kommetia alapeuttaa erittäin suuri määrä palstalaisia, mutta eipä mitään, ei se minun mielipidettäni ja kokemustani miksikään muuta.
Kun ihminen on tosi sairas hän hakee apua mistä tahansa, mistä luulee apua löytyvän ja se on täysin ymmärrettävää.
Mun siskoni oli tosi sairas. Hänen vointinsa oli myös erittäin heikko ja huono hänen sairastamansa syöpatautinsa takia. Joten hän haki myös apua luontaistuote kaupasta.
No tottahan toki, hänelle oli myyty huonoon vatsaan ja sen kipuihin mitä erilaisempia lääkkeitä.
Kun itse kattelin noiden lääkkeiden tuoteselosteita huomasin seuraavaa:
Suurin osa lääkkeistä sisälsi pelkkää vettä.
Sitä ns. muka vaikuttavaa ainetta tipoissa, tableteissa ja muussa muodossa olevissa "lääkkeissä" oli vain muutama vaivainen prosenttimäärä, ja sekin oli "muka" jotain luonnonyrittiä tai muuta kasvista, mutta sen osuus tuossa luontaislääkkeessä oli minimaalinen.
Lisäksi lääkkeesä oli muutama tippa alkoholia, joka saatta herkälle ihmiselle aiheuttaa sen tunteen, että kas, tässä lääkkeessä on jotain tehoa, kun mulla nyt vähän aikaa on parempi olo.
Lämpimästi kehoitan jokaista luontaistuotteen ostajaa, lukemaan perusteellisesti sen tuoteselosteen, mitä se luontaistuote kaupan myy.
Harvempi suomalainen edes ymmärtää tai lukee sen tuoteselosteen.
Siinä tuoteselosteessa nimittäin lukee niin, sitä vaikutttavaa luonnontuoetta, olipa se nyt mikä tahansa, on tuotteessa kaikkein vähiten. Mutta kaikkia muita aineita on sitäkin enemmän.
Ja erityisesti tuo pienen pieni määrä alkoholia tuotteessa saa aikaan sen, että ostaja tuntee että hän virkistyy ja voi paremmin, joka kerta hän lääkettä on ottanut.
Lukekaa hyvät ihmiset erittäin tarkoin noiden luontaislääkkeiden tuoteselosteet.
Sillä saman vaikutksen voitte saada, kun ostatte itse yrttejä ja kasviksia ja marjoja ja syötte ne täysin tuoreena.,
Mutta tottahan jokainen itse päättää sen, mitä ja miten omaa vointiaan ja sairuaksiaan hoitaa.
Itse en oman kokemukseni jälkeen enää koskaan milloinkaan osta yhtäkään ainoaa noiden kauppojen tuotteita.
Uskon tuoreeseen vihanneksiin, juureksiin ja yrtteihin ja niistä saataviin kivennäisaineisiin ja vitamiinin.
Ellei lääkäri toisin määrää.
Olen käyttänyt jo vuosia body shopin, ennen niin ihania, vartalovoita. Mutta nyt he ovat muuttaneet radikaalisti kaikkien vartalovoiden koostumukset ja tuoksut & uudistus on täysi floppi. Ihanat tuoksut on muisto vaan ja koostumuksetkin huonontuneet. Nettikaupan arvosteluihin on tullut paljon pettyneitä palautteita!
Niillä on hyvä mustassa purkissa oleva savinaamio
Itselleni tuli ilmeisesti stressistä johtuen pari vuotta sitten hilsettä päähän (yli 20vuoteen ei tuota vaivaa ole ollut). Kokeilin useampaa shampoota ja mikään ei auttanut. Sitten luin jostain, että body shopin inkiväärishampoo on monelle auttanut ja päätin kokeilla. Ja kas kummaa, muutaman kerran jälkeen alkoi vähenemään ja katosi ennen kuin pullo tyhjeni, kokonaan. Vähän aikaa sitten alkoi tulemaan vähän uudestaan ja otin shampoon taas käyttöön ja hilse katosi. Muista tuotteesta en osaa sanoa, mutta kyllä tuo oli tehokasta. Voimakkaan tuoksuista on toki, että jos ei inkivääristä pidä, tuo voi tökkiä.
Se joku vihreä antiagesarja on hyvä. Teepuupesuaine jossa jotain kuorintahitusia oli kovassa käytössä kun iho oli vielä rasvaisempi. Yksi huultenrajauskynä on hyvä myös. Vartalovoita ostan joskus, satsumaa lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt jo vuosia body shopin, ennen niin ihania, vartalovoita. Mutta nyt he ovat muuttaneet radikaalisti kaikkien vartalovoiden koostumukset ja tuoksut & uudistus on täysi floppi. Ihanat tuoksut on muisto vaan ja koostumuksetkin huonontuneet. Nettikaupan arvosteluihin on tullut paljon pettyneitä palautteita!
Miten koostumukset ovat muuttuneet?
Vierailija kirjoitti:
Suoraan ap kysymykseen vastaan.
En luota pätkääkään yhteenkään Body Shopin tuotteeseen.
Enkä myöskään yhteenkään luontaistuote kaupan mainostamiin tuotteiin.
Nuo molemmat firmat kuuluvat tiettyyn ketjufirmoihin, jotka perustavat kauppojaan eri paikkakunnille, kuten etenkin suurimpiin kaupunkeihin ja heillä on myös omat suuret verkkomyymlänsä.
Suurin osa noiden firmojen tuotteista on suoraan sanottuna täyttä p"kaa
Pelkkää huijausta hyväuskoisia ja voinnistaan huolestuneidenn ihmisten huijausta.
Noiden kauppojen ja niiden yliomistajien tarkoitus on pelkkä bisnes.
Eli huijata rahat pois herkkäuskoisilta ihmisiltä, jolloin firmojen omistajat saavat huikeat voitot myynnistä.
Tiedän jotta tätä kommetia alapeuttaa erittäin suuri määrä palstalaisia, mutta eipä mitään, ei se minun mielipidettäni ja kokemustani miksikään muuta.
Kun ihminen on tosi sairas hän hakee apua mistä tahansa, mistä luulee apua löytyvän ja se on täysin ymmärrettävää.
Mun siskoni oli tosi sairas. Hänen vointinsa oli myös erittäin heikko ja huono hänen sairastamansa syöpatautinsa takia. Joten hän haki myös apua luontaistuote kaupasta.
No tottahan toki, hänelle oli myyty huonoon vatsaan ja sen kipuihin mitä erilaisempia lääkkeitä.
Kun itse kattelin noiden lääkkeiden tuoteselosteita huomasin seuraavaa:
Suurin osa lääkkeistä sisälsi pelkkää vettä.Sitä ns. muka vaikuttavaa ainetta tipoissa, tableteissa ja muussa muodossa olevissa "lääkkeissä" oli vain muutama vaivainen prosenttimäärä, ja sekin oli "muka" jotain luonnonyrittiä tai muuta kasvista, mutta sen osuus tuossa luontaislääkkeessä oli minimaalinen.
Lisäksi lääkkeesä oli muutama tippa alkoholia, joka saatta herkälle ihmiselle aiheuttaa sen tunteen, että kas, tässä lääkkeessä on jotain tehoa, kun mulla nyt vähän aikaa on parempi olo.
Lämpimästi kehoitan jokaista luontaistuotteen ostajaa, lukemaan perusteellisesti sen tuoteselosteen, mitä se luontaistuote kaupan myy.
Harvempi suomalainen edes ymmärtää tai lukee sen tuoteselosteen.
Siinä tuoteselosteessa nimittäin lukee niin, sitä vaikutttavaa luonnontuoetta, olipa se nyt mikä tahansa, on tuotteessa kaikkein vähiten. Mutta kaikkia muita aineita on sitäkin enemmän.
Ja erityisesti tuo pienen pieni määrä alkoholia tuotteessa saa aikaan sen, että ostaja tuntee että hän virkistyy ja voi paremmin, joka kerta hän lääkettä on ottanut.
Lukekaa hyvät ihmiset erittäin tarkoin noiden luontaislääkkeiden tuoteselosteet.
Sillä saman vaikutksen voitte saada, kun ostatte itse yrttejä ja kasviksia ja marjoja ja syötte ne täysin tuoreena.,
Mutta tottahan jokainen itse päättää sen, mitä ja miten omaa vointiaan ja sairuaksiaan hoitaa.
Itse en oman kokemukseni jälkeen enää koskaan milloinkaan osta yhtäkään ainoaa noiden kauppojen tuotteita.
Uskon tuoreeseen vihanneksiin, juureksiin ja yrtteihin ja niistä saataviin kivennäisaineisiin ja vitamiinin.
Ellei lääkäri toisin määrää.
Voi tsiisus hommaa jotain apua tuohon autismiisi. Tulee kosmetiikkaketjuun jauhamaan ihan ufoja marjojen syönnistä.
Vierailija kirjoitti:
En enää. Tykkäsin tuotteista ja esimerkiksi passionhedelmä kasvojenpesuaine oli parasta ikinä. Ostin useamman purkin, kun nostalgiakampanjassa oli myynnissä. Edelleenkin pitäisin muuten, mutta en halua sitä koko päivän ympärillä leijuvaa hajustelöyhkää, joka nykyhajusteilla Body Shopin tuotteissa on.
Täsmälleen samaa mieltä! Sekä passionhedelmä kasvojenpesuaineesta että nykyisistä hajusteista
En lainkaan. En ole tykännyt ikinä. Olen 52v. Huono hinta/ laatusuhde. Kuivaihoisena Lumenekin parempi.