Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsinkiläiset! Onko teitä huumattu ravintolassa?

Vierailija
16.07.2015 |

Jos on, niin missä? Nyt on parhaillaan ryöstöjen sarja menossa, jossa uhri huumataan ja ryöstetään

http://yle.fi/uutiset/poliisi_varoittaa_tyrmaystipoista_helsingin_baareissa__suojaa_juomasi/8159716

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:34"]

Pakko sanoa et amfetamiini katukaupassa maksaa kylläki 30€ gramma pk seudulla

[/quote]aika kalliilta kuulostaa.. menee jo lähelle kokaiinin hintoja. Mistä te oikein huumeenne ostatte?

Vierailija
22/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelu lähtee sivuun aiheesta todella pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, viskiini oli laitettu alkoholia!

Vierailija
24/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tamperelainen ja mut on huumattu täällä Tampereella jo 90-luvulla. Tänä päivänä en tiedä, mitä tapahtui. Ehkei mitään? Tai sitten olen ollut jonkun joukkoraiskauksen kohteena tietämättäni asiasta. Havahduin omasta asunnostani aamuyöllä, kun oksensin vessassa ilman vaatteita. Viimeinen mielikuva on, että tilasin oluen, en ollut edes humalassa ja tarkoitus oli lähteä seuraavaksi kotiin. Kävin vessassa, jätin juoman pöytään, jossa istui miesporukka (ehkä arabeja?) toisessa päässä pitkää pöytää. Itse olin puolitutun kaverin kanssa. Kaveri tosiaan lähti, kävin vessassa ja palattuani siemaisin loput oluet. Mielikuva on siitä, että nousin ylös ja kävelin ulos pubista. Seuraava mielikuva tunteja myöhemmin oksentamassa. Ja en todellakaan ollut kovinkaan humalassa ja täydellinen black out.

Vierailija
25/25 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivohuoneella!