Oon syönyt tänään vaan pähkinöitä t masentunut
Kaikki kattilat ja pannut likaisina, en jaksa tiskata jotta voisin kokata. En jaksa mennä kauppaankaan, ostaisin nälkäisenä vain herkkuja, ja masentuisin entisestään :/
Kommentit (18)
Eikö sulla ole ketään joka voisi käydä kaupassa ja auttaa kotona, tiskata ja ehkä vähän muutakin? Että pääsisit pahimman yli? Satko apua masennukseesi?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:01"]
Masennus = laiskuus
[/quote]Joskus voi olla. Hyvin usein ei. Tiesitkö että se aiheuttaa muutoksia aivokemiassa ja ne eivät ole tahdonvoimasta muutettavissa?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:02"]
Pähkinäthän ovat terveellisiä.
[/quote]Ovathan ne mutta ei välttämättä tule kylläinen olo. Emmekä me tiedä oliko niitä pahkinöitä vajaa kourallinen vai reilusti enemmän..
ja jos mieli on maassa valmiiksi ei lohduta että ne ovat terveellisiä :(
Mä en syönyt mitään. Vihaan itseäni ja vartaloani, rakastan miten nälkä tuntuu pahalta ja miten olo on kärsivä.
Ei ole ketään :/ en saa apua, en ole edes kehdannut hakea
Osta vaikka joku eines, ei kerta haittaa. Kunhan saat vain nälän pois. Itselläni ainakin nälkä pahentaa pahaa mieltä. T. Masentunut
Nyt vaan otat ittestäs niskaperseotteen ja suuntaat lähimpään kauppaan. Ei se sen kummempaa vaadi. Ja vedät sen itsesäälin vessanpöntöstä ennen lähtöäsi.
Tsemppiä. Käy hakemassa kaupasta sellaista syötävää, joka ei vaadi astioita, esimerkiksi iso purkki turkkilaista jugurttia ja banaaneita.
T. Toinen masennuksesta kärsivä
Tuolla tahdilla sinusta tulee vielä pikkuorava.
Mitä haluaisit kuulla / lukea sinulle sanottavan? Sano se sitten itse itsellesi.
Mä aijon talvella hukuttautua kylmään järveen. Taju menee nopeasti enkä ehdi tuntea kovin paljon kipua. Elämisessä ei ole mitään järkeä. Miksi kärsiä vanhuuteen asti kun joka tapauksessa kuolee?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:10"]
Nyt vaan otat ittestäs niskaperseotteen ja suuntaat lähimpään kauppaan. Ei se sen kummempaa vaadi. Ja vedät sen itsesäälin vessanpöntöstä ennen lähtöäsi.
[/quote]Kun tuo ei auta. oishan se hienoa kun vaan vois ryhdistäytyä ja lähteä kauppaan muina miehinä (naisina). Ja vielä suoriutua ostoksista.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:15"]
Mitä haluaisit kuulla / lukea sinulle sanottavan? Sano se sitten itse itsellesi.
[/quote]Hyvä neuvo, lisään vielä että usko se sitten myös :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:15"]Mä aijon talvella hukuttautua kylmään järveen. Taju menee nopeasti enkä ehdi tuntea kovin paljon kipua. Elämisessä ei ole mitään järkeä. Miksi kärsiä vanhuuteen asti kun joka tapauksessa kuolee?
[/quote]
Koska olet arvokas yksilö, ei ole toista sinua ja elämällä on sinulle varmasti vielä annettavaa, kunhan olet selvinnyt tämän vaikean vaiheen yli.
Niin nälkä että itkettää